Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τα καλύτερα σαράβαλα τα έχει η Ελλάδα

Ελλάδα 1:26
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τα καλύτερα σαράβαλα τα έχει η Ελλάδα

ΝΕΑ

Τα καλύτερα σαράβαλα τα έχει η Ελλάδα

ΝΕΑ

Σαφώς και ο ειρωνικός τίτλος του άρθρου δε δείχνει την πραγματική κατάσταση που επικρατεί στους ελληνικούς δρόμους. Όμως μερίδα των ελληνικών ΚΤΕΟ έχουν άλλη άποψη…

Advertisement
Advertisement

Συνεχίζεται η στρέβλωση στους ελέγχους οχημάτων με μερίδα των ΚΤΕΟ να έχουν μπει σε μία κατάσταση αθέμιτου ανταγωνισμού, εις βάρος των επιχειρήσεων που επιθυμούν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους, όπως ακριβώς τους έχει οριστεί από το Κράτος.

Γιατί, μη ξεχνάμε, ότι το Κράτος έχει παραχωρήσει τη δυνατότητα να κάνουν τους απαραίτητους τεχνικούς ελέγχους των οχημάτων τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ, ώστε αυτοί να γίνονται με ταχύτητα και με αξιοπρέπεια για τους πολίτες.

Σήμερα, έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο οχήματα, μετά από έλεγχο, να «κόβονται» συνήθως για λόγους ασφάλειας, από το ένα ΚΤΕΟ και ο κάτοχος να το πηγαίνει σε παραδίπλα για το οποίο έμαθε πως «τους περνάει όλους».

Advertisement
Advertisement

Όπως έχει ξαναγράψει το newsauto.gr, μόνο 27 αυτοκίνητα κόπηκαν  σε περισσότερους από 1,8 εκατομμύρια ελέγχους μέσα σε 12 μήνες.

• Στους ελέγχους δεν βρέθηκε κανένα ταξί με προβλήματα σε περισσότερους από 27.000 ελέγχους.

• Μόλις δύο λεωφορεία κόπηκαν σε περισσότερους από 21.000 ελέγχους.

Advertisement

• Εξι vans έως 3,5 τόνους σε περισσότερους από 294.000 ελέγχους και μόλις πέντε φορτηγά σε περισσότερους από 102.000 ελέγχους.

Αντίστοιχα το 2021 κόπηκαν 16 αυτοκίνητα, το 2020 21 , το 2019 μόλις 15, ενώ το 2018 τα ΚΤΕΟ έκοψαν 158 αυτοκίνητα.

Advertisement

Απο την άλλη με την ανοχή του Κράτους, η αποχή από τους υποχρεωτικούς ελέγχους  ανέρχεται σε 40% ! Και παρά τη νομοθεσία που επιτρέπει την ηλεκτρονική διασταύρωση για τον αυτόματο έλεγχο και επιβολή προστίμων, αυτή δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα.

Αυτό σημαίνει ότι η πολιτεία, παρόλο που μπορεί πολύ εύκολα να γνωρίζει ποιοι κάτοχοι δεν ελέγχουν τα οχήματά τους, δεν μπορεί (ή δεν θέλει) ακόμα να επιβάλλει τα προβλεπόμενα πρόστιμα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία λοιπόν, από τα 4,6 εκατ. των οχημάτων που κυκλοφορούν, το 50% πρέπει να περνά κατά μέσο όρο από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο. Θα έπρεπε δηλαδή να ελέγχονται 2,5 εκατ. οχήματα ετησίως αλλά αντ’ αυτού από τα ΚΤΕΟ πέρασαν μόλις 1,8 εκατ. οχήματα το 2022.

Advertisement

Και η ανασφάλεια στους Ελληνικούς δρόμους και το περιβαλλοντικό έγκλημα συνεχίζεται χωρίς να ιδρώνει το αφτί κανενός…

ΑΚΟΜΑ:
ΚΤΕΟ: Στο στόχαστρο μικροσωματίδια και φίλτρα DPF!
Κάθε πότε περνάω το αυτοκίνητό μου από ΚΤΕΟ;
Αυτοκίνητα θα περνούν από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο