Ο ενδιάμεσος κρίκος
ΝΕΑΟ ενδιάμεσος κρίκος
ΝΕΑΚαι SUV, και Mercedes και AMG. Όλα μαζί, μόνο που η GLE 43 απευθύνεται σε όσους θέλουν αλλά δεν μπορούν να ανέβουν στη σειρά 63.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
WHAT CAR
Με οτιδήποτε καταπιάνεται ο επίσημος βελτιωτικός οίκος της Mercedes, η AMG, κυριολεκτικά κάνει θαύματα. Είτε πρόκειται για επεμβάσεις στον κινητήρα είτε για set up στην ανάρτηση, τα μοντέλα της μεταμορφώνονται στο δρόμο, δημιουργώντας ρίγη συγκίνησης.
Η νέα Mercedes-AMG GLE 43 βελτιώθηκε αισθητά στο σύστημα διεύθυνσης, στην ανάρτηση και στα φρένα, ενώ ο τρίλιτρος biturbo V6 κινητήρας σκαρφάλωσε σε ισχύ στους 367 ίππους και στα 52,4 kgm ροπής.
Η κίνηση μεταδίδεται από ένα 9άρι πολύ γρήγορο στις αλλαγές (σύμφωνα με την Mercedes) αυτόματο κιβώτιο, σε όλους τους τροχούς (4MATIC).
Σε επίπεδο (καυτών) επιδόσεων τώρα, τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 5,7 sec, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά ως είθισται στα 250 km/h.
Εννοείται πως η Mercedes AMG GLE 43 κουβαλά στα σπλάχνα της ότι πιο σύγχρονο σε τεχνολογικό εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης, η παράθεση του οποίου εδώ, θα κούραζε ακόμη και τους ίδιους τους τεχνικούς της.
Όσοι διερωτάστε πόσο μπορεί να κοστίζει αυτή η ταχύτατη GLE AMG 43 με το ντελικάτο παρουσιαστικό και τις ιδιαίτερες ικανότητες, να σας πούμε πως ξεπερνά τις 100.000 ευρώ.