Πως σας φαίνεται αυτή η Mercedes «S-Class»;
ΝΕΑ
Η πρόσφατη αποκάλυψη του πρωτότυπου Vision Iconic μπορεί στον ψηφιακό -για την ώρα- κόσμο να επαναπροσδιορίσει τη σχεδιαστική ταυτότητα της S-Class.
Η νέα σχεδιαστική εποχή της Mercedes-Benz φαίνεται να έχει ήδη βρει το πρόσωπό της που δεν είναι άλλο από εκείνο του Vision Iconic Concept.
WHAT CAR
Το φουτουριστικό αυτό ντιζάιν, που έκανε αίσθηση για τη δυναμική του παρουσία με την επιβλητική, φωτιζόμενη, κάθετη μάσκα, δείχνει τον δρόμο που ίσως ακολουθήσει η S-Class μέσα στα επόμενα χρόνια.
Ο γνωστός ψηφιακός δημιουργός Sugar Design φαντάστηκε ήδη πώς θα μπορούσε να μοιάζει η επόμενη γενιά της πολυτελούς λιμουζίνας αν «ντυθεί» με τη σχεδιαστική ταυτότητα του Vision Iconic.
Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακά ρεαλιστικό: μια σιλουέτα που συνδυάζει καθαρές γραμμές, έντονους θόλους και επιβλητική στάση, με τη χαρακτηριστική φωτιζόμενη μάσκα και τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα να δίνουν ένα πιο μυώδες προφίλ στο αμάξωμα.
Η «ουρά» αποπνέει αύρα GT, με χαμηλή οροφή, ρέουσες καμπύλες και λεπτά LED φώτα, ενώ το εσωτερικό –αν και προς το παρόν φανταστικό– θα μπορούσε να εξελιχθεί σε μια εκλεπτυσμένη εκδοχή του Art Deco ύφους του πρωτότυπου, συνδυάζοντας κορυφαίας ποιότητας υλικά και τεχνολογίες αιχμής.
Η σχεδιαστική στροφή της Mercedes
Ύστερα από μια περίοδο όπου οι ηλεκτρικές Mercedes χαρακτηρίστηκαν από στρογγυλεμένα σχέδια, το Vision Iconic σηματοδοτεί μια θεαματική αλλαγή πορείας.
Το νέο ύφος, με αναφορές στις «Merc» του παρελθόντος, παντρεύει το ρετρό-φουτουριστικό στοιχείο με μια σχεδόν κινηματογραφική σκοτεινότητα.
Το Vision Iconic, όπως και η καινούργια GLC με τεχνολογία EQ, φέρουν τη χαρακτηριστική pixel-illuminated μάσκα, ένα σχεδιαστικό μοτίβο που θα επεκταθεί σε ολόκληρη τη γκάμα.
Αν η επόμενη γενιά της S-Class καταφέρει να ενσωματώσει το δυναμισμό του Vision Iconic χωρίς να χάσει το διαχρονικό της κύρος, η Mercedes έχει κάθε λόγο να αισιοδοξεί.
Ο συνδυασμός αισθητικής καινοτομίας και τεχνολογικής υπεροχής ίσως αποδειχθεί το κλειδί για να παραμείνει στην κορυφή της πολυτελούς κατηγορίας, όπως συμβαίνει αδιάλειπτα εδώ και σχεδόν μισό αιώνα.
Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή της τολμηρής σχεδίασης στη Mercedes δείχνει πως η μάρκα από τη Στουτγκάρδη δεν φοβάται να επανεφεύρει τον εαυτό της, ακόμη και εάν αυτό επηρεάζει το πιο ιερό όνομα της γκάμας της.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ: Το υπ’ ατμόν marketing, η Auto Athina 2026, ο καυτός Ανδρέας και τα τηλέφωνα
Η ζώνη της Ford είναι ότι πιο καουμπόικο μετά τον Τζον Γουέιν
Fiat Pandina: Διαθέσιμο με πλούσιο εξοπλισμό και προσιτή τιμή