Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πως αντιδρά ο κόσμος στην αυτόνομη οδήγηση; (vid)

Ελλάδα 23:03
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πως αντιδρά ο κόσμος στην αυτόνομη οδήγηση; (vid)

ΝΕΑ

Πως αντιδρά ο κόσμος στην αυτόνομη οδήγηση; (vid)

ΝΕΑ

Αυτόνομα αυτοκίνητα είναι ήδη μεταξύ μας, αλλά είναι ακόμα υποχρεωμένα να έχουν τους ανθρώπους πίσω από το τιμόνι. Αυτό συμβαίνει επειδή η τεχνολογία δεν είναι έτοιμη για το primetime, αλλά ίσως το πραγματικό ερώτημα εδώ είναι εάν η κοινωνία είναι έτοιμη να χαιρετήσει τα κενά αυτοκίνητα που διασχίζουν τις εθνικές οδούς. Η Ford συνεργάστηκε με την Virginia Tech για να δούμε τις αντιδράσεις του πραγματικού κόσμου σε ένα αυτοκίνητο που οδηγείται μόνο του…

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Στην πραγματικότητα, το όλο θέμα είναι μια μελέτη που βοηθά στην ανάπτυξη κάποιου είδους οπτικής γλώσσας. Αυτό είναι μια τεράστια διαπραγμάτευση, επειδή ένα αυτοκίνητο χωρίς οδηγό δεν μπορεί να λοξοδρομεί ή να χρησιμοποιήσει άσεμνες χειρονομίες για να αφήσει τους πεζούς να ξέρουν ότι υπάρχουν. Σκεφτείτε το – εάν βρίσκεστε σε μια διασταύρωση για να μπείτε στο δρόμο και βλέπετε ένα αυτοκίνητο να κυλάει στο δρόμο, θα περνούσατε αν δεν είστε απόλυτα σίγουροι ότι θα μπορούσε να σας “δει”; Εδώ είναι το θέμα…

Έτσι, η Ford και η Virginia Tech πήραν ένα σύνθημα από τους ειδικούς ερασιτέχνες του Χόλιγουντ και έκαναν ένα «κοστούμι καθισμάτων» για να φορέσει ένας οδηγός, δίνοντας έτσι την ψευδαίσθηση για ένα εντελώς αυτόνομο όχημα. Στη συνέχεια, η Ford εγκατέστησε μια φωτεινή ράβδο στο παρμπρίζ ενός φορτηγού Transit Connect για να αναβοσβήνει τα σήματα στους πεζούς. Δύο λευκά φώτα που ρέουν προς τα πλάγια υποδεικνύουν ότι το φορτηγό πρόκειται να σταματήσει. Ένα λευκό φως που αναβοσβήνει σημαίνει ότι το φορτηγάκι πρόκειται να επιταχυνθεί από στάση, και ένα συμπαγές λευκό φως σημαίνει ότι το φορτηγό περιστρέφεται σε πλήρη αυτόνομη λειτουργία.

Advertisement
Advertisement

Ford-seat-suit-for-autonomous-study-tsiro-640

Φυσικά, οι άνθρωποι στη βόρεια Βιρτζίνια δεν είχαν ιδέα τι σημαίνει κάτι τέτοιο όταν το φορτηγό “χωρίς οδηγό” ήρθε στους δρόμους. Η Ford και η Virginia Tech κατέλαβαν πάνω από 150 ώρες πραγματικών δεδομένων μέσω πολυάριθμων ενσωματωμένων καμερών. Στη διαδικασία ο κρυμμένος οδηγός σηματοδότησε τους πεζούς που σκέφτονταν ότι είχαν να κάνουν με ένα πραγματικό αυτοκίνητο χωρίς οδηγό πάνω από 1.650 φορές. Οι αντιδράσεις τους θα μελετηθούν και τα δεδομένα θα χρησιμοποιηθούν για να βοηθήσουν στην ανάπτυξη ενός εύκολα κατανοητού συστήματος που μπορεί να γεφυρώσει το μελλοντικό χάσμα επικοινωνίας μεταξύ ανθρώπου και μηχανής.