Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

«Στο σφυρί» η μοναδική Boschert B300 Gullwing

Ελλάδα 3:41
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Στο σφυρί» η μοναδική Boschert B300 Gullwing

ΝΕΑ

«Στο σφυρί» η μοναδική Boschert B300 Gullwing

ΝΕΑ

Το δημιούργημα του περίφημου Γερμανού μηχανικού, είναι μια Mercedes, που παρέδωσε ένα γερό μάθημα στη… Mercedes.

Advertisement
Advertisement

H 300SL Gullwing, που κατασκευάστηκε μεταξύ 1954-57, είναι ένα από τα πιο διάσημα αυτοκίνητα της Mercedes-Benz, αλλά χρειάστηκε μέχρι το 2010 και το λανσάρισμα της SLS για να επανεξεταστεί η ιδέα ενός αυτοκινήτου παραγωγής με αυτή την ιδιαιτερότητα στο άνοιγμα των θυρών.

H Mercedes είχε πειραματιστεί με αυτό το χαρακτηριστικό, εφαρμόζοντάς το σε πρωτότυπα αυτοκίνητα όπως τα C111s και C112, αλλά αν ήθελες μια γερμανική εργοστασιακή δημιουργία της δεκαετίας του 1980 και του 1990 με τις πόρτες ν’ ανοίγουν όπως τα φτερά του γλάρου, μάλλον θα έμενες με τη… γλαρόσουπα!

Εταιρείες aftermarket, όπως η Styling Garage και η Sbarro θα μπορούσαν να μπολιάσουν τις φανταχτερές πόρτες σε ένα μεγάλο κουπέ C126 (500SEC), αλλά το πιο εύκολο και σπάνιο από τα πολλά, είναι το μικρότερο, πιο όμορφο Boschert B300.

Advertisement
Advertisement

Ξεκινώντας με μια κανονική 300CE, την κουπέ έκδοση του σεντάν E-Class της δεκαετίας του 1980, ο Hartmut Boschert, ένας διαπρεπής Γερμανός μηχανικός, έφερε την κολόνα C προς τα εμπρός κατά 250 mm και στη συνέχεια πρόσθεσε επιπλέον αντοχή στα μαρσπιέ και την οροφή, για να επιτρέψει την τοποθέτηση θυρών έτσι ώστε οι επιβάτες να έχουν πρόσβαση τόσο στα μπροστινά όσο και στα πίσω καθίσματα.

Tα μπροστινά καθίσματα προέρχονταν από την τότε νέα R129 SL, αλλά το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της μετροπής, ήταν η κομψή μύτη, την οποία ο Boschert «μπόλιασε στο κέλυφος» της E-Class, κάνοντας τόσο καλή δουλειά, που μπορούσε να θεωρηθεί ολόκληρο το αυτοκίνητο ως εργοστασιακή προσπάθεια.

Advertisement

Ο περίφημος Γερμανός μηχανικός, δεν πήγε στη γνώριμη συνταγή ενός V8 κινητήρα, αλλά επέλεξε έναν inline-six των 3,0 λίτρων, τοποθετώντας και δεύτερο υπερσυμπιεστή, για να αυξήσει την ισχύ στους 279 ίππους.

Advertisement

Ο Boschert ήλπιζε ότι θα πουλήσει περισσότερα από 300 αυτοκίνητα, αλλά τελικά περιορίστηκε στα 10 και κανένα από αυτά δεν είχε την επιλογή με πόρτες gullwing. Έτσι αυτό το πρωτότυπο που βλέπετε, είναι το μοναδικό εκθεσιακό μοντέλο (Σαλόνι Φρανκφούρτης 1989) και θα δημοπρατηθεί, το Νοέμβριο, από το γνωστό οίκο RM Sotheby’s, με εκτιμώμενη τιμή τις 300.000 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Μια φουτουριστική Mercedes 280SL με αέρα Χόλυγουντ
Τα crash tests της Mercedes-Benz στα ηλεκτρικά της (+video)
Aπαραίτητοι οι αερόσακοι και στα φορτηγά (+video)