Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Porsche: Πρόβλημα με την υδρολίσθηση για την 911-Πώς θα το λύσει;

Ελλάδα 4:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Porsche: Πρόβλημα με την υδρολίσθηση για την 911-Πώς θα το λύσει;

ΝΕΑ

Porsche: Πρόβλημα με την υδρολίσθηση για την 911-Πώς θα το λύσει;

ΝΕΑ

Θέλοντας να λύσει το πρόβλημα που έχει η 911 με την υδρολίσθηση ύστερα από ατυχήματα πελατών της, η Porsche θα προσφέρει στάνταρ στο νέο μοντέλο σύστημα «Wet mode», το οποίο θα διασφαλίζει την σταθερότητά του κατά την οδήγηση στην βροχή. ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ (sh@newsauto.gr)

Advertisement
Advertisement

Το πρόβλημα με την υδρολίσθηση της 911 είναι γνωστό στους κατόχους του κορυφαίου μοντέλου της Porsche, αφού η συνεχής ελάφρυνση του μοντέλου – για λόγους βελτίωσης των οδικών του χαρακτηριστικών – σε συνδυασμό με τη χαμηλή απόσταση από το έδαφος και τα φαρδιά ελαστικά, δημιουργούν προβλήματα σταθερότητας σε βρεγμένο οδόστρωμα με μαζεμένο νερό.

Και, παρότι τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας με τα οποία εφοδιαζόταν πάντα η 911 έκαναν τα πάντα για να την κρατούν στην πορεία της στο στεγνό, όπως παραδέχεται κι ο Ulrich Morbitzer, Υπεύθυνος της εξέλιξης των πλαισίων για τα σπορ μοντέλα της Porsche, δεν βοηθούσαν να μειωθεί το φαινόμενο της υδρολίσθησης στο βρεγμένο.

Πλέον όμως και στη νέα γενιά της 911 που θα ντεμπουτάρει μέσα στο 2019, η Porsche βρήκε τη λύση για το πρόβλημα αυτό, αφού έχει προσθέσει ένα νέο σύστημα «Wet mode» στα διαθέσιμα οδηγικά set up, το οποίο βελτιώνει αισθητά τα επίπεδα της πρόσφυσης στο βρεγμένο και ιδίως όταν το αυτοκίνητο περνά από λιμνάζοντα νερά.

Advertisement
Advertisement

Το σύστημα αυτό όταν ενεργοποιηθεί από τον οδηγό προετοιμάζει ουσιαστικά το αυτοκίνητο για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της υδρολίσθησης σε έναν βρεγμένο δρόμο, μειώνοντας τη διαθέσιμη ροπή και παράλληλα στέλνοντας περισσότερο ποσοστό της στους μικρότερους σε μέγεθος εμπρός τροχούς. Παράλληλα εκτείνεται η πίσω αεροτομή για περισσότερη κάθετη δύναμη στο πίσω μέρος, ενώ τα δύο συστήματα πρόσφυσης PSM και PTM μπαίνουν και αυτά σε ειδική λειτουργία.

Για να μπορέσει να διαγνωσθεί η υδρολίσθηση, το σύστημα της Porsche χρησιμοποιεί ειδικά μικρόφωνα με αισθητήρες που αναλύουν απευθείας την σφοδρότητα του νερού που φθάνει στο εσωτερικό των θόλων των εμπρός τροχών, ώστε να «προτείνει» στον οδηγό της 911 να ενεργοποιήσει το Wet mode.

Advertisement

911 Wet mode (2)

Στη νέα γενιά της Porsche 911 το νέο αυτό σύστημα θα είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις της. Αρχική σκέψη ήταν να μπει μόνο στις πιο ισχυρές εκδοχές όπως στην 911 Turbo, όμως μετά και από ένα ατύχημα που συνέβη σε βρεγμένο δρόμο στην Αυστρία πρόσφατα, αποφασίστηκε τελικά να αποτελέσει προνόμιο όλων των επιλογών του μοντέλου.

Advertisement

911 Wet mode (3)