Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Ποια μοντέλα diesel «επιδοτεί» με 3.000 ευρώ η Mercedes στη Γερμανία

  • Γιώργος Κ. Ανδρής (ga@newsauto.gr)

Το πρώτο κιτ αναβάθμισης για αυτοκίνητα Mercedes με πετρελαιοκινητήρες Euro 5 έχει αναπτυχθεί από την Dr Pley SCR Technology.

Η Daimler προσφέρει σε μερικούς πελάτες της Mercedes-Benz στη Γερμανία επιχορήγηση ύψους 3.000 ευρώ για την αναβάθμιση των φίλτρων της εξάτμισης στα παλιότερα και ρυπογόνα diesel μοντέλα της σε μια προσπάθεια να μην τους απαγορεύσουν να κινούνται με τα οχήματά τους σε πόλεις όπου απαγορεύεται η κίνηση αυτοκινήτων που εκπέμπουν υψηλούς ρύπους ή μικροσωματίδια.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναγκάστηκαν να εξετάσουν το ενδεχόμενο αναβάθμισης των συστημάτων επεξεργασίας καυσαερίων σε παλαιότερα αυτοκίνητα, αφού οι γερμανικές πόλεις άρχισαν να απαγορεύουν την κυκλφοορία των παλαιών και ρυπογόνων οχημάτων diesel που εκπέμπουν μικροσωματίδια και οξείδια του αζώτου.

Οι αποφάσεις από τις βιομηχανίες ελήφθησαν μετά από μια απόφαση ορόσημο που εξέδωσε το ανώτατο διοικητικό δικαστήριο της Γερμανίας πέρυσι η οποία επέτρεψε τις απαγορεύσεις κίνησης παλαιών οχημάτων diesel σε κάποιες πόλεις.

Η Daimler εγκαινίασε μια ιστοσελίδα αυτήν την εβδομάδα για να επεξεργαστεί αιτήσεις για οικονομική υποστήριξη, καθώς η KBA επιδιώκει να εγκρίνει ένα κιτ μετά την αγορά για την αναβάθμιση των συστημάτων εκπομπών ρύπων στα διάφορα επιβατικά οχήματα της Mercedes.

Η εταιρεία αρχικά προσφέρει την επιδότηση στους πελάτες σε γερμανικές πόλεις που αντιμετωπίζουν πιθανές απαγορεύσεις κίνησης επισήμανε η αυτοκινητοβιομηχανία.

Το πρώτο κιτ αναβάθμισης για αυτοκίνητα της Mercedes με πετρελαιοκινητήρες Euro 5, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων E 220 και E 250 με τις καλύτερες πωλήσεις, έχει αναπτυχθεί από την Dr. Pley SCR Technology, μια οικογενειακή επιχείρηση με έδρα τη Βαυαρία.

Θα κοστίσει περίπου 3.000 ευρώ για να το αγοράσει και να εγκαταστήσει η εταιρεία.

Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες προσέφεραν αρχικά ενημερώσεις λογισμικού και απέφυγαν να υποστηρίξουν τις μετασκευές, και προσπάθησαν να ασκήσουν πιέσεις μέσω προσφορών στους καταναλωτές ώστε να αποκτήσουν κάποιο καινούριο «καθαρότερο» αυτοκίνητο.

Ωστόσο, οι ομάδες καταναλωτών πίεσαν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να υιοθετήσουν τις μετασκευές ως ένα πιο οικονομικό μέτρο.

«Γνωρίζουμε από την αρχή ότι οι μετασκευές είναι εφικτές και το έχουν αποδείξει τώρα στους κατασκευαστές αυτοκινήτων», δήλωσε ο Thomas Steinbrueckner, επικεφαλής της ανάπτυξης της τεχνολογίας Dr Pley SCR.

Δημοφιλή στο Protothema.gr