Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Πόσο προσιτό θα είναι το Audi Q4 Sportback E-Tron;

Ελλάδα 20:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πόσο προσιτό θα είναι το Audi Q4 Sportback E-Tron;

Mobility

Πόσο προσιτό θα είναι το Audi Q4 Sportback E-Tron;

Mobility

Η Audi παρουσίασε επίσημα το Q4 Sportback e-tron concept, το οποίο αποτελεί τον προάγγελο του μοντέλου παραγωγής που θα παρουσιαστεί μέσα στο επόμενο έτος.

Advertisement
Advertisement

Το Sportback είναι στην ουσία μια έκδοση crossover coupe του Q4 e-tron και διαθέτει μια πιο σπορ διάθεση στο μπροστινό μέρος με κλειστή μάσκα που πλαισιώνεται από λεπτούς προβολείς LED.

Το λογότυπο «e-tron» κάτω από τη μάσκα δίνει το στίγμα του μοντέλου, για το οποίο πιο μεγάλες είναι οι αλλαγές σε σχέση με το Q4 που αφορούν  στο πίσω μέρος. Το πρωτότυπο έχει ένα έντονα κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ και είναι τονισμένα τα τόξα πάνω από τους τροχούς. Έντονες είναι και οι πλευρικοί μαρσπιέδες, ενώ τη σπορ διάθεση τονίζουν τόσο η διχρωμία του αμαξώματος, όσο και οι ζάντες ελαφρού κράματος 22 ιντσών.

Advertisement
Advertisement

Ένας μεγάλος διαχύτης και η ηλεκτρική πίσω πόρτα με ενσωματωμένη αεροτομή, με τα λεπτά φώτα και το φωτεινό σήμα «e-tron» απογειώνουν την αισθητική του ηλεκτρικού μοντέλου. Στην καμπίνα, ο οδηγός κάθεται πίσω από ένα flat bottomed τιμόνι και έχει μπροστά του ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων. Στο κέντρο του ταμπλό, το σύστημα ψυχαγωγίας με την οθόνη των 12,3 ιντσών και οι μικροί διακόπτες για τον έλεγχο του κλιματισμού, δίνουν το «αφαιρετικό» στίγμα, που συμπληρώνεται από το μικρό επιλογέα του για την κίνηση του αυτοκινήτου.

Άλλες λεπτομέρειες βλέπουν στις επενδύσεις από ύφασμα μικροϊνών, μεταλλική επένδυση και τόνους μαύρου πλέξιγκλας. Στο πίσω μέρος είναι δύο ξεχωριστά καθίσματα. Η κίνηση παρέχεται από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που τροφοδοτούνται από μπαταρία ιόντων λιθίου 82 kWh. Ο πίσω κινητήρας είναι αυτός από τον οποίο προκύπτει η κύρια παροχή ισχύος για την κίνηση του αυτοκινήτου. Αποδίδει 204 ίππους και πάνω από 35,0 kgm ροπής, ενώ όταν ο οδηγός χρειαστεί περισσότερη ισχύ, ενεργοποιείται και ο κινητήρας που έχει τοποθετηθεί εμπρός, ο οποίος αποδίδει 102 ίππους.

Advertisement

Με την πλήρη απόδοση κι από τους δύο ηλεκτροκινητήρες, το σύνολο είναι 306 ίπποι και προσφέρει καλές επιδόσεις στο μοντέλο, με επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 6,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα. Aναφορικά με την αυτονομία, η Audi λέει πως το μοντέλο μπορεί να φτάνει τα 450 χιλιόμετρα με μια φόρτιση, ενώ θα υπάρχει και η έκδοση του μοντέλου με τη μετάδοση της κίνησης μόνο στους πίσω τροχούς με αυτονομία 500 χιλιόμετρα. Όσον αφορά τη φόρτιση, η Audi λέει ότι το μοντέλο μπορεί να δεχτεί ενέργεια από δίκτυο έως και 125 kW και με αυτό το δεδομένο, η φόρτιση μπορεί να φτάνει (από άδειο) στο 80%, θα μπορεί να γίνει σε λιγότερο από 30 λεπτά της ώρας.

Advertisement

Διαβάστε επίσης: Το Audi RS Q8 είναι ένα οικογενειακό supercar