Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πιέσεις για ακόμα πιο χαμηλά όρια εκπομπών ρύπων στην Ε.Ε.

Ελλάδα 3:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πιέσεις για ακόμα πιο χαμηλά όρια εκπομπών ρύπων στην Ε.Ε.

ΝΕΑ

Πιέσεις για ακόμα πιο χαμηλά όρια εκπομπών ρύπων στην Ε.Ε.

ΝΕΑ

Ακόμη πιο αυστηρά όρια στις νέες νόρμες των εκπομπών ρύπων των αυτοκίνητων που ετοιμάζεται να ανακοινώσει η Ευρωπαϊκή Ένωση φαίνεται ότι ζητούν 7 κράτη-μέλη, στην προσπάθειά τους να επιτευχθεί ο στόχος της πτώσεως κατά 40% των συνολικών ρύπων στην περιοχή μέχρι το 2030. ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ (sh@newsauto.gr)

Advertisement
Advertisement

Όπως λοιπόν μεταδίδει το Reuters, τον επόμενο μήνα η Ευρωπαϊκή Ένωση θα ανακοινώσει τα νέα στάνταρ των εκπομπών CO2 όλων των οχημάτων που κυκλοφορούν στην επικράτειά της και τα οποία θα ισχύσουν μετά το 2020.

Ο αρχικός στόχος που έχει τεθεί είναι ότι με τα νέα αυτά μέτρα, μέχρι το 2030 θα έχουν μειωθεί συνολικά οι εκπομπές επιβλαβών ρύπων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου κατά 40% σε σχέση με τους ρύπους που ίσχυαν στην περιοχή το 1990.

Ωστόσο και σύμφωνα πάντα με το Reuters, τα νέα μέτρα που τελικά θα ανακοινωθούν αναμένεται να μην είναι τόσο «αυστηρά», μειώνοντας κατά 25% με 30% τα επίπεδα, ύστερα από διαμαρτυρίες των χωρών που διαθέτουν παραγωγή αυτοκινήτων.

Advertisement
Advertisement

Από την άλλη πλευρά όμως, 7 κράτη-μέλη (Αυστρία, Βέλγιο, Ιρλανδία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Πορτογαλία και Σλοβενία) εμμένουν στον αρχικό στόχο και με κοινή τους επιστολή που απέστειλαν οι Υπουργοί Μεταφορών και Περιβάλλοντος των χωρών αυτών, ζητούν η Ευρωπαϊκή Ένωση να μην κάνει καμία έκπτωση στην προσπάθεια της μείωσης των εκπομπών ρύπων των αυτοκινήτων.

Το τι θα γίνει τελικά θα το γνωρίζουμε στις 8 Νοεμβρίου, όταν και η Ευρωπαϊκή Ένωση ανακοινώσει τα νέα όρια και θέσει τους νέους στόχους για τη δεκαετία 2020-2030. Το μόνο σίγουρο ωστόσο είναι ότι τα νέα δεδομένα που θα τεθούν, θα ωθήσουν τους κατασκευαστές να παρουσιάσουν όλο και περισσότερα νέα μοντέλα με μηδενικούς ρύπους, αλλάζοντας εντελώς τα δεδομένα στην αυτοκίνηση.