Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Οδοιπορικό του Newsauto.gr στο εθνικό οδικό δίκτυο – Τι συμβαίνει πραγματικά

Ελλάδα 16:39
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδοιπορικό του Newsauto.gr στο εθνικό οδικό δίκτυο – Τι συμβαίνει πραγματικά

ΝΕΑ

Οδοιπορικό του Newsauto.gr στο εθνικό οδικό δίκτυο – Τι συμβαίνει πραγματικά

ΝΕΑ

Οι Έλληνες γέμισαν τις παραλίες… Τι έγινε όμως στις Εθνικές Οδούς σήμερα; Αποκαλυπτικές φωτογραφίες … 

Advertisement
Advertisement

Οι Έλληνες οδηγοί φαίνεται ότι έχουν συνετιστεί έναντι των οδηγιών του Ελληνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας ωστόσο δεν πρέπει να υπάρξει κανένας εφησυχασμός.

Κορωνοϊός: Τι θα σημάνει η απαγόρευση κυκλοφορίας;

Advertisement
Advertisement

Ελάχιστα αυτοκίνητα και περισσότερα επαγγελματικά οχήματα και φορτηγά που πραγματοποιούσαν μεταφορές ήταν εκείνα που συναντήσαμε κατά το οδοιπορικό που πραγματοποιήσαμε από την Αθήνα με προορισμό την Κόρινθο. Βέβαια, οι εικόνες σήμερα με τις γεμάτες παραλίες και τις πλατείες της Αττικής ήταν σίγουρα μια αποκρουστική εικόνα.

Ειδικότερα κατά την έναρξη του οδοιπορικού μας από την Αθήνα και ειδικότερα από τα Βόρεια Προάστια στις 17:00 και κινούμενοι στη Λεωφόρο Πεντέλης με προορισμό την Αττική Οδό συναντήσαμε κάποια αυτοκίνητα τα οποία ωστόσο θα λέγαμε ότι ήταν προσωρινά ακινητοποιημένα έξω από καφετέριες που λειτουργούσαν μόνο «take away» αλλά και έξω από φούρνους που ήταν ανοικτοί.

Advertisement

Στη συνέχεια εισήλθαμε στον κόμβο της Αττικής Οδού όπου μετά λύπης μας διαπιστώσαμε ότι αν οι οδηγοί που αποφασίσουν να κινηθούν στην Αττική Οδό δεν έχουν προμηθευτεί τον πομπό τότε θα αναγκαστούν να έρθουν σε επαφή με κάποιο υπάλληλο καθώς δεν έχει τοποθετηθεί κανένα αυτόματο μηχάνημα όπου οι οδηγοί περνούν ρίχνοντας στην ειδική υποδοχή μετρητά. Κατά την πορεία μας στο αυτοκινητόδρομο της Αττικής Οδού διαπιστώσαμε ότι μέχρι και την έξοδο που οδηγεί προς Πειραιά και Λαμία συναντήσαμε κάποια αυτοκίνητα ενώ από εκεί και πέρα ο αριθμός των αυτοκινήτων που κινούνταν ήταν ελάχιστος. Θα λέγαμε ότι περισσότερα ήταν τα φορτηγά που πραγματοποιούσαν μεταφορές προϊόντων και φαρμάκων.

Advertisement

Από τα τρία αυτοκίνητα που κινούνταν μαζί με εμάς στην Αττική Οδό τα δύο έφυγαν από τον αυτοκινητόδρομο στην έξοδο Δημοκρατίας και το επόμενο εγκατέλειψε την Αττική Οδό στην έξοδο Θριάσιο.

Λίγο πριν τα διόδια της Ελευσίνας όπου η Αττική Οδός συναντά την παλαιά Εθνική Οδό η κίνηση ήταν πολύ περιορισμένη με ελάχιστα αυτοκίνητα να κινούνται στο ρεύμα προς την Κόρινθο ενώ στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας είδαμε πως κινούνταν περισσότερα αυτοκίνητα με προορισμό την Αθήνα.

Advertisement

Φθάνοντας στα διόδια της Ελευσίνας αντιληφθήκαμε πως η εταιρεία διαχείρισης του συγκεκριμένου αυτοκινητοδρόμου δεν χρησιμοποιούσε υπαλλήλους αλλά λειτουργούσε μόνο τις λωρίδες με πομποδέκτη ή με αυτόματα μηχανήματα στα οποία οι οδηγοί πληρώνουν με μετρητά ή κάρτα το αντίτιμο των διοδίων και δεν υπάρχει επαφή με άνθρωπο. Παράλληλα κοντά στα αυτόματα μηχανήματα εξόφλησης διοδίων βρίσκονταν κάποιο υπάλληλοι του αυτοκινητοδρόμου οι οποίοι τηρώντας τις αποστάσεις ασφαλείας έδιναν οδηγίες στους οδηγούς που δεν ήξεραν να χρησιμοποιήσουν το μηχάνημα.

Μόλις περάσαμε τα διόδια της Ελευσίνας η κίνηση των αυτοκινήτων ήταν πολύ περιορισμένη και τα φορτηγά που πραγματοποιούσαν μεταφορές ήταν πολύ περισσότερα. Ωστόσο άκρως εντυπωσιακό ήταν το γεγονός πως όλοι κινούνταν στα όρια του Κ.Ο.Κ. και κανείς δεν κινούνταν πάνω από το όριο!

Όπως μπορείτε να διακρίνετε και μόνοι σας στην εθνική οδό Αθηνών – Κορίνθου το ύψος της Πάχης κινούμασταν με ακόμη ένα αυτοκίνητο…

Κατά την πορεία μας στα τούνελ που βρίσκονται στο ύψος της παλαιάς Κακιάς Σκάλας μόνο φορτηγά συναντήσαμε μέχρι το ύψος της Κινέτας.

Ωστόσο το δυσάρεστο ήταν πως στο ρεύμα εισόδου προς την Αθήνα η κίνηση των οχημάτων είχε γίνει πιο πυκνή αλλά σε καμία περίπτωση δεν θύμιζε τις εποχές προ… κορωνοϊού.

Τελικά φθάσαμε στα διόδια της Κορίνθου όπου επίσης διαπιστώσαμε ότι λειτουργούν μόνο οι λωρίδες που οι οδηγοί περνούν με πομποδέκτη ή με μετρητά στα αυτόματα μηχανήματα. Μαζί με εμάς πέρασε ακόμη ένα αυτοκίνητο…

Τελικά το προπορευόμενο όχημα εξήλθε της Εθνικής Οδού Αθηνών Κορίνθου στην έξοδο που οδηγεί προς το Λουτράκι οπότε μείναμε στο εθνικό οδικό δίκτυο μαζί με ένα φορτηγό…

Πάντως στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας διαπιστώσαμε πως κινούνταν κάποια οχήματα των οποίων όμως ο αριθμός ήταν περιορισμένος.

Αν διατηρηθεί αυτός ο ρυθμός κίνησης των οχημάτων σίγουρα οι Έλληνες θα περιορίσουν δραστικά την διάδοση του κορωνοϊού και ο εφιάλτης θα τελειώσει πολύ σύντομα. Σε διαφορετική περίπτωση θα επιστρέψουμε και πάλι στην αρχή με ανυπολόγιστες συνέπειες στην δημόσια υγεία, την οικονομία αλλά και την ζωή μας η οποία σε καμία περίπτωση δεν θα είναι η ίδια με εκείνη που είχαμε προ του… κορωνοϊού! Προσέχουμε λοιπόν για να έχουμε…

Διαβάστε επίσης:

Κορωνοϊός: Τι θα σημάνει η απαγόρευση κυκλοφορίας;

Δείτε πως θα σκοτώσετε τον κορωνοϊό στο αυτοκίνητό σας!

Προσοχή σε απολυμαντικά προϊόντα «μαϊμού» και βιολογικούς καθαρισμούς!