Τι πρέπει να προσέχετε με τη ρεζέρβα ασφαλείας;
ΝΕΑΤι πρέπει να προσέχετε με τη ρεζέρβα ασφαλείας;
ΝΕΑΤα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα έχουν κιτ επισκευής ελαστικού, που καλύπτει το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό των περιπτώσεων που κάποιο λάστιχο σκάσει. Για όσους επιμένουν όμως «παραδοσιακά», οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσφέρουν μια λύση που όμως έχει αρκετούς περιορισμούς στη χρήση.
Η αλλαγή ενός σκασμένου ελαστικού είναι κάτι που πολλοί από εμάς, δεν θα κληθούν να κάνουν ποτέ.
WHAT CAR
Λίγο η προηγμένη τεχνολογία στα ελαστικά, λίγο η αποχή μας από τις «κακουχίες» που παλιότερα ήταν πολύ περισσότερες, το να σκάσει ένα λάστιχο είναι πλέον αρκετά σπάνια υπόθεση. Όταν έρθει η ώρα όμως, θα πρέπει να ξέρουν όλοι κάποιους βασικούς κανόνες που ισχύουν για τα ελαστικά «ανάγκης». Βλέπετε οι περισσότεροι κατασκευαστές προσφέρουν στον πελάτες τους αντί για ρεζέρβα, ένα κιτ επισκευής που καλύπτει τις περισσότερες περιπτώσεις.
Σε κάποιες περιπτώσεις όμως, ο κατασκευαστής προσφέρει τη λεγόμενη «ρεζέρβα ανάγκης» που δεν λέγεται τυχαία έτσι. Η χρήση της έχει κάποιους περιορισμούς και το μόνο στο οποίο εξυπηρετεί, είναι το να μετακινηθεί το αυτοκίνητο από εκεί που ακινητοποιήθηκε, μέχρι το κοντινότερο σημείο για την επισκευή του κανονικού ελαστικού.
Η διάθεση όσο το δυνατό μικρότερου χώρου για την αποθήκευσή του, είναι αυτή που ορίζει τις μαζεμένες διαστάσεις και από εκεί ξεκινούν και όλοι οι περιορισμοί για τη χρήση τους. Ο πιο σημαντικός και πιο επικίνδυνος συμβιβασμός αφορά τον χειρισμό και την ασφάλεια του αυτοκινήτου μια και το να έχεις ένα από τα τέσσερα ελαστικά, σημαντικά μικρότερο σε διάμετρο και πολύ πιο στενό, δεν είναι αυτό που θέλει κανείς όταν χρειαστεί να φρενάρει απότομα για κάποιο λόγο.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο συνιστάται να οδηγεί κανείς αργά, μάξιμουμ μέχρι τα 80 χλμ./ώρα και χωρίς απότομες κινήσεις χρησιμοποιεί ρεζέρβα ανάγκης. Ο περιορισμός αυτός της ταχύτητας κίνησης, είναι και αυτός που ορίζει πως το αυτοκίνητο πρέπει να μείνει μακριά από το εθνικό οδικό δίκτυο, ενώ ο οδηγός δεν πρέπει να ξεχνάει πως τα όποια ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου ευστάθειας και πρόσφυσης δεν λειτουργούν σωστά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Με πτυσσόμενη κουζίνα το Rivian R1T
Δοκιμή: Volkswagen T-Roc 1.5 TSI ACT 150 PS
Σκάνδαλο Tesla: Αφαίρεσε κρίσιμο εξάρτημα χωρίς να ενημερώσει τους πελάτες της