Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

«Πράσινο φως» για τον πρωτοποριακό flyover δρόμο στη Θεσσαλονίκη

Ελλάδα 3:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

«Πράσινο φως» για τον πρωτοποριακό flyover δρόμο στη Θεσσαλονίκη

ΝΕΑ

«Πράσινο φως» για τον πρωτοποριακό flyover δρόμο στη Θεσσαλονίκη

ΝΕΑ

Τα συναρμόδια Υπουργεία ενέκριναν το κορυφαίο έργο για τη Συμπρωτεύουσα ύψους 370 εκατ. ευρώ.

Advertisement
Advertisement

Ολοκληρώθηκε η διυπουργική τηλεδιάσκεψη με θέμα «έγκριση της αίτησης υπαγωγής στο νόμο περί ΣΔΙΤ του έργου Αναβάθμιση της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης με ΣΔΙΤ» με τη συμμετοχή του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ Κώστα Καραμανλή, του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, του υπουργού Οικονομικών, κ. Χρήστου Σταϊκούρα, του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Κωστή Χατζηδάκη, καθώς και του Γενικού Γραμματέα Υποδομών, κ. Γεώργιου Καραγιάννη και του Γενικού Γραμματέα Ιδιωτικών Επενδύσεων και Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα, κ. Νικόλαου Μαντζούφα.

Στην τηλεδιάσκεψη ετέθη το αίτημα του Υπουργείου, το οποίο και έγινε αποδεκτό, για την υπαγωγή του Thessaloniki Flyover στις διατάξεις του 3389/2005. Ως εκ τούτου, στο πλαίσιο της προτεινόμενης Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, ο Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης θα αναλάβει:

Advertisement
Advertisement

• Την μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση της Ανατολικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης, συνολικού μήκους 13 χιλιομέτρων.

• Τη λειτουργία και συντήρηση του συνόλου της Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης (Δυτικής και Ανατολικής).

Υπενθυμίζεται πως το Θεσσαλονίκη flyover είναι ένα έργο πνοής για τη Θεσσαλονίκη καθώς θα επιτευχθεί:
• Δημιουργία ενός οδικού άξονα υψηλών προδιαγραφών που θα επιτρέπει την ταχεία και ασφαλή παράκαμψη του αστικού ιστού της πόλης της Θεσσαλονίκης.

Advertisement

• Κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση της πόλης, καθώς θα μπορεί να εξυπηρετεί έως και 10.000 οχήματα την ώρα, ανά κατεύθυνση.

• Αύξηση της οδικής ασφάλειας, λόγω της μείωσης του αριθμού ατυχημάτων (θανατηφόρα ατυχήματα).

Advertisement

• Περιβαλλοντική αναβάθμιση της ευρύτερης περιοχής Θεσσαλονίκης με τη μείωση του όγκου των κυκλοφορούντων οχημάτων εντός του κέντρου της Θεσσαλονίκης και αύξηση της μέσης ταχύτητας των οχημάτων που ακολουθούν διαδρομές εκτός κέντρου.

• Βελτίωση στο προσφερόμενο τουριστικό προϊόν της Βόρειας Ελλάδας, καθώς σήμερα δεν είναι ικανοποιητική η προσβασιμότητα στο Αεροδρόμιο «Μακεδονία» και στους τουριστικούς προορισμούς της Χαλκιδικής, ιδίως κατά τις περιόδους αιχμής.

• Δραστική μείωση του χρόνου και του κόστους μεταφορών και αύξηση της ανταγωνιστικότητας ιδίως του δευτερογενούς και του τριτογενούς τομέα της οικονομίας του Μητροπολιτικού Συγκροτήματος Θεσσαλονίκης.

Advertisement

Το συγκεκριμένο έργο καλύπτει περίοδο έως 30 ετών, εκ των οποίων 4 έτη εκτιμάται να αφορούν την κατασκευαστική περίοδο και 26 έτη την περίοδο λειτουργίας. Το Σεπτέμβριο θα ξεκινήσει η Α΄ Φάση του διαγωνισμού του έργου.

Διαβάστε επίσης:

Αγόρασε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με γραμμάτια και την πάτησε!

Παραδείγματα με τους νέους δασμούς στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ

Αίγιο – Αθήνα σε 2 ώρες και 20 λεπτά με κόστος λιγότερο από 20 ευρώ!