Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πόσο θα επιβαρυνθούν οι δασμοί στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα Euro5

Ελλάδα 3:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πόσο θα επιβαρυνθούν οι δασμοί στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα Euro5

ΝΕΑ

Πόσο θα επιβαρυνθούν οι δασμοί στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα Euro5

ΝΕΑ

Αναλυτικά παραδείγματα με το κόστος εκτελωνισμού με επιβάρυνση 50% ή 200% στο νέο Τέλος Ταξινόμησης.

Advertisement
Advertisement

Σε μια παρτίδα σκληρού πόκερ εξελίσσεται το Τέλος Ταξινόμησης για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro5 και αυτή είναι και η βασική αιτία καθυστέρησης της κατάθεσης του νομοσχεδίου.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr το οικονομικό επιτελείο θα πρέπει να αποφασίσει άμεσα ποιο θα είναι το ποσοστό επιβάρυνσης στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 5 το οποίο θα είναι είτε 50% είτε 200%.

Advertisement
Advertisement

Η διαφορά μεταξύ τους βέβαια είναι τεράστια και στην πρώτη περίπτωση δηλαδή με το ποσοστό επιβάρυνσης να ανέρχεται σε 50% οι εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων Euro5 θα είναι εξαιρετικά συμφέρουσες ενώ αντίθετα στην περίπτωση που η επιβάρυνση του ποσοστού ανέλθει σε 200% τότε η εισαγωγή οχημάτων Euro5 θα είναι εντελώς ασύμφορη. Αν βέβαια επιβληθεί και το Περιβαλλοντικό Τέλος ύψους 2.000 ευρώ από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας τότε το κόστος γίνεται υπέρογκο…

Για παράδειγμα σε ένα εισαγόμενο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο Euro5 (το οποίο όμως φορολογείται στο Τελωνείο ως Euro4) με πρώτη Άδεια Κυκλοφορίας τον Ιούνιο 2012 και αξία Λιανικής προ Φόρων 10.000 ευρώ το οποίο έχει διανύσει 145.000 χλμ., εκπέμπει 135 γρ. CO2 και είναι χάτσμπακ με το σημερινό τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης ο κάτοχός του θα πληρώσει στο τελωνείο 300 ευρώ.

Με το νέο τρόπο υπολογισμού που περιλαμβάνει τις κλιμακωτές χρεώσεις στο Τέλος Ταξινόμησης το κόστος μειώνεται στα 77 ευρώ.

Advertisement

Αν το Τέλος Ταξινόμησης επιβαρυνθεί με 50% τότε αυτομάτως το κόστος εκτελωνισμού ανέρχεται σε 115,5 ευρώ.

Αν πάλι το Τέλος Ταξινόμησης επιβαρυνθεί με 200% τότε το κόστος εκτελωνισμού αγγίζει τα 231 ευρώ!

Advertisement

Για παράδειγμα σε ένα εισαγόμενο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο Euro5 (το οποίο όμως φορολογείται στο Τελωνείο ως Euro4) με πρώτη Άδεια Κυκλοφορίας τον Ιούνιο 2012 και αξία Λιανικής προ Φόρων 13.000 ευρώ το οποίο έχει διανύσει 145.000 χλμ., εκπέμπει 135 γρ. CO2 και είναι σεντάν με το σημερινό τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης ο κάτοχός του θα πληρώσει στο τελωνείο 277 ευρώ.

Με το νέο τρόπο υπολογισμού που περιλαμβάνει τις κλιμακωτές χρεώσεις στο Τέλος Ταξινόμησης το κόστος μειώνεται στα 106 ευρώ.

Αν το Τέλος Ταξινόμησης επιβαρυνθεί με 50% τότε αυτομάτως το κόστος εκτελωνισμού ανέρχεται σε 159 ευρώ.

Advertisement

Αν πάλι το Τέλος Ταξινόμησης επιβαρυνθεί με 200% τότε το κόστος εκτελωνισμού αγγίζει τα 318 ευρώ!

Σε άλλο εισαγόμενο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο Euro5 (το οποίο όμως φορολογείται στο Τελωνείο ως Euro4) με πρώτη Άδεια Κυκλοφορίας τον Ιούνιο 2010 και αξία Λιανικής προ Φόρων 18.000 ευρώ το οποίο έχει διανύσει 145.000 χλμ., εκπέμπει 135 γρ. CO2 και είναι σεντάν με το σημερινό τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης ο κάτοχός του θα πληρώσει στο τελωνείο 1.235 ευρώ.

Με το νέο τρόπο υπολογισμού με τις κλιμακωτές χρεώσεις στο Τέλος Ταξινόμησης το κόστος μειώνεται στα 292 ευρώ.

Αν το Τέλος Ταξινόμησης επιβαρυνθεί με 50% τότε αυτομάτως το κόστος εκτελωνισμού ανέρχεται σε 438 ευρώ.

Αν πάλι το Τέλος Ταξινόμησης επιβαρυνθεί με 200% τότε το κόστος εκτελωνισμού αγγίζει τα 876 ευρώ!

Σε εισαγόμενο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο Euro5 (το οποίο όμως φορολογείται στο Τελωνείο ως Euro4) με πρώτη Άδεια Κυκλοφορίας τον Ιούνιο 2012 και αξία Λιανικής προ Φόρων 18.000 ευρώ το οποίο έχει διανύσει 145.000 χλμ., εκπέμπει 135 γρ. CO2 και είναι σεντάν με το σημερινό τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης ο κάτοχός του θα πληρώσει στο τελωνείο 1.534 ευρώ.

Με το νέο τρόπο υπολογισμού με τις κλιμακωτές χρεώσεις στο Τέλος Ταξινόμησης το κόστος μειώνεται στα 381 ευρώ.

Αν το Τέλος Ταξινόμησης επιβαρυνθεί με 50% τότε αυτομάτως το κόστος εκτελωνισμού ανέρχεται σε 571 ευρώ.

Αν πάλι το Τέλος Ταξινόμησης επιβαρυνθεί με 200% τότε το κόστος εκτελωνισμού αγγίζει τα 1.143 ευρώ!

Σε εισαγόμενο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο Euro5 (το οποίο όμως φορολογείται στο Τελωνείο ως Euro4) με πρώτη Άδεια Κυκλοφορίας τον Ιούνιο 2012 και αξία Λιανικής προ Φόρων 22.000 ευρώ το οποίο έχει διανύσει 145.000 χλμ., εκπέμπει 135 γρ. CO2 και είναι σεντάν με το σημερινό τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης ο κάτοχός του θα πληρώσει στο τελωνείο 2.813 ευρώ.

Με το νέο τρόπο υπολογισμού με τις κλιμακωτές χρεώσεις στο Τέλος Ταξινόμησης το κόστος μειώνεται στα 876 ευρώ.

Αν το Τέλος Ταξινόμησης επιβαρυνθεί με 50% τότε αυτομάτως το κόστος εκτελωνισμού ανέρχεται σε 1.314 ευρώ.

Διαβάστε επίσης:

Περιβαλλοντικό Τέλος έως 4.000 ευρώ! – Σε ποια ΙΧ θα επιβληθεί

Με ειδική βεβαίωση θα μετακινηθούν οι υποψήφιοι ελεγκτές ΚΤΕΟ

Μετρό χωρίς οδηγούς στην Θεσσαλονίκη!