Menu
Live Κίνηση | Τιμές Αυτοκινήτων newsMOTO | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Τα πάντα για το νέο Toyota RAV4 Hybrid

  • newsautoteam

Το ολοκαίνουργιο Toyota RAV4 είναι το τελευταίο μοντέλο της εταιρείας (και το πρώτο SUV) που επωφελείται από την πλατφόρμα TNGA της φίρμας (κωδικός GA-K). Χάρη σε αυτό, το νέο RAV4 έρχεται με πολύ χαμηλότερο κέντρο βάρους, 57% πιο άκαμπτο αμάξωμα και σχεδόν τέλεια αναλογία βάρους μεταξύ των δυο αξόνων (51-49 εμπρός-πίσω).

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ

Δεν είναι λοιπόν περίεργο το γεγονός ότι η Toyota κάνει έντονους ισχυρισμούς για τα χαρακτηριστικά χειρισμού του νέου RAV4, λέγοντας ότι δεν προσφέρει μόνο μια καλύτερη και πιο ακριβής συμπεριφορά, αλλά είναι και πιο εκλεπτυσμένη από ποτέ. Οι Ευρωπαίοι πελάτες θα επιλέξουν μεταξύ δύο εκδόσεων του νέου Toyota RAV4 Hybrid. Και οι δύο χρησιμοποιούν το ίδιο (και επίσης νέο) υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης των 2,5 λίτρων, με το προσθιοκίνητο μοντέλο να αποδίδει 218 ίππους και το τετρακίνητο 222. Το 0-100 km/h απαιτεί 8,1 sec.

Η Toyota κυκλοφόρησε επίσης τα πρώτα στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου τα οποία αποκαλύπτουν 4,4 lt/100 km σε μικτή χρήση αλλά και μόλις 100 g/km CO2 (συσχετισμένες τιμές με NEDC που λαμβάνονται βάσει του WLTP). Η έκδοση AWD αποκτά επίσης ένα σημαντικά βελτιωμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης σε όλους τους τροχούς που καθιστά το νέο RAV4 Hybrid πιο ικανό σε διαφορετικά εδάφη. Το ηλεκτρικό σύστημα AWD-i ανασχεδιάστηκε για να προσφέρει ισχυρότερη απόδοση και ασφαλή χειρισμό σε δύσκολες συνθήκες, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Η διάσπαση ροπής εμπρός-πίσω μπορεί να κυμαίνεται από 100: 0 έως 20:80, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.

Toyota-rav4-hybrid-2019-tsiro-530

Το νέο Toyota RAV4 Hybrid θα διαθέτει επίσης ένα νέο αυτόματο ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που ονομάζεται Trail Mode, εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή πρόσφυση σε ολισθηρές επιφάνειες του οδοστρώματος. Η ποιότητα στην καμπίνα έχει βελτιωθεί με υλικά μαλακής αφής και στενότερη εφαρμογή και καλύτερο φινίρισμα, ενώ υπάρχει πληθώρα αποθηκευτικών χώρων σχεδόν παντού. Επιπλέον, ο χώρος αποσκευών προσφέρει τώρα χωρητικότητα 580 λίτρα, 79 περισσότερα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, με όλα τα καθίσματα μάλιστα στη θέση τους.

Άλλα χαρακτηριστικά στην καμπίνα περιλαμβάνουν ηλεκτρική ηλιοροφή, αεριζόμενα καθίσματα, ασύρματη φόρτιση, έως και πέντε θύρες USB και ψηφιακό καθρέπτη, τον οποίο χρησιμοποιεί για πρώτη φορά η Toyota. Όλα τα μοντέλα θα συνοδεύονται από τη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, Active Sense Safety Sense της Toyota, η οποία περιλαμβάνει Σύστημα Προ-Σύγκρουσης με Ανίχνευση Πεζών, έξυπνο Adaptive Cruise Control, Προειδοποίηση Αναχώρησης Λωρίδας με Βοήθεια Διεύθυνσης και πολλά άλλα.

Toyota-rav4-hybrid-2019-tsiro-640

Δημοφιλή στο Protothema.gr