Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Όλα όσα γνωρίζουμε για την υβριδική Porsche 911

Ελλάδα 21:48
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Όλα όσα γνωρίζουμε για την υβριδική Porsche 911

Mobility

Όλα όσα γνωρίζουμε για την υβριδική Porsche 911

Mobility

Η Porsche προχωράει με τις δοκιμές της υβριδικής έκδοσης που θα δούμε στην 911, η οποία κάνει το βήμα του εξηλεκτρισμού στο διασημότερό της μοντέλο.

Advertisement
Advertisement

Το ότι η Porsche θέλει να βάλει στη γκάμα της 911 μια υβριδική έκδοση, δεν είναι κάτι που ακούγεται για πρώτη φορά.

Όμως, με την 911 η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει μια μεγάλη πρόκληση όσον αφορά τον συνδυασμό βάρους και σπορ διάθεσης. Ήδη από τις αρχές του 2020, ο Michael Steiner, μέλος του διοικητικού συμβουλίου που είναι υπεύθυνος για την έρευνα και την εξέλιξη της Porsche, είχε τοποθετηθεί σχετικά λέγοντας πως το βάρος της μπαταρίας για μια τέτοια έκδοση, μόνο καλό δεν θα κάνει στο σπορ προφίλ του μοντέλου.

Advertisement
Advertisement

Πιο συγκεκριμένα, η υβριδική εκδοχή της 911 που ζυγίζει σχεδόν 100 κιλά περισσότερα από τις αντίστοιχη χωρίς υβριδικό σύστημα (όπως αυτές των φωτογραφιών) και αυτό φαίνεται να κάνει διαφορά κατά τη διάρκεια των δοκιμών του αυτοκινήτου. Αυτό που δοκιμάζεται τώρα, είναι ένα πρωτότυπο που χρησιμοποιεί σύστημα 400 Volt (τη στιγμή που η αμιγώς ηλεκτρική Porsche Taycan έχει σύστημα 800 Volt) και έχει τις μπαταρίες του πίσω από τα εμπρός καθίσματα- πρακτικά, ανάμεσα στα καθίσματα οδηγού- συνοδηγού και κινητήρα.

Η υβριδική έκδοση της 911 που –χωρίς να επιβεβαιώνεται επισήμως- θα πρέπει να την περιμένουμε στην αγορά το 2026. Με ένα ενισχυμένο σύστημα ανάκτησης της ενέργειας, μια και οι μέχρι τώρα πληροφορίες δεν επιβεβαιώνουν την ύπαρξη πρίζας για φόρτιση, η 911 θα έχει πολύ τεχνολογία από την κατηγορία αγώνων LMDh στην οποία θα δούμε την Porsche να συμμετέχει από το 2023. Αυτό μας δίνει και την απάντηση για την ένταση των δοκιμών που κάνει τώρα η εταιρεία, μια και υπάρχει ανοιχτό και το θέμα της συμμετοχής στη νέα αυτή κατηγορία αγώνων .

Advertisement

Η LMDh, χρησιμοποιεί ένα τυποποιημένο υβριδικό σύστημα με «υπογραφή» της Bosch. Συνολικά η απόδοση του αγωνιστικού, υπολογίζεται πως θα είναι κοντά στους 700 ίππους, κάτι που δεν αποκλείεται να δούμε και ως ισχύ για την έκδοση παραγωγής της υβριδικής 911. Με δεδομένη τη δυσκολία της «ενσωμάτωσης» των 100 επιπλέον κιλών του υβριδικού συστήματος χωρίς να διαταραχτεί η ισορροπία του αυτοκινήτου σε ότι έχει να κάνει με την οδική του συμπεριφορά, η Porsche θα πάρει το χρόνο της για να παρουσιάσει την εξηλεκτρισμένη εκδοχή του θρυλικότερου μοντέλου της και εμείς, θα περιμένουμε παρακολουθώντας τις εξελίξεις.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Porsche Taycan Sport Turismo: Πρακτική και all-rounder (video)
Έτοιμες να συναρπάσουν οι νέες Porsche Cayenne Platinum (video)
Οδηγούμε την Porsche Taycan GTS Sport Turismo