Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsautoEXECUTIVE | newsautoCHOICE

Ποιο plug-in υβριδικό είναι πρώτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη;

  • newsautoteam

Τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά επιτρέπουν στον οδηγό να κινηθεί εντός της πόλης χωρίς να σπαταλήσει σταγόνα βενζίνης.

Πρωταθλητής στις πωλήσεις plug-in υβριδικών μοντέλων αναδείχθηκε κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021 το Ford Kuga PHEV. Κορυφαίος μεμονωμένος μήνας ήταν ο Ιούνιος, όπου κατέγραψε 6.300 ταξινομήσεις, υπερβαίνοντας σε πωλήσεις όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις τη οικογένειας Kuga συνολικά.

Τους μήνες Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο, η Ford πούλησε σχεδόν 16.000 Kuga Plug-In Hybrid, ξεπερνώντας για την ίδια χρονική περίοδο τον πλησιέστερο ανταγωνιστή του κατά ένα τρίτο και πλέον.

«Πιστεύουμε ακράδαντα ότι οι πελάτες μας αγοράζουν υβριδικά οχήματα για να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης και σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα οι κάτοχοι του Kuga Plug-In Hybrid επιδιώκουν να χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους σε EV mode όσο περισσότερο γίνεται» δήλωσε μεταξύ άλλων ο Roelant de Waard, general manager, Passenger Vehicles, Ford Ευρώπης.

Σύμφωνα με δεδομένα που ελήφθησαν από την Ford σε πραγματικές συνθήκες, οι οδηγοί του Kuga Plug-In Hybrid σε όλη την Ευρώπη έχουν καλύψει μέχρι τώρα το 49% της συνολικής χιλιομετρικής απόστασης χρησιμοποιώντας ενέργεια αποκλειστικά από την μπαταρία που φορτίζεται από εξωτερική πηγή.

To Ford Kuga PHEV κινείται από έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,5 λτ. που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson συνεπικουρούμενος από ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 14,4 kWh.

Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 225 PS, η αυτονομία φτάνει τα 56 χλμ./ώρα και η κατανάλωση καυσίμου, σύμφωνα με τη Ford είναι μόλις 1,4 λτ./100 χλμ.

Οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν πώς και πότε να αξιοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας χρησιμοποιώντας τα προγράμματα EVAuto,EVNow,EV Later και EV Charge modes. Πέραν της φόρτισης από εξωτερική παροχή, το Kuga Plug-In Hybrid μπορεί εν κινήσει να συμπληρώνει αυτόματα ενέργεια, μέσω της τεχνολογίας αναγεννητικής φόρτισης που ανακτά την κινητική ενέργεια η οποία συνήθως χάνεται στο φρενάρισμα.

Σύμφωνα, τέλος, με στοιχεία που συγκέντρωσε η Ford, η κίνηση με ηλεκτρική ενέργεια έχει προσφέρει σημαντικά οικονομικά οφέλη στον κάτοχο ενός PHEV μοντέλο.

Βάσει της μέσης τιμής διάθεσης της βενζίνης και του οικιακού ηλεκτρικού ρεύματος στη Γερμανία, ο οδηγός ενός Kuga Plug-In Hybrid θα πλήρωνε 10,40€ ανά 100 km οδηγώντας μόνο με τη χρήση βενζίνη, με την αντίστοιχη τιμή να διαμορφώνεται στα 5,05€ ανά 100 km με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας προερχόμενης από εξωτερική πηγή. Για μία ετήσια χιλιομετρική κάλυψη 15.000 km, αυτό μεταφράζεται σε συνολική εξοικονόμηση άνω των 800€ το χρόνο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΟ FORD KUGA PHEV – ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ; 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Ford Kuga Plug-in hybrid
Πολυσύνθετα Ford Ranger και σε ρόλο πυρόβεσης (video)
Η έλλειψη ημιαγωγών «χτυπά» και τη Ford

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto