Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Τα πάντα για το νέο VW Golf Mk8

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Η Volkswagen μπορεί να βρίσκεται μπροστά στην πρόκληση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αλλά η νέα γενιά Golf θα πρέπει να είναι πανέτοιμη και σε εκείνους οι οποίοι δεν είναι έτοιμοι να πάρουν EV.

 

Εξωτερικά θυμίζει μάλλον συντηρητικό ανασχεδιασμό. Απαιτείται και δεύτερη ματιά για να διακρίνετε το οκτώ από το επτά. Ρίξτε μια ματιά στις γραμμές του προφυλακτήρα, γύρω από τους προβολείς και τα φώτα ουράς. Αυτό είναι μια άσκηση εξέλιξης, όχι επανάστασης. Το VW Golf GTI θα δώσει το παρών και στην όγδοη γενιά θέλοντας να δελεάσει τους λάτρεις του είδους. Οι φήμες μιλούν για ένα εντυπωσιακό και πολύ καλά κατασκευασμένο εσωτερικό που περιλαμβάνει ένα εντελώς νέο σύνολο οργάνων και χειριστηρίων που απομακρύνουν τα κουμπιά του χθες.

Το εξωτερικό είναι μοντέρνο, κομψό, εξελικτικό. Μεταξύ των πιο σημαντικών στοιχείων του στυλ είναι οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και τα πέντε φώτα ημέρας σε σχήμα διαμαντιού, που απεικονίζονται εδώ. Το εμπρόσθιο τμήμα δεν θα αρέσει σε όλους, αφού μοιάζει με θλιβερό πρόσωπο. Ο επικεφαλής σχεδιαστής Klaus Bischoff αναφέρει πως είναι βέβαιος ότι όταν το βλέπεις εν κινήσει, θα νιώσεις τη φρεσκάδα της νέας γενιάς. Ο διευθύνων σύμβουλος κ. Herbert Diess, συμφωνεί. Μπορείτε να είστε σίγουροι πως το GTI θα φαίνεται πιο έντονο και πιο επιθετικό από τις περισσότερες mainstream εκδόσεις, κάτι που ισχύει από τότε που εμφανίστηκε το πρώτο Golf GTI το 1976. Αναμείνατε τις παραδοσιακές κόκκινες εσωτερικές λεπτομέρειες και τις καλαίσθητες ταπετσαρίες καθώς και τις ισχυρές οριζόντιες γραμμές μπροστά. Το Golf GTI επιστρέφει με τον 4κύλινδρο turbo των 235 PS. Θα διατίθεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή DSG διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Το 0-100 km/h αναμένεται να απαιτεί 6,1 sec, βοηθούμενο από ένα οριακά μικρότερο βάρος και ένα πιο αεροδυναμικό αμάξωμα. Η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 250 km/h.

Το GTI Cup είναι μια νέα προσθήκη στη γκάμα. Εμπνευσμένο από το TCR του Mk7, αποτελεί το πιο σπορ Golf. Διαθέτει άγριο aero kit, χαμηλότερο ύψος, ελαφρύτερους τροχούς και μεγαλύτερα φρένα, καθώς και μπλοκέ διαφορικό. Η ισχύς είναι 290 ίπποι ενώ η ροπή ξεδιπλώνεται από τις 1.600 έως τις 4.300 rpm. Το επόμενο VW Golf R είναι και πάλι εδώ ισχυρό και πιο καθημερινό. Φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο των 2.0 λίτρων και των 330 ίππων. Η ροπή κατανέμεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του επτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου DSG. Το 0-100 km/h θα απαιτεί 4,3 sec και αναλογικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Ένα σύστημα 48 volt με ήπια υβριδική τεχνολογία θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα Golf υψηλών προδιαγραφών και επιδόσεων.

Κάθε μοντέλο έχει τα δικά του γραφικά στο cockpit, καθώς και επιλογές που περιλαμβάνουν τροχούς 20 ιντσών, σπορ διάτρητα φρένα μεγάλης διαμέτρου, χαμηλωμένη σπορ ανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, εξάτμιση Akrapovic αλλά και μαύρο bodykit.

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr