Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Στα 713 άλογα η κορυφαία BMW M5 Competition από την Manhart

Ελλάδα 12:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Στα 713 άλογα η κορυφαία BMW M5 Competition από την Manhart

ΝΕΑ

Στα 713 άλογα η κορυφαία BMW M5 Competition από την Manhart

ΝΕΑ

Για εκείνους που το περισσότερο δεν είναι ποτέ αρκετό η γερμανική εταιρία βελτιώσεων Manhart έπιασε στα χέρια της τη νέα BMW M5 Competition και την έκανε ακόμη πιο ιδιαίτερη και εντυπωσιακή βελτιώνοντας παράλληλα και τις επιδόσεις της. ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ ΞΥΔΗ

Advertisement
Advertisement

Η νέα BMW M5 Competition εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις που προσφέρει ο V8 των 4,4 λίτρων με τα δύο τούρμπο. Στην Manhart ωστόσο οι 625 ίπποι του βαυαρικού κινητήρα μάλλον δεν είναι αρκετοί και για αυτό το λόγο προχώρησαν στην αναβάθμισή του αλλά και σε μία εκτεταμένη βελτίωση για τη νέα δημιουργία της BMW που την πηγαίνει ένα σκαλί ψηλότερα.

manhart_mh55_700_bmw_m5_competition-640

Η MH5 700, όπως ονομάζει η Manhart την βελτιωμένη BMW M5, αποδίδει πλέον 720 ίππους αλλά και σχεδόν 90 κιλά ροπής χάρη στην προσθήκη της νέας κεντρικής μονάδας ελέγχου της εταιρίας MHtronik. Η γερμανική εταιρία δεν μπαίνει σε λεπτομέρειες όσον αφορά στην βελτίωση των επιδόσεων από στάση, ωστόσο αναφέρει ένα πολύ εντυπωσιακό χρόνο στα μόλις 5,9 δευτερόλεπτα για τα 100-200 χλμ./ώρα. Νέα είναι και η εξάτμιση με τις απολήξεις από ανθρακονήματα που προσφέρει μια έντονη ηχητική εμπειρία.

Advertisement
Advertisement

manhart_mh55_700_bmw_m5_competition-640-5

Αλλαγές φυσικά και υπάρχουν στο εξωτερικό του αυτοκινήτου όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες. Η εταιρία επέλεξε τις αλουμινένιες ζάντες της Concave One για αυτή τη βελτίωση σε διάσταση 21 ιντσών με το αμάξωμα να έχει χαμηλώσει παράλληλα κατά 20 χλστ. χάρη στα νέα ελατήρια της KW.

manhart_mh55_700_bmw_m5_competition-640-2

Advertisement

Σχεδιασμένο για την M5 είναι και το αεροδυναμικό πακέτο που έχουν προσθέσει οι άνθρωποι της Manhart. Το αναθρακόνημα είναι το υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί για την περίσταση από το οποίο έχουν κατασκευαστεί το σεβαστών διαστάσεων εμπρός σπόιλερ, το οποίο προαιρετικά μπορεί να γίνει ακόμη μεγαλύτερη, ο νέος και εντυπωσιακός διαχύτης αλλά και η πίσω αεροτομή σε σχετικά διακριτικό μέγεθος. Αυτο που λείπει, όπως επισημαίνει και η Manhart είναι το σήμα κατατεθέν ανθρακονημάτινο καπό της, το οποίο βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη.

manhart_mh55_700_bmw_m5_competition-640-4

Advertisement

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι μικρές με τους Γερμανούς να κάνουν λόγο για νέα πατάκια με το σήμα της εταιρίας αλλά και το logo της εταιρίας στο τιμόνι.

manhart_mh55_700_bmw_m5_competition-640-3

Δείτε περισσότερα για την βελτίωση της BMW M5 Competition από την Manhart στο βίντεο που ακολουθεί.

Advertisement