Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Σκληρές δοκιμές για το… νέο κλασικό Defender

Ελλάδα 6:44
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Σκληρές δοκιμές για το… νέο κλασικό Defender

ΝΕΑ

Σκληρές δοκιμές για το… νέο κλασικό Defender

ΝΕΑ

Το υπό εξέλιξη δημιούργημα του δισεκατομμυριούχου James Ratcliffe αντλεί έμπνευση από το εμβληματικό off-road και θα ενσωματώνει κινητήρες BMW.

Advertisement
Advertisement

Όπως έχει γίνει γνωστό, η Ineos, μια χημική βιομηχανία που ανήκει στον Βρετανό δισεκατομμυριούχο James Ratcliffe, θα αναβιώσει το κλασικό Land Rover Defender, υπό την ονομασία “Grenadier”.

Αρχική πρόθεση της εταιρείας ήταν να εκκινήσει την παραγωγή στα τέλη του 2021, κάτι τέτοιο, όμως, δεν θα συμβεί, παίρνοντας παράταση για τον Ιούλιο του 2022. Τα σχέδια άλλαξε η πανδημία του κορωνοϊού, αλλά και «κάποιες αναπόφευκτες καθυστερήσεις εντός του 2021», αναφέρει η εταιρεία.

Την ίδια ώρα, η Ineos ανακοίνωσε πως διευρύνει τον αριθμό των πρωτότυπων μοντέλων που συμμετέχουν σε δοκιμές –από 80 σε 130-, τα οποία «θα καλύψουν συνολικά πάνω από 1,8 εκατ. χιλιόμετρα, σε ακραία περιβάλλοντα ανά τον κόσμο».

Advertisement
Advertisement

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν τα κακοτράχαλα εδάφη του Schöckl, ενός βουνού στην Αυστρία που περιλαμβάνει δαιδαλώδεις και ασφυκτικά στενούς δρόμους, διαδρομές εδαφική κλίση 45 μοιρών και ακονισμένα βράχια. Η μορφολογία του εδάφους αποτελεί πρόκληση για οποιοδήποτε όχημα ανά τον κόσμο, και ως εκ τούτου αποτελεί προσφιλή προορισμό δοκιμών για τα ικανότερα off-road της αυτοκίνησης, όπως είναι η Mercedes G-Class.

Advertisement

«Έχουμε σημειώσει σημαντική πρόοδο συγκριτικά με τις προηγούμενες (σ.σ. πρωτότυπες) εκδόσεις του μοντέλου που μου είχε επιτραπεί να οδηγήσω το περασμένο έτος», ανέφερε ο ιδιοκτήτης της Ineos, Ratcliffe. «Το Schöckl αποτελεί μεγάλη πρόκληση για κάθε offroad όχημα. Η σημερινή μέρα περιλάμβανε ένα πραγματικό test για τα πρωτότυπά μας, και τα πήγαν εξαιρετικά. Έχουμε να κάνουμε πολλά ακόμα, αλλά είμαι αισιόδοξος πως το Grenadier θα ικανοποιεί τις προσδοκίες μας», πρόσθεσε ο Βρετανός δισεκατομμυριούχος.

Οι ομοιότητες του Grenadier με το κλασικό Defender είναι ευδιάκριτες και αφορούν –μεταξύ άλλων- το τετραγωνισμένο σχήμα, τη γρίλια, τους πλευρικούς καθρέπτες και τους θόλους των τροχών. Στον αντίποδα, υπάρχουν και κάποιες διαφορές με βασικότερη τη διπλή πόρτα στο πίσω μέρος του Grenadier, με τον εφεδρικό τροχό να είναι τοποθετημένος στη μεγαλύτερη.

Advertisement

Υπενθυμίζεται πως το μοντέλο θα παράγεται από την εταιρεία Magna και θα ενσωματώνει μοτέρ της BMW, τα οποία θα συνεργάζονται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της γερμανικής ZF Friedrichshafen

Η δραστηριοποίηση της Ineos στον τομέα της αυτοκίνησης ξεκίνησε το 2016, όταν η Land Rover αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή του κλασικού Defender. Γεννηθείς το 1952, ο James Ratcliffe ίδρυσε την Ineos το 1998, η οποία εξελίχθηκε σε κορυφαία χημική βιομηχανία. Η περιουσία του Ratcliffe το 2020 φαίνεται πως ξεπερνούσε τα 19,2 δισ. δολάρια, με τις ετήσιες πωλήσεις της Ineos ν’ αντιστοιχούν σε 60 δισ. ευρώ.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
To Land Rover της κηδείας του Πρίγκιπα Φίλιππου σχεδιάστηκε πριν 18 χρόνια
Ineos Grenadier: Η αναβίωση του κλασικού Defender προχωρά
Δοκιμή: Land Rover Defender 90 P300/P400