Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πότε ξεκινά και πάλι η παραγωγή αυτοκινήτων στην Τουρκία;

Ελλάδα 4:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πότε ξεκινά και πάλι η παραγωγή αυτοκινήτων στην Τουρκία;

ΝΕΑ

Πότε ξεκινά και πάλι η παραγωγή αυτοκινήτων στην Τουρκία;

ΝΕΑ

Σύμφωνα με δημοσιεύματα της γείτονας χώρας, οι μονάδες συναρμολόγησης αυτοκινήτων μπορεί να ξεκινήσουν, στο καλύτερο σενάριο και πάλι τη λειτουργία τους στα τέλη Απριλίου.

Advertisement
Advertisement

 

Η πανδημία του COVID-19 έχει χτυπήσει σε μεγάλο βαθμό την οικονομία της Τουρκίας, καθώς πολλές βιομηχανίες έχουν αναστείλει τη λειτουργία τους, ανάμεσά τους και γνωστοί κατασκευαστές αυτοκινήτων. Σε πρόσφατη συνέντευξή του στην εφημερίδα Dünya Monday, ο Πρόεδρος της τουρκικής ένωσης αυτοκινητοβιομηχανιών, Haydar Yenigün τόνισε πως τα εργοστάσια θα επανεκκινήσουν μέσα στις επόμενες εβδομάδες, εάν βελτιωθούν οι συνθήκες. Δήλωσε επίσης, ότι οι κατασκευαστές έχουν ήδη δημιουργήσει διάφορα σχέδια αντιμετώπισης των σημαντικών αλλαγών που έφερε μαζί του ο κορωνοϊός και αφορούν την ασφάλεια και την υγεία των υπαλλήλων, αλλά και την σημαντική πτώση της ζήτησης για νέα οχήματα. Στο πρώτο, ήδη συζητείται η αύξηση της απόστασης μεταξύ των εργαζομένων στα 1,5 μέτρα, ενώ σε ότι αφορά το τελευταίο, στοιχεία της ένωσης δείχνουν ότι τον Μάρτιο του 2020 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019, υπήρξε μία σημαντική πτώση στην παραγωγή αυτοκινήτων (-22%), με συνολικά 103.305 οχήματα. Αυτό οφείλεται κυρίως στην διαταραχή που προκλήθηκε στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού, γεγονός που δυσκόλεψε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να εξασφαλίσουν απόθεμα σε ανταλλακτικά. Σε ότι αφορά τη ζήτηση, ο κλάδος αναμένει ότι οι πωλήσεις τον Απρίλιο θα μειωθούν στις 20.000-25.000, λόγω της πτώσης στη ζήτηση.

Advertisement
Advertisement

Στο μεταξύ διάφοροι ντίλερς προσπαθούν να μειώσουν τις αρνητικές επιπτώσεις της πανδημίας, εφαρμόζοντας νέους τρόπους πώλησης. Η εισαγωγική εταιρεία του Group PSA (Citroen, DS, Peugeot και Opel) ξεκίνησε ήδη τις on-line πωλήσεις νέων μοντέλων. Αυτές περιλαμβάνουν ραντεβού μέσω διαδικτύου, video calls, αλλά και ψηφιακή ξενάγηση του ενδιαφερόμενου αγοραστή μέσα στην έκθεση. Να αναφέρουμε τέλος, ότι ανάμεσα στις πληγείσες αυτοκινητοβιομηχανίες είναι η Ford Otosan, που έκλεισε πρόσφατα τα εργοστάσιά της στις επαρχίες Kocaeli και στην κεντρική Ανατολία, η Oyak Renault, η Toyota και η Tofaş.