Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Στο “σφυρί” μια σπάνια McLaren F1 ‘LM-Specification’ του 1998

Ελλάδα 16:48
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Στο “σφυρί” μια σπάνια McLaren F1 ‘LM-Specification’ του 1998

ΝΕΑ

Στο “σφυρί” μια σπάνια McLaren F1 ‘LM-Specification’ του 1998

ΝΕΑ

Δεν χρειάζεται να κονταροχτυπηθείτε με άλλους αγοραστές για να κάνετε δικό σας το συγκεκριμένο και θρυλικό πλέον υπεραυτοκίνητο της McLaren. Η RM Sothebys δίνει πλέον τη δυνατότητα να κάνετε δική σας αυτή την εξωτική F1 χωρίς το άγχος μην σας την “κλέψει” κάποιος άλλος! ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ ΞΥΔΗ

Advertisement
Advertisement

Η γνωστή εταιρία πλειστηριασμών μέσω της νέας υπηρεσίας “Private Sales” που διαθέτει επιτρέπει στους ενδιαφερόμενους να κάνουν άμεσα δικό τους κάποιο εξωτικό μοντέλο απλά σηκώνοντας το τηλέφωνο και μεταφέροντας του απαιτούμενο ποσό στους λογαριασμούς της εταιρίας.

Ένα από τα πραγματικά εξωτικά και σπάνια μοντέλα που πωλούνται αυτή τη στιγμή μέσω της νέας υπηρεσίας είναι αυτή εδώ η McLaren F1 του 1998, με τιμή άγνωστη, σίγουρα όμως μερικά εκατ. ευρώ. Ειναι η 63η και προτελευταία F1 που κυκλοφόρησε για χρήση στο δρόμο και φέρει παράλληλα αρκετά καλούδια που την διαχωρίζουν από άλλες εκδόσεις του υπεραυτοκινήτου.

Εξωτερικά η άνθρωποι της McLaren έχουν τοποθετήσει το επιπλέον αεροδυναμικό πακέτο “Extra High Downforce Package” που διαφέρει σε σχέση με το “High Downforce Package” με νέους αεραγωγούς και σπόιλερ μπροστά αλλά και με διαφορετική σταθερή αεροτομή πίσω. Το αρχικό χρώμα αυτής της F1 ήταν AMG Green Velvet με ανάλογο εσωτερικό. Ωστόσο ο ιδιοκτήτης του, που προτίμησε να φυλάσσεται το αυτοκίνητο του στα κεντρικά της εταιρίας στο Woking, άλλαξε γνώμη και κατέληξε στο συγκεκριμένο πορτοκαλί με ανάλογες αλλαγές και στην καμπίνα.

Advertisement
Advertisement

mclaren-f1-lm-spec-640

Σημαντικές αλλαγές έχουμε και κάτω από το καπό με τον θρυλικό 12κύλινδρο κινητήρα να μην αποτελεί την “στάνταρ” έκδοση που κινούσε την F1 αλλά να έχει αλλαχθεί με μοτέρ προδιαγραφών “LM”. Οι συγκεκριμένοι κινητήρες έφεραν εξαρτήματα από τις αγωνιστικές εκδόσεις και απέδιδαν 680 ίππους στις 7.800 σ.α.λ., χάρη στην υψηλότερη συμπίεση, τους αρτιότερους εκκεντροφόρους, τα διαφορετικά πιστόνια. Η F1 που βλέπετε στις οθόνες είναι μόλις η μία από τις δύο που φέρει αυτόν τον κινητήρα ενώ έχει δεχτεί παράλληλα μεγαλύτερα ψυγεία αλλά και μία πιο ελεύθερη εξάτμιση.

Αν θέλετε να κάνετε εσείς δικό σας το ταχύτερο αυτοκίνητο του κόσμου με ατμοσφαιρικό κινητήρα (τίτλο που η McLaren F1 κατέχει ακόμη και σήμερα) δεν έχετε παρά να σηκώσετε το τηλέφωνο…