Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ποιο Tesla Cybertruck; Το render του Honda Ridgeline είναι ακόμα πιο ακραίο

Ελλάδα 8:38
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ποιο Tesla Cybertruck; Το render του Honda Ridgeline είναι ακόμα πιο ακραίο

ΝΕΑ

Ποιο Tesla Cybertruck; Το render του Honda Ridgeline είναι ακόμα πιο ακραίο

ΝΕΑ

Αν νομίζατε πως το Tesla Cybertruck είναι σχεδιαστικά ακραίο, είναι επειδή δεν έχετε δει τα σκίτσα του Honda Ridgeline από τον Xander Wang που έχει «συλλάβει» ολόκληρο το concept.

Advertisement
Advertisement

Ο Xander Wang που «υπογράφει» το συγκεκριμένο πρωτότυπο, έχει αναλύσει σε βάθος την κατηγορία και με αρκετές λεπτομέρειες για το μοντέλο που μελλοντικά ίσως μπορούσε να μπει στην παραγωγή.

Το ημιφορτηγό της Tesla είναι αλήθεια πως από την πρώτη του κιόλας εμφάνιση, πυροδότησε τη φαντασία πολλών σχεδιαστών που ανέπτυξαν σε πολλούς άξονες το μέλλον των pick up. Με κοινό παρονομαστή στις περισσότερες περιπτώσεις την ακραία αισθητική προσέγγιση, οι προτάσεις μπορεί να απέχουν πολύ από το να θεωρηθούν έστω και πιθανές για παραγωγή αλλά από την άλλη μας δίνουν μια εικόνα από ένα μέλλον που δεν είναι και τόσο δυστοπικό όσο μπορεί να προδιαγράφεται βάσει κάποιων σεναρίων. Αυτή η απόδοση του Honda Ridgeline 2028 –μάλλον μετριοπαθώς θεωρείται μια πιθανή χρονολογία παρουσίασης τέτοιου αυτοκινήτου- είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα για το πώς ένα σχέδιο μπορεί να είναι εξίσου προκλητικό με το Cybertruck αλλά με πολύ διαφορετικό τρόπο.

Advertisement
Advertisement

Ο Xander Wang, που έχει συλλάβει την ιδέα για τη δημιουργία του συγκεκριμένου concept, στην πραγματικότητα περιγράφει το Honda Ridgeline ως “αστικό ιστιοφόρο“, που έχει σχεδιαστεί ειδικά για χρήση στις πολυσύχναστες πόλεις του αύριο. Ο Xander δεν αναφέρεται διεξοδικά στο σύστημα κίνησης και την τροφοδοσία του μοντέλου, αν και όλοι καταλαβαίνουμε πως το πράγμα «πηγαίνει» προς τον ηλεκτρισμό. Οι μπαταρίες είναι τοποθετημένες μπροστά, κάτω από το χώρο των επιβατών, το ύψος του οποίου δικαιολογεί ακόμα και την… περιήγηση όρθιων εκεί.

Πρέπει βέβαια να πούμε πως μια τέτοια επιλογή θα μετατόπιζε το κέντρο βάρους πολύ προς τα εμπρός και με το αυξημένο όγκο από κοντά, τα πράγματα θα ήταν δύσκολα για τη διαχείριση του αυτοκινήτου σε πραγματικές συνθήκες. Έτσι και αλλιώς όμως, ποιος ασχολείται με πρακτικές λεπτομέρειες που στο κάτω- κάτω αποτελούν προβλήματα που μπορούν να λυθούν με τη χρήση εξελιγμένου software; Η σκέψη μετράει και η προχωρημένη ματιά στα pick up του μέλλοντος, που έτσι όπως φαίνεται από αυτά τα ψηφιακά σκίτσα, θα μπορούσε να είναι αρκετά ενδιαφέρον.

Advertisement

Διαβάστε ακόμα:
1.600 χιλιόμετρα αυτονομία με υδρογόνο
Η ψηφιακή αναβίωση του Honda S2000
Honda: Μοτοσικλέτα και drone, 2 σε 1

Advertisement