Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ώρα ανανέωσης για το Skoda Scala

Ελλάδα 14:41
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ώρα ανανέωσης για το Skoda Scala

ΝΕΑ

Ώρα ανανέωσης για το Skoda Scala

ΝΕΑ

Η Skoda προχωρά σε ανανέωση του Scala, σχεδόν δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία του, προκειμένου να τονώσει την παρουσία του μικρομεσαίου hatchback της στον εμπορικό στίβο.

Advertisement
Advertisement

Παρά το γεγονός πως το Scala «χτίζεται» σε μια επιμηκυμένη εκδοχή της πλατφόρμας του Fabia (MQB A0) η τοποθέτησή του είναι ανάμεσα στα μοντέλα της μεγαλύτερης κατηγορίας.

Στο πλαίσιο της αναβάθμισης, σχεδόν δύο χρόνια μετά το εμπορικό του λανσάρισμα, το Scala θα εμφανίζει μια νέα σχεδίαση για τους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω. Στο μπροστινό μέρος θα είναι ελαφρώς διαφοροποιημένες οι εισαγωγές αέρα για την ψύξη του κινητήρα, ενώ περιμένουμε να έχουμε και λίγο αλλαγμένο φωτιστικό αποτύπωμα. Μικρότερες αναμένεται να είναι οι αλλαγές στο πίσω μέρος, όπου το Scala ήδη διαθέτει LED φωτιστικά σώματα με δυναμικές λειτουργίες (όπως είναι τα προοδευτικά στο άναμμα φλας).

Advertisement
Advertisement

Το Scala διακρίνεται με την ευρύχωρη καμπίνα του και τον γενναιόδωρο χώρο αποσκευών των 467 λίτρων, ενώ επίσης διαθέτει και ένα αρκετά μοντέρνο ταμπλό με μαλακά υλικά στην επένδυσή του. Ο προαιρετικός πίνακας οργάνων με την οθόνη των 10,25 ιντσών, δίνει τον τόνο του σύγχρονου μοντέλου, οπότε και δεν περιμένουμε εκεί να υπάρχει σημαντική αλλαγή. Πιθανότατα η ανανέωση θα έχει να κάνει με την αναβάθμιση του λογισμικού και ίσως έχει και περισσότερες επιλογές διακόσμου.

Σε ότι έχει να κάνει με τους διαθέσιμους κινητήρες του μοντέλου, το ανανεωμένο Scala αναμένεται να διατηρήσει τόσο τον τρικύλινδρο κινητήρα 1,0 TSI, όσο και τον τετρακύλινδρο βενζίνη 1,5 TSI. Παράλληλα, θα παραμείνει στη γκάμα και η έκδοση 1.0 TGI του Scala G-Tec που καίει φυσικό αέριο (CNG). Στο πλαίσιο της ανανέωσης, μάλλον θα δούμε και καλύτερες τιμές κατανάλωσης αλλά και εκπομπών ρύπων, με μικρό «κόστος» σε ότι έχει να κάνει με την απόδοση των εκδόσεων με τον κινητήρα του 1,0 λίτρου (110 αντί 115 ίππους).

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το πρώτο Skoda με κίνηση και κινητήρα μπροστά ήταν και επιτυχημένο αγωνιστικό
Με κατάμαυρο Skoda Enyaq iV ο Πάπας Φραγκίσκος
Skoda Scala G-TEC: Άλματα προόδου και τεχνολογίας