Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

SOS προς την ΑΑΔΕ και το ΥπΟΙΚ εκπέμπει ο κλάδος του αυτοκινήτου

Ελλάδα 19:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

SOS προς την ΑΑΔΕ και το ΥπΟΙΚ εκπέμπει ο κλάδος του αυτοκινήτου

ΝΕΑ

SOS προς την ΑΑΔΕ και το ΥπΟΙΚ εκπέμπει ο κλάδος του αυτοκινήτου

ΝΕΑ

Χιλιάδες εμπορίες (εισαγωγείς και έμποροι) καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων έχουν χάσει την ρύθμιση οφειλών σε 120 δόσεις εξαιτίας του lockdown που προκάλεσε ο κορωνοϊός και βρίσκονται στο χείλος των κατασχέσεων.

Advertisement
Advertisement

Στιγμές της επιθετική διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ βιώνουν πολλές επιχειρήσεις του κάδου του αυτοκινήτου (και όχι μόνο), οι οποίοι έχασαν την ευνοϊκή ρύθμιση των 120 δόσεων, όταν ο τζίρος τους και (κυρίως) η ρευστότητα έχει εξανεμισθεί λόγω lockdown.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, χιλιάδες επαγγελματίες και επιχειρήσεις  δεν κατάφεραν να καλύψουν τις 2 δόσεις χάνοντας των ρυθμίσεων που είχαν και κυρίως αυτή των 120 δόσεων. Μάλιστα και σύμφωνα με το ρεπορτάζ, όταν απευθύνθηκαν στις ΔΟΥ που ανήκουν, ζητώντας να καλύψουν τα ποσά των χαμένων δόσεων και να επανέλθει η ρύθμιση (τώρα εργάζονται) η απάντηση ήταν κάθετα αρνητική, αφού κάτι τέτοιο δεν έχει προβλεφθεί από το Υπουργείο Οικονομικών και την Ανεξάρτητη Αρχη Δημοσίων Εσόδων, ακόμα και για τους lockdown μήνες. Σημειώστε πως όλα αυτά συσσωρεύονται στα ληξιπρόθεσμα του 2019, που δυστυχώς δεν συμπεριελήφθησαν στη ρύθμιση των 120 δόσεων, αλλά ούτε υπήρχε η δυνατότητα να μπούνε σε αυτή των 24 δόσεων (μπήκαν μόνο του 2020)…

Advertisement
Advertisement

Πλέον χιλιάδες επιχειρήσεις και οι ιδιοκτήτες νιώθουν ότι βιώνουν στιγμές της απολύτως επιθετικής πολιτικής που είχε η προηγούμενη διακυβέρνηση, με τον “μπαμπούλα”  των κατασχέσεων και δεσμεύσεων των λογαριασμών τους να έχει επανέλθει.

Πιο αναλυτικά και σύμφωνα με πληροφορίες του newsauto.gr οι έμποροι καινούριων αλλά και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων μετά από την πολυετή οικονομική κρίση όπου είχαν συσσωρευτεί πάρα πολλές υποχρεώσεις κατάφεραν να τις τακτοποιήσουν και να τις εξοφλούν σιγά-σιγά εξαιτίας της μικρής ανάκαμψης της αγοράς.

Ωστόσο μετά από πολύ μικρό χρονικό διάστημα έκανε την εμφάνισή του ο κορωνοϊός με αποτέλεσμα να έχουμε και καθολικό lockdown στις εμπορίες αυτοκινήτων και χιλιάδες επαγγελματίες του κλάδου να επιστρέψουν στην εποχή της οικονομικής κρίσης διογκώνοντας και πάλι τις ανεξόφλητες υποχρεώσεις τους.

Advertisement

Μάλιστα όπως είναι εύλογο να αντιληφθεί κανείς την περίοδο του κορωνοϊού οι επαγγελματίες του κλάδου αναγκάστηκαν να αφήσουν ανεξόφλητες και τις δόσεις της ρύθμισης που είχαν πραγματοποιήσει καθώς τα έσοδά τους ήταν μηδενικά!

Τώρα η αγορά αυτοκινήτου μπορεί να δείχνει ότι ανακάμπτει αλλά τα ποσοστά ανόδου όσο και οι συνολικές πωλήσεις εξακολουθούν να βρίσκονται πολύ κάτω από τις αντίστοιχες πωλήσεις που κατέγραφε η αγορά τόσο προ κορωνοϊού όσο και προ οικονομικής κρίσης και η ανάκαμψη πραγματοποιείται με πάρα πολύ αργούς ρυθμούς καθώς η αβεβαιότητα και ο φόβος εξάπλωσης του ιού αποτελεί μια σκληρή πραγματικότητα.

Advertisement

Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων παρά το γεγονός ότι έχει εξαγγελθεί από το οικονομικό επιτελείο ότι ετοιμάζεται μια νέα ρύθμιση για όλους τους καταναλωτές αλλά και επαγγελματίες έχει θέσει εκτός ρύθμισης χιλιάδες επαγγελματίες από τον κλάδο του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα τα ποσά που είχαν ρυθμιστεί να είναι άμεσα απαιτητά από την Εφορία και ήδη να εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό σύστημα του Taxisnet.

Μέχρι στιγμής πάντως οι Εφορίες δεν έχουν προχωρήσει σε κατασχέσεις λογαριασμών ή άλλων περιουσιακών στοιχείων αλλά οι χιλιάδες επαγγελματίες από τον κλάδο του αυτοκινήτου ζουν το σπόλυτο άγχος, καθώς βρίσκονται καθημερινά υπό την απειλή της κατάσχεσης, ενώ κάποιοι δηλώνουν έτοιμοι να προβούν ακόμα και σε απολύσεις αναζητώντας την ανάλογη ρευστότητα για να καλύψουν τις συσσωρευμένα και υπέρογκες (πλέον) ληξιπρόθεσμες οφειλές.

Στα παραπάνω θα πρέπει να τονίσουμε ότι ο κλάδος του αυτοκινήτου παρά το τεράστιο πλήγμα που υπέστη κατάφερε να διατηρήσει τις χιλιάδες θέσεις εργασίας και να προσαρμοστεί άμεσα στα νέα δεδομένα που δημιούργησε ο κορωνοϊός. Ωστόσο πολλά στελέχη από τον κλάδο του αυτοκινήτου ξεκαθαρίζουν πως αν δεν υπάρξει άμεσα μια νέα ρύθμιση οφειλών τότε χιλιάδες επιχειρήσεις του κλάδου θα πραγματοποιήσουν απολύσεις επιβαρύνοντας κατ’ επέκταση τον κρατικό Προϋπολογισμό ο οποίος έχει ήδη πληγεί ανεπανόρθωτα από την πανδημία.

Advertisement

Η νέα ρύθμιση χρεών αποτελεί μονόδρομο για τις χιλιάδες επιχειρήσεις του κλάδου του αυτοκινήτου «ανάσα ζωής» καθώς σε διαφορετική περίπτωση οι εντολές κατάσχεσης θα βρεθούν αντιμέτωπες με άδειους τραπεζικούς λογαριασμούς αλλά και χιλιάδες απολύσεις που θα αποτελέσουν ακόμη ένα μελανό σημείο για την ελληνική οικονομία…   

Διαβάστε επίσης:

Ισοδυναμία διπλωμάτων: Τα υπέρ στην ασφάλεια και τα… φακελάκια

Επιβεβαίωση Newsauto! Έρχονται προσωρινές χειρόγραφες άδειες κυκλοφορίας με ισχύ 1 μήνα

Hitech «παγίδες» στις θεωρητικές εξετάσεις οδήγησης