Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Προχωρά η περιβαλλοντική μελέτη για το Μετρό στο Ίλιον

Ελλάδα 14:14
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Προχωρά η περιβαλλοντική μελέτη για το Μετρό στο Ίλιον

ΝΕΑ

Προχωρά η περιβαλλοντική μελέτη για το Μετρό στο Ίλιον

ΝΕΑ

Η δημόσια διαβούλευση θα μείνει ανοικτή, μέχρι τις 9 Ιανουαρίου 2024.

Advertisement
Advertisement

Σε δημόσια διαβούλευση βγήκε η περιβαλλοντική μελέτη για την επέκταση του μετρό στο Ίλιον, αλλά και του αμαξοστασίου στον Ελαιώνα.

Η Ελληνικό Μετρό θα έχει ανοιχτή τη δημόσια διαβούλευση μέχρι τις 9 Ιανουαρίου 2024. Στη συνέχεια η μελέτη θα πάρει τον δρόμο της έγκρισης από το ΥΠΕΝ.

Η έγκριση της περιβαλλοντικής μελέτης είναι το βασικό στοιχείο για να περάσει ο διαγωνισμός της επέκτασης του μετρό στο Ίλιον που είναι σε εξέλιξη από τις 3 Μάϊου με την εκδήλωση ενδιαφέροντος. Σε αυτόν είχαμε συμμετοχή από 4 σχήματα: ΤΕΡΝΑ, ΙΝΤΡΑΚΑΤ, ΑΒΑΞ-GHELLA-ALSTOM και ΑΚΤΩΡ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ.

Advertisement
Advertisement

Όπως προκύπτει, η επέκταση της γραμμής 2 από την Ανθούπολη μέχρι τον Άγιο Νικόλαο στο Ίλιον, περιλαμβάνει 4,18 χιλιόμετρα διπλής υπόγειας γραμμής και 3 νέους σταθμούς: ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ, ΙΛΙΟΝ, ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ.

Οι δύο από τους τρεις σταθμούς θα είναι επί της Λεωφόρου Θηβών. Ο πρώτος είναι ο σταθμός ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ στη συμβολή των οδών Θηβών και Ανδρέα Παπανδρέου και διαθέτει δύο εισόδους εκατέρωθεν της οδού Θηβών. Ο δεύτερος είναι ο σταθμός ΙΛΙΟΝ στη συμβολή των οδών Θηβών και Ελαιών, διαθέτει δύο εισόδους εκατέρωθεν της οδού Θηβών και πρόβλεψη σύνδεσης/μετεπιβίβασης επιβατών με τον ομώνυμο Σταθμό της μελλοντικής Επέκτασης της Γραμμής 4 προς Πετρούπολη.

Ο νέος τερματικός σταθμός θα ονομάζεται ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ και θα κατασκευαστεί στη συμβολή των οδών Αγίου Νικολάου και Παραμυθιάς στα σύνορα Ιλίου και Καματερού. Όλοι οι Σταθμοί θα έχουν πλευρικές αποβάθρες και θα διαθέτουν μία ή δύο εισόδους, θα έχουν μήκος 110 μέτρα και θα είναι πλήρως προσβάσιμοι από ΑΜΕΑ. Το βάθος των Σταθμών κυμαίνεται περίπου από 22 έως 24 μέτρα κάτω από την επιφάνεια του εδάφους.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δρομολογούνται 188 έργα ύψους 27,6 δισ. ευρώ
Το μετρό Θεσσαλονίκης έκανε το πρώτο δρομολόγιο με επιβάτες! (+video)
Ιδού το μεγάλο τούνελ που θα σώσει την Αττική