Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Παίρνει σάρκα και οστά το Τουρκικό αυτοκίνητο (εικόνες)

Ελλάδα 2:09
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Παίρνει σάρκα και οστά το Τουρκικό αυτοκίνητο (εικόνες)

ΝΕΑ

Παίρνει σάρκα και οστά το Τουρκικό αυτοκίνητο (εικόνες)

ΝΕΑ

Η τουρκική αυτοκινητοβιομηχανία TOGG γνωστοποίησε την κατασκευή του πρώτου αμαξώματος για το επερχόμενο ηλεκτρικό της SUV  – Πότε θα λανσαριστεί στην αγορά;

Advertisement
Advertisement

Ένα ακόμη βήμα προς την υλοποίηση του μεγαλεπήβολου σχεδίου της, το οποίο αφορά την εδραίωσή της στον κόσμο της αυτοκίνησης, έκανε η Τουρκία.

Η αυτοκινητοβιομηχανία της γείτονας, TOGG, ανακοίνωσε πως ολοκληρώθηκε η συναρμολόγηση του πρώτου αμαξώματος που προορίζεται για το επερχόμενο αμιγώς ηλεκτρικό SUV.

Οι διοικούντες της φίρμας θέλησαν να μοιραστούν το… χαρμόσυνο γεγονός με τους ακολούθους τους, μέσω ενός πακέτου φωτογραφιών που αναρτήθηκε στο Twitter.  

Advertisement

«Το πρώτο αμάξωμά μας συναρμολογήθηκε αποκλειστικά από εγχώρια παραχθέντα εξαρτήματα», αναφέρει χαρακτηριστικά η TOGG, που συνιστά κοινοπραξία 5 τουρκικών εταιρειών-κολοσσών (Anadolu, BMC, Kok, Turkcell και Zorlu).

Στόχος της τελευταίας είναι να λανσάρει 5 ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2030, με αφετηρία ένα SUV, το οποίο θαπατήσει άσφαλτο το 2022, για να δώσει τη σκυτάλη σε ένα sedan (2024). Την πεντάδα επίσης θα συμπληρώσει ένα hatchback, ένα μικρό SUV και ένα MPV.

Advertisement

Όπως αναφέρεται, η TOGG έχει καταλήξει σε συμφωνία με 10 εταιρείες παγκόσμιας εμβέλειας, συμπεριλαμβανομένου του Κινέζου κατασκευαστή μπαταριών Farasis. Η πλειονότητα (75%) των χρησιμοποιούμενων εξαρτημάτων θα είναι τουρκικά και τα υπόλοιπα να εισάγονται από την Ευρώπη και την Ασία.

Υπενθυμίζεται πως οι βασικές εκδόσεις του ηλεκτροκίνητου SUV θα ενσωματώνουν ένα μοτέρ 203 PS (στον πίσω άξονα), ενώ προαιρετικά θα μπορεί να προστεθεί και ένα επιπλέον στον εμπρόσθιο, χαρίζοντάς του τετρακίνητη υπόσταση και ιπποδύναμη 400 ίππων. Οι πρώτες θα ολοκληρώνουν το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ., όταν οι ισχυρότερες σε μόλις 4,8 δλ.  

Advertisement

Επιπροσθέτως, το μοντέλο θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις μπαταριών, αυτονομίας είτε 300 είτε 500 χλμ. Η φόρτιση από το 0 στο 80% σε ταχυφορτιστή θα χρειάζεται μόλις μίση ώρα, όταν σε οικιακή πρίζα θα φτάνει τις 10 ώρες.

Η ανάρτηση θα αποτελείται από γόνατα McPherson εμρπός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, με τους ανθρώπους της TOGG να δίνουν έμφαση στον τομέα της ασφάλειας, όπως υποδηλώνει η παρουσία τουλάχιστον 7 αερόσακων και ενός πλήρους πακέτου συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης.

Το εργοστάσιο που παράγεται το SUV εδρεύει στην πόλη Gemlik, στην βορειοδυτική επαρχία της Προύσας, με την παραγωγική δύναμη να φτάνει τις 175.000 μονάδες ετησίως.

Η συνολική επένδυση αγγίζει τις 22 δισ. τουρκικές λίρες (2,73 εκ. ευρώ). Η τουρκική κυβέρνηση θεωρεί πως τα επερχόμενα μοντέλα της TOGG θα μειώσουν το έλλειμμα στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών κατά 6,3 δισ. ευρώ, μιας και θα συνδράμουν στην απεξάρτηση της χώρας από τις εισαγωγές πετρελαίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τουρκία: Η λύση στην έλλειψη τσιπ βρίσκεται στην πολεμική βιομηχανία
Ηχηρό μήνυμα προς την Τουρκία η επένδυση της VW στην Ελλάδα
Εκεί εξάγει η Τουρκία τα λεωφορεία της