Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πώς η Cloudevo εκτόξευσε τις ψηφιακές πωλήσεις στη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία σε είδη υγιεινής

Ελλάδα 19:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πώς η Cloudevo εκτόξευσε τις ψηφιακές πωλήσεις στη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία σε είδη υγιεινής

ΝΕΑ

Πώς η Cloudevo εκτόξευσε τις ψηφιακές πωλήσεις στη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία σε είδη υγιεινής

ΝΕΑ

Η εταιρεία Λακιώτης α.ε. η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία σε είδη υγιεινής και θέρμανσης, εμπιστεύθηκε την Cloudevo ως συνεργάτη στον τομέα του Digital Marketing τον Απρίλιο του 2019.

Advertisement
Advertisement

 

Μέχρι εκείνη την περίοδο χρησιμοποιούσε την πλατφόρμα των Google Ads κατά κύριο λόγο για τη δημιουργία brand awareness, και αποστολή της Cloudevo ήταν να τα την μετατρέψει σε ένα performance εργαλείο, του οποίου ο κύριος στόχος θα ήταν η μετρήσιμη Απόδοση της Επένδυσης (ROI).

Αποτελέσματα της Digital Marketing Στρατηγικής

Advertisement
Advertisement

Τα αποτελέσματα της Digital Marketing Στρατηγικής άρχισαν να φαίνονται με το πέρας των 2 πρώτων μηνών. Οι Online Πωλήσεις και το traffic αυξήθηκαν ενώ η επιστροφή της επένδυσης άρχισε να έχει ανοδική πορεία.

Google Ads

90%
Αύξηση του Traffic

Advertisement

61%
Αύξηση των Πωλήσεων

Στρατηγική Google Ads

Advertisement

Η Digital Marketing Στρατηγική που ανέπτυξε η Cloudevo στην πλατφόρμα των Google Ads περιελάμβανε τους ακόλουθους στόχους:

1) Αύξηση Πωλήσεων,

2) Βελτίωση του ποσοστοὐ μετατροπής χρηστών σε πελάτες,
3) Βελτίωση του ROI (απόδοσης της επένδυσης). Κοινή βάση ήταν η σωστή στόχευση και η στοχευμένη αξιοποίηση των χρηστών.

Advertisement

Το αρχικό στάδιο περιελάμβανε σωστές λέξεις κλειδιά και έξυπνα διαφημιστικά μηνύματα με σκοπό την απόκτηση νέων και ποιοτικών χρηστών.

Με βάση τα αποτελέσματα των search καμπανιών και έπειτα από μελέτη της συμπεριφοράς των χρηστών αναπτύχθηκαν καμπάνιες Display οι οποίες περιελάμβαναν την εμφάνιση Responsive Ads και Banners τη σωστή στιγμή μέσα στη διάρκεια της ημέρας.

Ακολούθως αναπτύχθηκαν δυναμικές διαφημίσεις, οι οποίες αύξησαν ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις.

Η βελτιστοποίηση των καμπανιών και η συνεχής αύξηση των πωλήσεων οδήγησε την Cloudevo να αναπτύξει τη Digital στρατηγική και στο Youtube, το πλἐον ισχυρό εργαλείο σήμερα. Με τη χρήση έξυπνων video, Discovery διαφημίσεων και σωστών Call to Action ακολούθησε αύξηση 31% στις πωλήσεις.

Μετά από ενάμιση χρόνο και έπειτα από συνεχείς βελτιστοποιήσεις, η Cloudevo έθεσε την πλατφόρμα των Google Ads ως ένα βασικό εργαλείο εσόδων για την εταιρεία Λακιώτης α.ε.