Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ποια εταιρία βλέπει το τέλος της κυριαρχίας της Tesla;

Ελλάδα 0:16
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ποια εταιρία βλέπει το τέλος της κυριαρχίας της Tesla;

ΝΕΑ

Ποια εταιρία βλέπει το τέλος της κυριαρχίας της Tesla;

ΝΕΑ

Oι μεγάλοι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αρχίζουν πλέον να φτιάχνουν μεγάλους αριθμούς ηλεκτρικών οχημάτων, απειλώντας την κυριαρχία της Tesla.

Advertisement
Advertisement

H Tesla ξεκινώντας νωρίς την εμπλοκή της με την ηλεκτροκίνηση και χωρίς τεχνολογικά “βαρίδια” από το παρελθόν, κατάφερε μέσα σε λιγότερο από μία δεκαετία να είναι η κυρίαρχη εταιρία στον τομέα και η πιο μεγάλη αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία σε χρηματιστηριακή αξία.

Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές από την άλλη άργησαν να ξεκινήσουν την σοβαρή εμπλοκή τους με την ηλεκτροκίνηση. Όμως αυτό πια είναι γεγονός, και όλες οι μεγάλες εταιρίες κατασκευάζουν πλέον ηλεκτρικά μοντέλα τα οποία πωλούνται και σε μεγάλους αριθμούς.

Μία από αυτές τις εταιρίες είναι και η ΒΜW, η οποία αν και δραστηριοποιήθηκε νωρίς, και επανήλθε τα τελευταία δύο-τρία χρόνια, έχοντας πλέον μία μεγάλη γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων.

Advertisement
Advertisement

Αυτή την χρονιά, η BMW σκοπεύει να πουλήσει 200.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, διπλάσιο αριθμό από όσα πούλησε την περασμένη χρονιά. Το σχέδιό της είναι μέχρι το 2030 να έχει τις μισές πωλήσεις της σε ηλεκτρικά μοντέλα.

Σε συνέντευξή του, ο διευθυντής πωλήσεων της BMW, Pieter Nota παραδέχθηκε ότι για πολλά χρόνια η Τesla ήταν κυρίαρχη του παιχνιδιού, όμως αυτή η κατάσταση φθάνει πια στο τέλος της.

Advertisement

Η μάχη των πωλήσεων είναι ιδιαίτερα έντονη στην Αμερική. Την περσινή χρονιά οι δύο εταιρίες ήταν πολύ κοντά σε πωλήσεις στην πολυτελή κατηγορία. Για το 2022 το ξεκίνημα της Tesla είναι ιδιαίτερα δυναμικό, με 71.250 πωλήσεις τους δύο πρώτους μήνες όταν η BMW το ίδιο διάστημα είχε 54.210 πωλήσεις.

Πάντως η ΒΜW ενισχύει συνεχώς την ηλεκτρική της γκάμα, έχοντας ήδη παρουσιάσει την i4 και iX ενώ ήδη έκανε και την πρεμιέρα της i7. Και για το 2023 η γκάμα των ηλεκτρικών θα μεγαλώσει ακόμα περισσότερο με την ηλεκτρική Σειρά 5 αλλά και ένα ηλεκτρικό Μini Countryman.

Advertisement

O πρόεδρος της εταιρίας Oliver Zipse έχει δηλώσει ότι η εταιρία θα δουλέψει στα όρια της παραγωγικής της ικανότητας, καθώς η ζήτηση, όπως φαίνεται από τα iX και i4 είναι ιδιαίτερα μεγάλη.

Πάντως η πορεία της BMW δεν είναι στρωμένη με ροδοπέταλα, καθώς αντιμετωπίζει και αυτή τα προβλήματα τροφοδοσίας και τις συνέπειες του πολέμου από την εισβολή των Ρώσων στην Ουκρανία.

Advertisement

Και παρά το ότι η ΒΜW πιστεύει ότι μπορεί να ανταγωνιστεί την Tesla στα ηλεκτρικά, δεν έχει ακόμα ανακοινώσει την πλήρη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση όπως έχουν κάνει οι περισσότεροι κατασκευαστές.

Ο λόγος που υπάρχει αυτή η αυτοσυγκράτηση σχετίζεται με την μικρή ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης, που ακόμα παραμένουν αρκετά χαμηλότερα από τις ανάγκες αλλά και τις αυξημένες πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δεν θα υπάρξει BMW Μ7 παρά μόνο i7 M70!
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW προειδοποιεί!
Δοκιμή: BMW i4 eDrive 40