
Mία εταιρία στην Γερμανία αναλαμβάνει να κάνει το Lada Niva έναν πραγματικό οδοστρωτήρα, αν και με μάλλον τσιμπημένο αντίτιμο.
Είναι μαζί μας από το 1977, και παραμένει πιο υπαρκτό και από τον ίδιο τον αποδημήσαντα “Υπαρκτό”. To Lada Niva έχει καταφέρει να επιβιώσει σε πείσμα της ιστορίας και κάθε βιομηχανικής λογικής, αποτελώντας μία μοναδική περίπτωση στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι ότι συνεχίζει να είναι ένα σκληροτράχηλο εργαλείο για κάθε είδους ακραία αποστολή. Και στα χέρια κάποιων ικανών μαστόρων μπορεί να ταπεινώσει πολλά και “επώνυμα” τετρακίνητα, έχοντας πια με την πάροδο των δεκαετιών, βελτιώσει και την αξιοπιστία του.
Το αυτοκίνητο που βλέπουμε στις φωτογραφίες είναι μία μετατροπή από την γερμανική εταιρία Zubr, η οποία μάλιστα το βγάζει σε δημοπρασία στο e-Bay με την τιμή του να ξεκινά από τα 44.000 ευρώ.
Όχι λίγα τα λεφτά, αφού με τα ίδια χρήματα μπορεί κανείς να αγοράσει αυτοκίνητα του 21ου αιώνα, όμως κανένα από αυτά δεν θα έχει την αύρα και την hardcore κατασκευή του συγκεκριμένου Niva.
To οποίο όπως βλέπουμε από τις εικόνες, δικαιολογεί απόλυτα τον τίτλο “Monster” που του έχει δώσει η εταιρία, όντας σχεδόν… διπλάσιο από το απλό Νiva που έχει παρκάρει δίπλα του.
Η μετατροπή πάντως είναι αρκετά προσεγμένη, με ζάντες 16 ιντσών και ελαστικά Hankook Dynapro M/T. Για να χωρέσουν αυτοί οι τεράστιοι τροχοί έχουν τοποθετηθεί πρόσθετα πάνω στα φτερά και τους θόλους, ενώ η βαφή του αμαξώματος είναι ειδική ώστε να αντέχει τις γρατζουνιές και την διάβρωση.
Υπάρχει επίσης μία νέα μάσκα με στρογγυλά LED φωτιστικά σώματα, πρόσθετες εισαγωγές αέρα στο καπό και τις κολώνες, ένα βίντσι, εισαγωγή αέρα τοποθετημένη ψηλά, διπλή εξάτμιση και σκαλοπάτια στο πλάι για να μπορούν να μπαίνουν οι επιβάτες.
Το ύψος από το έδαφος είναι κατά 150 χιλιοστά μεγαλύτερο από το απλό Νiva το οποίο είναι ήδη αρκετά ψηλά, στα 235 χιλιοστά. Υπάρχουν επίσης αρκετές αλλαγές στο σασί και τις αναρτήσεις για να αντέχουν στην σκληρή εκτός δρόμου χρήση.
Πάντως το μοτέρ παραμένει το ίδιο των 1,7 λίτρων με απόδοση στους 83 ίππους και 129 Nm ροπής. Το κιβώτιο είναι στάνταρ πεντατάχυτο μηχανικό και βεβαίως η στάνταρ -και αθάνατη- τετρακίνηση του Νiva.
Στο σαλόνι έχει γίνει μια σοβαρή προσπάθεια να αποκτήσει μία πιο προσεγμένη εικόνα, με επενδύσεις δέρματος στα καθίσματα. Επειδή βασίζεται σε πρόσφατη γενιά του Niva έχει επίσης κλιματισμό, θερμαινόμενα καθίσματα, ηλεκτρικούς καθρέπτες, ηχοσύστημα, πρίζες 12V και ποτηροθήκες.
Πάντως, αν όλα αυτά δεν σας είναι αρκετά, και έχετε ακόμα περισσότερα χρήματα από τα 44 ψωροχιλιάρικα για να ξοδέψετε σε ένα Lada Niva, η εταιρία έχει πολλά ακόμα έξτρα για να κάνει το Monster από την Ρωσία ακόμα πιο extreme.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτό είναι το Lada Niva των ονείρων σας (+video)
Video: Ερχεται το νέο Lada Niva (τιμή)
Το αθάνατο Lada Niva συνεχίζει απτόητο με νέες εκδόσεις
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto
Εκλογές 2023
Που ψηφίζω: Μάθετε που ψηφίζετε βήμα-βήμα από την εφαρμογή του ΥΠ.ΕΣ.
Εκλογές 2023: Όλες οι ειδήσεις για τον προεκλογικό αγώνα των κομμάτων, τις δημοσκοπήσεις, τα αποτελέσματα των εκλογών & τα exit polls.
Οδηγός εκλογών 2023: Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε
Αποτελέσματα εκλογών 2023: Δείτε LIVE μέσω διαδραστικού χάρτη όλα τα αποτελέσματα της επικράτειας
Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ