Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | COTY 2023

ΝΕΑ

Στο Μόναχο και το νέο Smart SUV

  • newsautoteam

Το ηλεκτρικό SUV της Smart θα αναδείξει τη φιλοδοξία της μάρκας για επικράτηση σε μια κατηγορία που προς το παρόν «μετράει» ελάχιστα μοντέλα.

Το νέο Smart Concept #1 θα δώσει το παρόν στην Έκθεση του Μονάχου που θα πραγματοποιηθεί τις επόμενες ημέρες.

Με κάποιες νέες teaser εικόνες που κυκλοφόρησαν μόλις, η Smart μας δίνει μια πρόγευση από το ηλεκτρικό SUV της μικρής κατηγορίας. Με την ονομασία Concept #1, το νέο μοντέλο θα είναι το πρώτο προϊόν της Smart, μετά τη σύμπραξη Mercedes-Benz και Geely. Αυτό θα είναι που θα σηματοδοτήσει την αλλαγή στη σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας σύμφωνα με τις «αυξανόμενες φιλοδοξίες της υψηλής τεχνολογίας».

Το νέο αυτό μοντέλο, έχει αναφερθεί πρόσφατα πως θα είναι προϊόν Κινέζικης παραγωγής, ενώ οι πιο νέες εικόνες του μοντέλου, μας δίνουν μια ιδέα για το πώς θα είναι η νέα σχεδιαστική αυτή γλώσσα, που όπως φαίνεται δίνει πολύ «χώρο» στη φωτιστική υπογραφή του μοντέλου. Αυτό που περιμένουμε με ενδιαφέρον να δούμε, είναι η νέα προσέγγιση του εσωτερικού στο μοντέλο, που σύμφωνα με όλα όσα έχουν «διαρρεύσει» από τη Smart, θα έχει πολύ καλύτερη εκμετάλλευση χώρων και ευρυχωρία ανάλογη μεγαλύτερου αυτοκινήτου.

Τα teasers που κυκλοφόρησαν δίνουν λίγες ακόμα πληροφορίες για το μοντέλο,. Πέραν του ότι το νέο SUV της Smart θα έχει πανοραμική οροφή και χρυσές λεπτομέρειες στα παράθυρα. Το λογότυπο Smart εμφανίζεται στο πίσω μέρος του αμαξώματος, ενώ οι κρυφές λαβές των θυρών, η μεγάλη πανοραμική οροφή και τα φωτιζόμενα στοιχεία στη μάσκα, αποτελούν επίσης μέρος του σχεδιασμού του αυτοκινήτου. Το νέο πενταθέσιο αναμένεται να είναι το μεγαλύτερο μοντέλο της Smart μέχρι σήμερα, με μήκος περίπου τέσσερα μέτρα και συνολικά παρεμφερείς διαστάσεις με αυτές του Mini Countryman.

Θα βασιστεί στην αρθρωτή πλατφόρμα SEA της Geely, η οποία θα χρησιμοποιηθεί στο άμεσο μέλλον και από τη Volvo σε κάποια νέα μοντέλα. Οι αναφορές στο μοντέλο από την Κίνα, κάνουν λόγο για ηλεκτρικό μοτέρ με μέγιστη ισχύ 268 ίππων, μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα μικρότερη από 70kWh και αυτονομία (στον κινεζικό κύκλο δοκιμών NEDC που θα ξεπερνάει τα 500 χιλιόμετρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Geely ποντάρει στη μεθανόλη
Η έλλειψη μικροτσίπ θα μετακυλιστεί από τα αυτοκίνητα στα smartphones
Δοκιμή: Volvo XC40 Recharge

 

 

 

 

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto