Πιο «αμερικάνικα» τα Ford της Ευρώπης
ΝΕΑΠιο «αμερικάνικα» τα Ford της Ευρώπης
ΝΕΑΤην έλξη που ασκούν τα Made In USA προϊόντα στους Ευρωπαίους θέλει να τονίσει η Ford.
H Ford στοχεύει στην αλλαγή της στρατηγικής της στην Ευρώπη, ενισχύοντας την “αμερικάνικη” διάσταση των προϊόντων της που έρχονται στην Γηραιά Ήπειρο.
WHAT CAR
Αρχή θα γίνει με το νέο Ford Bronco το οποίο θα ξεκινήσει να πωλείται σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές μέσα στην επόμενη χρονιά.
Η εταιρία εγκαινιάζει ένα νέο σλόγκαν “Adventurous Spirit” το οποίο θέλει να το βασίσει πάνω σε έννοιες όπως η ελευθερία, οι δραστηριόητες υπαίθρου και η περιπέτεια.
Αυτό έρχεται σε συνδυασμό με την σταδιακή κατάργηση κάποιων ευρωπαϊκών μοντέλων, όπως το Focus και το Fiesta στην Ευρώπη. Και θα εστιάσει κατά κύριο λόγο στα SUV, τα crossover και τα pick-up.
O υπεύθυνος για την Ford Γερμανίας Christian Weingaertner δήλωσε ότι τα μελλοντικά μοντέλα της Ford στην Ευρώπη θα είναι πιο “Αμερικάνικα” και μάλιστα από το 2030 και μετά θα είναι όλα ηλεκτρικά.
Έτσι θα αλλάξει και ο τρόπος προώθησης διάφορων μοντέλων της εταιρίας, όπως η Mustang ή το Puma, με νέες στρατηγικές διαφήμισης που ταιριάζουν περισσότερο στα αμερικάνικα ήθη.
Το ίδιο θα γίνει και για το Ranger που θα λανσαριστεί ως το Ultimate Outdoor αυτοκίνητο στην γκάμα της Ford.
Η νέα στρατηγική της Ford θέλει να ενισχύσει την παρουσία της στην Ευρώπη, καθώς το πρώτο 10μηνο του 2022 ήταν στο 4,7%, όταν το γκρουπ VW βρισκόταν στο 24,6% και το γκρουπ Stellantis στο 18,8%.
Η Ford αλλάζει και μία ακόμα παράμετρο, εστιάζοντας πλέον σε αυτοκίνητα μικρότερης κυκλοφορίας αλλά μεγαλύτερων κερδών παρά σε μαζικά μοντέλα. Παράλληλα αλλάζει και τον τρόπο πώλησης των αυτοκινήτων της με μικρότερη εμπλοκή του dealer και ενίσχυση του ρόλου του Διαδικτύου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ford: Αναβάθμιση για την Mustang Mach-E
Ford: Ηλεκτροκίνηση για όλους
Ταξιδεύοντας με την Ford Mustang Mach-E (+video)