Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πώς μπορεί να είναι ένα vintage Fiatάκι που έπαθε ηλεκτροπληξία;

Ελλάδα 1:55
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πώς μπορεί να είναι ένα vintage Fiatάκι που έπαθε ηλεκτροπληξία;

ΝΕΑ

Πώς μπορεί να είναι ένα vintage Fiatάκι που έπαθε ηλεκτροπληξία;

ΝΕΑ

Το 500 Spiaggina E-Classic δίνει απάντηση στο παραπάνω ερώτημα και κυρίως επιβεβαιώνει μια ανερχόμενη τάση.

Advertisement
Advertisement

Τι έχουν πάθει, ξαφνικά, όλοι αυτοί οι βελτιωτικοί οίκοι και επιδίδονται μανιωδώς στον «εξηλεκτρισμό», εμβληματικών και μη, ρετρό μοντέλων;

Με μια δεύτερη ανάγνωση, δεν έχει προκύψει «έτσι ξαφνικά», αυτή η διαρκώς ανερχόμενη τάση. Από τη μία, γιατί η ηλεκτροκίνηση είναι η επόμενη μέρα της αυτοκίνησης και από την άλλη, γιατί ό,τι και να γίνει, η αγάπη του κοινού για τα vintage αυτοκίνητα, δεν πεθαίνει!

Μια νεοσύστατη εταιρεία με έδρα τη Brianza, της Ιταλίας, η Aznom Automotive, ανέλαβε την υπέροχη αποστολή να «προσγειώσει» το εμβληματικό Fiat 500 της δεκαετίας του ’50, στην εποχή του… φορτιστή!

Advertisement
Advertisement

Και την έφερε εις πέρας, με απόλυτο σεβασμό στο DNA του αυτοκινήτου και της ειδικής έκδοσης Spiaggina. To 500 Spiaggina EClassic είναι πανομοιότυπο με το πρωτότυπο.

Διαθέτει τέντα αντί για οροφή, σχοινιά αντί για πόρτες, δερμάτινη επένδυση και ζωηρή χρωματική επιλογή. Μια μικρή αλλαγή μπορεί να παρατηρηθεί στα όργανα, τα οποία διαθέτουν πλέον ένα κυκλικό στοιχείο με μια μικρή οθόνη, που δείχνει την ταχύτητα και το υπόλοιπο εύρος.

Advertisement

Κάτω από το vintage αμάξωμα του μικρού ανοιχτού αυτοκινήτου, ωστόσο, υπάρχει επικαιροποιημένη τεχνολογία και ποιοτικά υλικά.

Advertisement

Η καρδιά του 500 Spiaggina EClassic είναι ένας ηλεκτροκινητήρας που αναπτύσσει μέγιστη ισχύ 20 kW (27 ίππων). Είναι ένας ταπεινός αριθμός για τα σημερινά πρότυπα ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά επιτρέπει στο μικρό αυτοκίνητο να φτάσει σε τελική ταχύτητα 89 χλμ./ώρα και το τοποθετεί στην κατηγορία της αγοράς που στοχεύει στην αστική και ψυχαγωγική χρήση.

Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μια μπαταρία λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού 11 kWh που λέγεται ότι προσφέρει μέγιστη αυτονομία 90 χιλιομέτρων, με μία μόνο φόρτιση, υπογραμμίζοντας για άλλη μια φορά την ακαταλληλότητά του για μικρά ταξίδια, τα οποία ευθυγραμμίζονται με την προβλεπόμενη χρήση του αυτοκινήτου.

Advertisement

Μια άλλη σημαντική πτυχή είναι ότι το αυτοκίνητο μπορεί να επαναφορτιστεί σε έξι ώρες, χρησιμοποιώντας δημόσιους σταθμούς φόρτισης ή οικιακή πρίζα άνω των 3 kW.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ντεμπούτο αυτό το καλοκαίρι για το νέο Fiat Panda
Ιδού τα νέα αυτοκίνητα που έρχονται στην Ελλάδα
Το νέο Fiat Panda θα φτιάχνεται στη Σερβία