ΑΓΟΡΑ

Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα η Mercedes-AMG C 63 S E Performance;

Ελλάδα 20:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα η Mercedes-AMG C 63 S E Performance;

ΑΓΟΡΑ

Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα η Mercedes-AMG C 63 S E Performance;

ΑΓΟΡΑ

Διαθέσιμη στην ελληνική αγορά, η κορυφαία και ιστορική για τη φίρμα, έκδοση του γερμανικού μοντέλου.

Advertisement

Η τιμή της Mercedes-AMG C 63 S E Performance, έχει καθοριστεί στις 110.200 ευρώ, για την έκδοση saloon, ενώ όσοι επιλέξουν την… πιο πρακτική estate (βάγκον) εκδοχή θα πρέπει να καταβάλλουν το ποσό των 111.800 ευρώ.

Η νέα Mercedes-AMG είναι η πρώτη που αποχαιρετά τον V8 και εγκαινιάζει μια νέα εξηλεκτρισμένη εποχή για τις σπορ κορυφαίες εκδοχές της γερμανικής φίρμας.

Ουσιαστικά, ο δίλιτρος της C 63 είναι ο ίδιος με της C 43 με τη διαφορά πως συνδυάζεται με plug-in υβριδικό σύστημα και έναν ηλεκτροκινητήρα 150 kW στον πίσω άξονα με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς να διαμορφώνεται στους 680 ίππους. Ένα νέο αυτόματο κιβώτιο, το AMG SPEEDSHIFT MCT με 9 σχέσεις και πολύδισκο συμπλέκτη (αντί για μετατροπέα ροπής), μεταφέρει τη ροπή των 1.020 Nm στους τέσσερις τροχούς με την ηλεκτρική αυτονομία να φτάνει τα περίπου 13 χιλιόμετρα (σε ταχύτητες έως τα 125 χλμ./ώρα) χάρη σε μία μικρή μπαταρία 6,1 kWh.

Advertisement

Στο τομέα των επιδόσεων η C 63 AMG ολοκληρώνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 280 χλμ./ώρα (τα 270 η Estate). Όσον αφορά στα τυποποιημένα νούμερα αυτά εντυπωσιάζουν για μία λιμουζίνα με 680 άλογα αφού η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι στα 6,9 λίτρα/100 χλμ. και η μέση εκπομπή στα 156 γρ./χλμ.

H τετρακίνηση 4MATIC+ έχει και λειτουργία Drift για πιο σπορ οδήγηση με πισωκίνητα χαρακτηριστικά, ενώ υπάρχει και ενεργητική τετραδιεύθυνση με τους πίσω τροχούς να στρίβουν έως 2,5 μοίρες για καλύτερο κράτημα. Η κρεμαγέρα έχει τρία στάδια μεταβλητής υποβοήθησης και ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου, ενώ η ανάρτηση AMG RIDE Control είναι πλήρως ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και τρία προγράμματα απόσβεσης (Comfort, Sport και Sport+).

Advertisement

Στο εσωτερικό υπάρχει ανάλογη AMG αύρα με περίσσεια επενδύσεων αλκαντάρας αλλά και αλουμινίου, τα σχετικά λογότυπα, τα σπορ καθίσματα και το πολύ-λειτουργικό σπορ τιμόνι, το αναβαθμισμένο μενού με τις πρόσθετες λειτουργίες και πληροφορίες για τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου κ.α.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Συνέντευξη: Μίλτος Τεντόγλου
Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Kia EV5
Bentley Mulsanne, σαν να λέμε… Proton Saga (+video)