Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Peugeot 2008: Γιατί είναι ο Βασιλιάς των πωλήσεων;

Ελλάδα 4:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Peugeot 2008: Γιατί είναι ο Βασιλιάς των πωλήσεων;

ΝΕΑ

Peugeot 2008: Γιατί είναι ο Βασιλιάς των πωλήσεων;

ΝΕΑ

Σε έναν αυτοκινητικό κόσμο που συνεχώς αλλάζει, υπάρχει μια εξαίρεση. Το Peugeot 2008 που επί πολλούς μήνες αποτελεί το απόλυτο best-seller στα SUV. Και δείχνει το δρόμο στο αμιγώς ηλεκτρικό e-2008 για όσα έπονται.

Advertisement
Advertisement

Κάθε νέος μήνας επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις στις ταξινομήσεις καινούριων αυτοκινήτων. Προσπεράσεις, ανατροπές, απροσδόκητα καλές επιδόσεις, παταγώδεις εμπορικές αποτυχίες κ.ο.κ. Μέσα σε όλο αυτό, όμως, το χαμό, υπάρχει μια σταθερά.

Ένα μοντέλο που έχει ριζώσει στην κορυφή και αρνείται πεισματικά να την αποχωριστεί, όσο και αν φθονείται από τους ανταγωνιστές του. Αυτό δεν είναι άλλο από το κομψότερο μικρό SUV της ελληνικής αγοράς, το Peugeot 2008.

Με όπλα του τη γαλλική φινέτσα, την premium αισθητική, τον πολυτελή διάκοσμο, τις σύγχρονες τεχνολογίες και την ευρεία γκάμα κινητήρων, το 2008 δεν θριαμβεύει απλά στην κατηγορία των Β-SUV, όντας το απόλυτο best-seller. Η συνεχώς επεκτεινόμενη αυτοκρατορία του χτίζεται σε γερά θεμέλια και στην ευρύτερη κατηγορία των Sport Utility Vehicles (ανεξαρτήτως δλ. κατηγορίας).

Advertisement
Advertisement

Του λόγου το αληθές αποδεικνύουν οι ταξινομήσεις για το πρώτο 9μηνο του τρέχοντος έτους, που με 2.546 πωληθείσες μονάδες, το 2008 έχει εξασφαλίσει απόσταση ασφαλείας  -άνω των 300 πωλήσεων- από τους αντίζηλούς του. Χαρακτηριστικό είναι και το μερίδιό του που αγγίζει το εντυπωσιακό 6,78%.

Η κυριαρχία του, λοιπόν, είναι αδιαφιλονίκητη. Για ποιους λόγους, όμως, έχει εδραιωθεί στην κορυφή των ταξινομήσεων; Ας τους δούμε αναλυτικά:

Advertisement

1. Εμφάνιση που μαγνητίζει τα βλέμματα: Πολλοί ισχυρίζονται πως το πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα για τη σχεδιαστική επιτυχία ή αποτυχία ενός μοντέλου, είναι ο βαθμός που μαγνητίζει τα βλέμματα των περαστικών. Και στο πέρασμα του 2008, όλες οι ματιές στρέφονται πάνω του.

Advertisement

Οι δυναμικές γραμμές, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος και η κομψή σιλουέτα αποτελούν μια κορυφαία «πρώτη ύλη» για περαιτέρω στιλιστικές επεμβάσεις. Και αυτές στην περίπτωση του γαλλικού SUV είναι καίριες και εντυπωσιακές. Στο μπροστινό μέρος δεσπόζει το οριζόντιο καπό που καταλήγει στη φαρδιά χρωμιωμένη μάσκα, και οι σαγηνευτικοί Full LED προβολείς με τις 3 «νυχιές». Επιπλέον δόσεις στιλ χαρίζουν τα φώτα ημέρας σε σχήμα «δοντιού λονταριού» που καθιστούν το 2008 αναγνωρίσιμο από εκατοντάδες μέτρα μακριά.

Στο προφίλ το ενδιαφέρον κεντρίζουν οι σμιλευμένες επιφάνειες και οι κομψές ζάντες, όταν στο πίσω μέρος το βλέμμα πέφτει αυτομάτως στη μαύρη γυαλιστερή φάσα που διατρέχει την θύρα αποσκευών και αγκαλιάζει τα φωτιστικά σώματα.

Advertisement

2. Εσωτερικό που εντυπωσιάζει: Tα επιφωνήματα ενθουσιασμού που επιφέρει η εξωτερική γνωριμία με το 2008, διατηρούνται ακέραια και εφόσον ανοίξουν οι θύρες και συστηθούμε με τον εσωτερικό του κόσμο. Μια premium εικόνα αναδύεται μπροστά στα μάτια του οδηγού, ο οποίος στη συνέχεια θαυμάζει τη συναρμογή και την διάχυτη πολυτελή αύρα. Αντίστοιχα ευχάριστα συναισθήματα προκαλεί και το πασίγνωστο πλέον Peugeot i-Cockpit, που αποτελείται από έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών με 3D απεικόνιση, εύχρηστη κεντρική οθόνη αφής 7,0”(ή 10”) με άφθονες χρήσιμες πληροφορίες, και τιμόνι μικρής διαμέτρου με ενσωματωμένα χειριστήρια.

Τα γραφικά αμφότερων των οθονών είναι εντυπωσιακά, με τις πληροφορίες να απεικονίζονται ακριβώς μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού, ο οποίος δεν παίρνει στιγμή τα μάτια του από τον δρόμο.

3. Με έμφαση στην πρακτικότητα: Η Peugeot σιχαίνεται τις κινήσεις εντυπωσιασμού. Και ακόμα και όταν καταφέρει να εντυπωσιάσει το έχει κάνει ανεπιτήδευτα, φροντίζοντας πρώτα να ικανοποιήσει τις πρακτικές ανάγκες των οδηγών. Ενδεικτικό παράδειγμα ο ευρύχωρος χώρος αποσκευών που παρέχει πολλές δυνατότητες διαμόρφωσης ανάλογα με τις ανάγκες της οικογένειας. Με χαμηλό κατώφλι, φαρδύ άνοιγμα και διπλό πάτωμα παρέχει αγόγγυστα πρόσβαση σε ένα χώρο για αποσκευές από 434 έως 1.467 λίτρα (με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων).

Μεγάλα χαμόγελα χαρίζει και το ευρύχωρο σαλόνι με άφθονο χώρο για το κεφάλι, τους αγκώνες και φυσικά τα τα γόνατα των επιβατών. Στα πίσω καθίσματα, μάλιστα,  μπορούν να βρουν θέση έως και πέντε επιβάτες, ένα ατού που συναντάται κυρίως σε μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας.

4. Κινητήρες για όλα τα γούστα: Το 2008 φιγουράρει στην 1η θέση των προτιμήσεων του καταναλωτικού κοινού και εξαιτίας της πλούσιας γκάμας αποδοτικών κινητήρων. Αυτή απαρτίζεται από μοτέρ βενζίνης PureTech 1.200 κ.εκ.και diesel BlueHDI 1.500 κ.εκ. με λειτουργία Start/Stop. Ο πρώτος διατίθεται με ισχύ 100, 130 και 155 PS, ενώ ο diesel είτε με 110 είτε με 130 PS.

Αναλυτικά οι κινητήρες βενζίνης PureTech:

– PureTech 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων
– PureTech 130 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων
– PureTech 130 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχεσεων EAT8
– PureTech 155 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχεσεων EAT8

Οι κινητήρες diesel BlueHDi είναι οι εξής:

– BlueHDi 110 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων
– BlueHDi 130 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8

5. Κινείται και σε ηλεκτρικούς ρυθμούς: Το 2008 ξεχωρίζει και για τον λόγο ότι διατίθεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, στο πλαίσιο του ευρύτερου στρατηγικού σχεδίου της Peugeot να αναδειχθεί σε ηγέτης του καθεστώτος της ηλεκτρικής κινητικότητας.

Υπό την ονομασία e-2008 το μοντέλο κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων, πλαισιωμένος από μπαταρία 50 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία 320 χιλιομέτρων (κατά WLTP). Το συγκεκριμένο νούμερο υποδηλώνει πως το e-2008 αποτελεί τον ιδανικό σύμμαχο για μετακινήσεις εντός του αστικού (και όχι μόνο) ιστού, με τη φόρτισή του να είναι ιδιαίτερα απλή και να απαιτεί μόλις 30 λεπτά για την κλίμακα 0-80%.

Μην ξεχνάμε ότι με τιμή 36.900 ευρώ (με on board φορτιστή 7,4 kW), το e-2008 είναι από τα πιο προσιτά ηλεκτρικά της ελληνικής. Πολλώ δε μάλλον όταν μπει στην εξίσωση και η κρατική επιδότηση στο πλαίσιο του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», που μειώνει ριζικά την τιμή του στα 30.600 ευρώ. Κι μπορεί να πέσει κάτω από ψυχολογικό όριο των 30.000 ευρώ (29.600 συγκεκριμένα) εφόσον υπάρχει δυνατότητα απόσυρσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Peugeot 2008: Η κορυφαία επιλογή στα compact SUV
Peugeot 2008: Mε κορυφαίες τεχνολογίες ασφάλειας και ψηφιακής διασύνδεσης
Peugeot e-2008: Με εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα και κορυφαία οδική συμπεριφορά