Όλα όσα γνωρίζουμε για το ηλεκτρικό Renault 5
ΝΕΑΌλα όσα γνωρίζουμε για το ηλεκτρικό Renault 5
ΝΕΑΈνα ιστορικό όνομα της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας θα επιστρέψει στην αγορά, με εντελώς διαφορετική φιλοσοφία.
Όσο πλησιάζουμε στην πλήρη αποκάλυψη του ηλεκτρικού Renault 5 τόσο αυξάνονται και οι πληροφορίες που έχουμε γύρω από ένα αυτοκίνητο που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον από το κοινό αλλά και τους ανταγωνιστές της γαλλικής εταιρίας.
WHAT CAR
Αρχικά παρουσιάστηκε ως concept τον Ιανουάριο του 2021, το μοντέλο παραγωγής θα διατηρήσει τον ρετρό-φουτουριστικό σχεδιασμό του (όπως φαίνεται και από το ψηφιακό σκίτσο του συνεργάτη μας TPdesign), αποτίνοντας φόρο τιμής στα κλασικά μοντέλα R5 του παρελθόντος.
Το εξωτερικό θα διαθέτει διακριτικές αναβαθμίσεις, όπως επανασχεδιασμένο φωτισμό LED, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και ζάντες αλουμινίου μικρότερης διαμέτρου.
Η βασική έκδοση θα αποπνέει σπορτίφ διάθεση, ενώ μια παραλλαγή της Alpine που εστιάζει στις επιδόσεις θα διαθέτει ένα αεροδυναμικό πακέτο εμπνευσμένο από τα ράλι.
Με μήκος περίπου 3,92 μέτρα, το R5 θα είναι ένα συμπαγές supermini, προσφέροντας άπλετο εσωτερικό χώρο, χάρη στο ηλεκτρικό του υπόβαθρο.
Ενώ οι εσωτερικές λεπτομέρειες παραμένουν μυστήριο, η Renault είναι πιθανό να ενσωματώσει βιώσιμα υλικά και ένα μοντέρνο, μινιμαλιστικό σχεδιασμό.
Κάτω από το καπό, το R5 θα τροφοδοτείται από έναν ηλεκτρικό κινητήρα στο μπροστινό μέρος, παρέχοντας εντυπωσιακές επιδόσεις για τα δεδομένα των supermini.
Χάρη στην εξελιγμένη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα αλλά και στο χαμηλό κέντρο βάρους και το ενισχυμένο πλαίσιο, η Renault υπόσχεται κορυφαία οδική συμπεριφορά για τα δεδομένα των ηλεκτρικών μοντέλων της κατηγορίας του.
Το R5 θα βασίζεται στη νέα αρχιτεκτονική CMF-BEV, η οποία πρόκειται να αποτελέσει τη βάση για όλα τα μελλοντικά μικρού μεγέθους ηλεκτρικά του Ομίλου Renault. Η ηλεκτρική πλατφόρμα μοιράζεται σημαντικά εξαρτήματα με την αντίστοιχη με κινητήρα εσωτερικής καύσης, εξασφαλίζοντας αποτελεσματικότητα και οικονομίες κλίμακας.
Η Renault στοχεύει να προσφέρει δύο χωρητικότητες μπαταριών, 42 kWh και 52 kWh, με την τελευταία να παρέχει εντυπωσιακή αυτονομία έως και 420 χιλιόμετρα.
Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα κατά πάσα πιθανότητα θα είναι στους 136 ίππους, αν και υπάρχουν πληροφορίες για δύο εκδόσεις, μία στους 120 ίππους και μία πιο ισχυρή στους 150 ίππους.
Αυτό θα τοποθετήσει το R5 ανάμεσα στα Peugeot E-208, Opel Corsa-e και άλλους επερχόμενους ηλεκτρικούς αντιπάλους των ηλεκτρικών supermini, όπως τα Citroen e-C3, Fiat Panda, VW ID.2 και τον ηλεκτρικό διάδοχο του Nissan Micra.
Η τιμή εκκίνησης αναμένεται να είναι κάτω από τις 25.000 ευρώ στην Ευρώπη, με την Renault να στοχεύει σε ένα ευρύ και πιο νεανικό κοινό.
Το ηλεκτρικό 5άρι έχει προγραμματιστεί να αντικαταστήσει το γερασμένο Zoe, ενώ το Clio θα συνεχίσει ως εναλλακτική λύση με κινητήρα εσωτερικής καύσης και υβριδικές επιλογές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έτσι θα είναι το νέο Renault 5!
Το νέο Renault 5 θα μειώνει το λογαριασμό ρεύματος στο σπίτι σας
Οδηγούμε το αρχέτυπο Renault 5