Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Σε 500 κομμάτια το Renault Megane R.S Trophy-R

  • Γιώργος Σκευοφύλαξ (gs@newsauto.gr)

Το νέο Megane R.S Trophy-R είναι το πιο δυνατό αυτοκίνητο παραγωγής που έβαλε στην αγορά η Renault έχει κινητήρα 1800 κ.εκ.με απόδοση 300 ίππων και θα παραχθεί 500 (μόνο) αριθμημένα αντίτυπα.

 

Η καταγωγή του βασίζεται στην μεγάλη ιστορία, που έχει η Renault στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και συνεχίζει την παράδοση του πρωτοποριακού Megane R.S. και φέρνει στο δρόμο τις τεχνολογίες και την τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει το αγωνιστικό τμήμα της Renault στις πίστες όλου του κόσμου. Για το αυτοκίνητο αυτό, οι μηχανικοί της Renault Sport έχουν χρησιμοποιήσει την εμπειρία τους περισσότερο από ποτέ. Το αποτέλεσμα είναι ένα πολύ γρήγορο hatchback, του οποίου οι επιδόσεις επικυρώθηκαν από ένα νέο ρεκόρ στο Nürburgring.

Το νέο Megane R.S Trophy-R έχει τον ίδιο δυνατό κινητήρα των 1.800 κ.εκ. (300 ίππων) με την έκδοση Trophy. Έτσι οι μηχανικοί της Renault Sport δεν επικεντρώθηκαν στην αύξηση της απόδοσης, αλλά προσπάθησαν να βελτιώσουν άλλους τομείς και επικεντρώθηκαν σε τρεις σφαίρες ανάπτυξης.

Δραστική μείωση του βάρους. Η προσπάθεια για μείωση των κιλών του Megane R.S Trophy-R στόχευσε πολλές λεπτομέρειες όπως: Την αφαίρεση του πίσω καθίσματος, ή το σύστημα εξάτμισης τιτανίου Akrapovic και την χρήση τροχών από ανθρακονήματα (προαιρετικά). Το αποτέλεσμα ήταν η μείωση στο βάρος κατά 130 κιλά από το Megane R.S.

Νέα ανάρτηση. Η δομή και τα συστατικά της ανάρτησης δεν έχουν αλλάξει έχουν όμως αλλάξει οι ρυθμίσεις, τα περιφερειακά και τα υλικά της. Ο εμπρός άξονας έχει αυξημένο αρνητικό camber, ο πίσω άξονας (σχήματος «H») είναι ελαφρύτερος και τα αμορτισέρ είναι της Öhlins (χρυσή σειρά). Τα φρένα έχουν σωληνάκια αεροπορικού τύπου ενώ για τα δισκόφρενα υπάρχει (προαιρετικά) η επιλογή των carbon/ceramic δίσκων. Τέλος τα ελαστικά είναι τα Bridgestone Potenza S007 αποκλειστικά για την Renault Sport και φρένο υψηλής απόδοσης με προαιρετικούς δίσκους άνθρακα-κεραμικής Brembo κλπ.

Η αεροδυναμική βελτιώθηκε ακόμη περισσότερο για μεγαλύτερη πρόσφυση και καλύτερη ροή του αέρα (καλυμμένα δάπεδο και διαχύτης από ανθρακόνημα) και επιπλέον βελτιστοποιημένο θερμικό έλεγχο (εισαγωγή αέρα NACA και αεραγωγοί στα φρένα).

Το αποτέλεσμα των αλλαγών αυτών είναι ένας ταχύτατος γύρος με ένα νέο ρεκόρ για αυτοκίνητο παραγωγής με κίνηση στους εμπρός τροχούς στα 20,6 χλμ. του Nordschleife στο Nürburgring με χρόνο 07: 40,100. Το νέο Megane R.S. Trophy-R, θα παραχθεί σε περιορισμένη σειρά 500 αριθμημένων αυτοκινήτων.

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr