Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ο Fernando Alonso βγάζει «μεροκάματο» ως δοκιμαστής

Ελλάδα 8:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ο Fernando Alonso βγάζει «μεροκάματο» ως δοκιμαστής

ΝΕΑ

Ο Fernando Alonso βγάζει «μεροκάματο» ως δοκιμαστής

ΝΕΑ

Η Aston Martin συνεργάζεται με την ομάδα F1 για να προωθήσει την ανάπτυξη της Valhalla που την περιμένουμε εδώ και πολύ καιρό. Και επιστρατεύει και τον Alonso.

Advertisement
Advertisement

Η Aston Martin, μια εταιρεία γνωστή για την προτίμησή της στα ονόματα που ξεκινούν με “V” όπως Vanquish, Vantage και Valkyrie, μας είχε κάνει να περιμένουμε εδώ και πολύ καιρό την Valhalla.

Αρχικά παρουσιάστηκε το 2019 με υβριδικό σύστημα κίνησης V6, όμως η Valhalla μεταπήδησε σε κινητήρα V8 το 2021.

Παρά την αναμονή και την απουσία εμφάνισης πρωτοτύπων, η Aston Martin διαβεβαιώνει ότι το πρώτο αυτοκίνητο δοκιμών θα βγει στο δρόμο αργότερα φέτος, ενώ η παραγωγή έχει προγραμματιστεί για το 2024.

Advertisement
Advertisement

Για να αντιμετωπίσει τις αμφιβολίες και να ενισχύσει την ιδιότητα της Valhalla ως supercar υψηλών επιδόσεων, η Aston Martin έχει στραφεί στην τεχνογνωσία της ομάδας της Formula 1, Aston Martin Performance Technologies.

Η συνεργασία αυτή έχει ως στόχο να βελτιώσει τα υλικά, την αεροδυναμική και τα οδηγικά χαρακτηριστικά του supercar.

Όπως και στην εξέλιξη των αυτοκινήτων της Formula One, ένα σημαντικό μέρος του σχεδιασμού και της τελειοποίησης της Valhalla πραγματοποιείται μέσω υπολογιστικών μοντέλων και προσομοιωτών.

Advertisement

Η Aston Martin ισχυρίζεται ότι το 90% των δυναμικών ρυθμίσεων έχει καθοριστεί με τη χρήση προσομοιώσεων. Οι έμπειροι οδηγοί της ομάδας F1, Lance Stroll και Fernando Alonso, έχουν συμβάλει σε αυτή τη διαδικασία.

Αν και το αρχικό αυτοκίνητο δοκιμών θα βγει στους δρόμους αργότερα φέτος, ο πρωταρχικός του σκοπός θα είναι να επικυρώσει τα δεδομένα της προσομοίωσης. Να επιβεβαιώσει δηλαδή και στην πράξη τα 600 κιλά κάθετης δύναμης στα 240 χλμ/ώρα, να διορθώσει τυχόν προβλήματα στον υβριδικό V8 και το κιβώτιο ταχυτήτων.

Advertisement

Αυτό το εντυπωσιακό σύστημα κίνησης αποτελείται από τρεις ηλεκτροκινητήρες και έναν V8 twin-turbo, που αποδίδει συνδυαστικά 1.012 ίππους.

Η Aston Martin έχει επανασχεδιάσει ακόμη και τη θέση οδήγησης για να θυμίζει εμπειρία F1, με τη συμβολή της AMF1.

Τα πόδια του οδηγού είναι υπερυψωμένα από ένα ψευδοδάπεδο και το κάθισμα μπάκετ από ανθρακονήματα μπορεί να ανασηκωθεί για να προσομοιάσει την αίσθηση ότι βρίσκεσαι σε ένα μονοθέσιο.

Advertisement

Όσο για την τιμή της, όταν πλέον είναι έτοιμη για να βγει στην παραγωγή, υπολογίζεται πάνω από 750.000 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτό είναι το ομορφότερο cabrio του κόσμου
Το υβριδικό μέλλον της Aston Martin
Πόσο πωλήθηκε η πρώτη Aston Martin DB12;