Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Σχεδόν έτοιμο το νέο ηλεκτρικό Mini Cooper

Ελλάδα 3:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Σχεδόν έτοιμο το νέο ηλεκτρικό Mini Cooper

Mobility

Σχεδόν έτοιμο το νέο ηλεκτρικό Mini Cooper

Mobility

Μέσα στο 2023 θα δούμε χωρίς καμουφλάζ το νέο Mini Cooper που θα έχει και πάλι, εκτός της αμιγώς ηλεκτρικής και εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης.

Advertisement
Advertisement

Στη δυνατότερη ηλεκτρική του εκδοχή, το νέο Mini εμφανίζεται ελαφρώς βελτιωμένο σε ισχύ και σημαντικά βελτιωμένο σε αυτονομία σε σχέση με το υπάρχον.

Συγκεκριμένα, το νέο Mini Cooper θα διατεθεί σε δύο εκδόσεις απόδοσης και αυτονομίας. Η πρώτη θα έχει 181 ίππους και μπαταρία 40 kWh που θα εξασφαλίζει σύμφωνα με την εταιρεία, αυτονομία της τάξης των 386 χιλιομέτρων- σχεδόν τη διπλάσια σε σχέση με τα 201 της υπάρχουσας έκδοσης. Η δεύτερη και δυνατότερη εκδοχή, θα λέγεται και πάλι SE (όπως η υπάρχουσα) και θα προσφέρει στον οδηγό την ισχύ των 215 ίππων με μπαταρία 54 kWh.

Advertisement
Advertisement

Η κυκλοφορία του αυτοκινήτου που από όσο μπορούμε να δούμε στις φωτογραφίες, δεν έχει σημαντικές αλλαγές στην αισθητική του, έχει προγραμματιστεί για το καλοκαίρι του 2024. Δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα το ποια έκδοση θα κυκλοφορήσει πρώτη, αν δηλαδή θα δοθεί κάποια προτεραιότητα στις εκδόσεις του μοντέλου με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτό που ακούγεται όμως έντονα, είναι πως μέσα στο 2025 θα πρέπει να περιμένουμε μια ακόμα πιο δυνατή ηλεκτρική εκδοχή, με ισχύ περί τους 250 ίππους.

Αυτό που βλέπουμε στις εικόνες με τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα, που ωστόσο επιτρέπουν τις γραμμές του αμαξώματος να είναι ευδιάκριτες, είναι μια λογική συνέχεια του σχεδίου από την υπάρχουσα έκδοση. Με λίγο αυξημένες διαστάσεις και μεγαλύτερο μεταξόνιο, η νέα έκδοση του μοντέλου που θα παράγεται στην Κίνα, βασίζεται στην πλατφόρμα Spotlight EV που δημιουργήθηκε με τη συνεργασία της Great Wall Motors.

Advertisement

Το νέο τρίθυρο Mini διατηρεί τα στρογγυλά στοιχεία για τα εμπρός φωτιστικά σώματα που στο εσωτερικό των κύκλων θα έχουν μια διαφορετική διαμόρφωση. Μεγαλύτερη είναι η αλλαγή στα πίσω φωτιστικά, με το σχήμα τους να είναι αρκετά διαφοροποιημένο- αν και κρατάμε μια επιφύλαξη για την τελική εικόνα, καθώς στα πρωτότυπα βλέπουμε να έχουν αυτοκόλλητα με μεγάλη επιφάνεια στη θέση των φώτων.

Στο εσωτερικό –από το οποίο ακόμα δεν έχουμε εικόνα- θα υπάρχει ένα κοινό σχεδιαστικό στυλ που θα διατηρείται σε όλες τις εκδόσεις, όπου θα δίνεται έμφαση στους φυσικούς διακόπτες. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για μια και μόνη οθόνη που θα έχει αρκετά μεγάλη διάμετρο καθότι στρογγυλή και θα είναι τοποθετημένη κεντρικά στο ταμπλό, ενώ πίσω από το τιμόνι δεν θα υπάρχει κάτι.

Advertisement

Φυσικά, καθώς οτιδήποτε άλλο θα ήταν αντίθετο στη φιλοσοφία του μοντέλου, θα υπάρχουν πάρα πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, με πολλές επιλογές αυτοκόλλητων για όλες τις επιφάνειες του αμαξώματος, πέραν των κλασικών επιλογών με τη βρετανική σημαία στην οροφή. Αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία για τη νέα ηλεκτρική εκδοχή του μοντέλου, είναι πως θα έχει «αναβαθμισμένο ρόλο» στη γκάμα της εταιρείας.

Βλέπετε, το τρίθυρο Mini Cooper θα αποτελέσει τη βάση για μια σειρά ηλεκτρικών μοντέλων, μαζί με τα Aceman που θα είναι το αμιγώς ηλεκτρικό crossover της εταιρείας και Countryman. Η τριάδα αυτή των μοντέλων, θα είναι η ηλεκτρική «βάση» της εταιρείας που θα διαθέτει μόνο BEV μοντέλα από το τέλος της δεκαετίας και μετά.

Advertisement

Η στρατηγική διαχείριση της γκάμας της Mini, πιστώνεται στη νέα επικεφαλής της μάρκας. Πρόκειται για τη Stefanie Wurst, η οποία διαδέχθηκε τον Bernd Korber πριν ένα χρόνο και έχει αναλάβει την ευθύνη να επιτευχθεί ο στόχος του «50:50» της κατανομής των πωλήσεων μεταξύ ηλεκτρικών και βενζινοκίνητων εκδόσεων έως τα μέσα του 2025 (τα ηλεκτρικά σήμερα έχουν 15% ποσοστό στις πωλήσεις).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ποιο μοντέλο θα έχει την μεγαλύτερη ηλιοροφή του κόσμου;
Ηλεκτρικούς στόλους ΙΧ θέλουν οι εταιρείες κολοσσοί!
Το Tesla Diner του μέλλοντος