Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ποιο μοντέλο έχει κάνει πάνω από 1.000.000 χλμ. με τον ίδιο κινητήρα;

Ελλάδα 13:23
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ποιο μοντέλο έχει κάνει πάνω από 1.000.000 χλμ. με τον ίδιο κινητήρα;

ΝΕΑ

Ποιο μοντέλο έχει κάνει πάνω από 1.000.000 χλμ. με τον ίδιο κινητήρα;

ΝΕΑ

Το «αλύγιστο» αυτοκίνητο δεν σταμάτησε να ταξιδεύει ανά την Ευρώπη, βγάζοντας ασπροπρόσωπο τον ιδιοκτήτη του.

Advertisement
Advertisement

Ποια θα ήταν η αντίδρασή σου αν σου επισημαινόταν πως υπάρχει αυτοκίνητο που έχει καλύψει πάνω από 1.000.000 χιλιόμετρα με τον ίδιο κινητήρα; Η αυθόρμητη αντίδραση σου, θα συνοδευόταν -ενδεχομένως- από ένα ειρωνικό χαμόγελο.

Μια 17χρονη, ωστόσο, Mercedes E 200 CDi δεν… σηκώνει ειρωνεία. Αυτό διότι «έσπασε» το φράγμα του ενός εκατ. χιλιομέτρων με το ίδιο μοτέρ και χωρίς να «βγάλει» κάποια σοβαρή βλάβη. Τα διανυθέντα χιλιόμετρα, μάλιστα, αντιστοιχούν σε 25 γύρους του κόσμου!

Όπως αναφέρει η γερμανική Auto Bild, το «αλύγιστο» όχημα εντάχθηκε στο γκαράζ του ιδιώτη Jibbo Rosenboom από τη Στουτγάρδη το 2003, «φορώντας» έναν πετρελαιοκινητήρα των 2,2 λίτρων, απόδοσης 122 ίππων και 270 Nm ροπής. Συνοδεία του αγαπημένου του μοντέλου ο Jibbo περιηγήθηκε αρκετές φορές στο ευρωπαϊκό οδικό δίκτυο, ενώ αξιοποίησε το μοντέλο και για τη ρυμούλκηση τροχόσπιτου.

Advertisement
Advertisement

Κατά το πέρασμα των χρόνων τα ταξίδια πολλαπλασιάζονταν, αλλά o περήφανος, για το απόκτημά του, οδηγός ουδέποτε έχασε την εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητό του. Όπως, μάλιστα, αναφέρει χαρακτηριστικά, ο βαθμός αξιοπιστίας ήταν τέτοιος, που από ένα σημείο και μετά δεν χρειαζόταν να ελέγχει το όχημα πριν τη διενέργεια ενός ταξιδιού.

Το ευτυχές συμβάν, όπως ήταν φυσικό, γιορτάστηκε από τον Jibbo μέσω ενός μικρού ταξιδιού. Αυτό, ωστόσο, που επέφερε τη μερική του απογοήτευση είναι το γεγονός πως ο χιλιομετρητής παραμένει κολλημένος στα 999.999 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα δεν λύθηκε, μολονότι απευθύνθηκε στη Mercedes.

Advertisement

Όσον αφορά το μεγαλύτερο πρόβλημα που ανέκυψε στο όχημα αφορά το κιβώτιο ταχυτήτων. Το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο έπαψε να λειτουργεί ομαλά στα 850.000 χλμ., και ως εκ τούτου απαιτήθηκε αντικατάσταση (σ.σ. 900 ευρώ).

Advertisement

Κάποιες φθορές έχουν προκληθεί και στο εσωτερικό (στα καθίσματα επί παραδείγματι), αλλά λησμονούνται ιδιαίτερα εύκολα, πόσω μάλλον όταν το όχημα έχει χαρίσει στον Jobb απόλαυση, μεταφραζόμενη σε περισσότερα από 1.000.000 χιλιόμετρα.

Δείτε επίσης:

Advertisement

Στην Ελλάδα οι νέες κορυφαίες Mercedes-AMG GT (+τιμή)

Video: Δείτε τη νέα Mercedes GLA 200 Auto

Τουρκία: Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην πρώτη θέση των εξαγωγών