Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoChoice: PHEV

Nissan: Παραγωγή μέσω της τεχνολογίας MR

  • newsautoteam

Η Nissan εξελίσσει την παραγωγή της μέσω της τεχνολογίας MR.Τα γυαλιά μικτής πραγματικότητας (MR) βελτιστοποιούν τις εκπαιδευτικές  διαδικασίες.

H εμφάνιση του μετασύμπαντος, του VR και άλλων τεχνολογιών που μας συνδέουν με τον εικονικό κόσμο είναι το νέο trend της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Οι νέες αναδυόμενες τεχνολογίες μας επιτρέπουν να βλέπουμε και να νιώθουμε πράγματα που δεν υπάρχουν, συγχωνεύοντας το ψηφιακό βασίλειο με τον πραγματικό κόσμο.

Η Nissan χρησιμοποιεί τώρα αυτού του είδους τις τεχνολογίες για εκπαίδευση σε ορισμένες γραμμές παραγωγής οχημάτων, όπως η τεχνολογία MR που παρουσιάστηκε πρόσφατα στη γραμμή συναρμολόγησης e-powertrain.

Διαφορές μεταξύ τεχνολογιών VR, AR και MR
Πώς διαφέρουν λοιπόν οι διάφορες μορφές εναλλακτικής πραγματικότητας  VR, AR και MR; Υπάρχουν ορισμένες συγκεκριμένες διαφορές στον τρόπο που αυτοί οι εικονικοί κόσμοι αλληλεπιδρούν με τον πραγματικό κόσμο.

Εικονική πραγματικότητα (VR)
Μέσω μιας φορητής συσκευής, όπως ένα ακουστικό, το VR επιτρέπει στους χρήστες να βιώσουν έναν εικονικό κόσμο, σε πρώτο πρόσωπο. Το VR χρησιμοποιείται ευρέως σε τομείς όπως η ψυχαγωγία, τα παιχνίδια και τα εικονικά ταξίδια.

Επαυξημένη πραγματικότητα (AR)
Με το AR, ο πραγματικός κόσμος ουσιαστικά επαυξάνεται με τη σύνθεση ψηφιακού περιεχομένου στο οπτικό πεδίο του χρήστη. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να συμπληρώσει πληροφορίες, ή να φέρει εικονικούς χαρακτήρες σε πραγματικό σκηνικό.  Το AR χρησιμοποιείται σε διάφορες μορφές, συμπεριλαμβανομένων παιχνιδιών smartphone και συστημάτων πλοήγησης.

Μικτή πραγματικότητα (MR)
Το MR είναι ένας συνδυασμός VR και AR. Το MR διαθέτει συγχρονισμό μεταξύ του πραγματικού και του εικονικού κόσμου. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αγγίζουν και να μετακινούν εικονικά αντικείμενα χρησιμοποιώντας τα χέρια τους.

Πως μπορεί η τεχνολογία MR να βελτιώσει την παραγωγή αυτοκινήτων;

Τα γυαλιά MR εισήχθησαν πρόσφατα στην εκπαίδευση για τη διαδικασία επιθεώρησης στη γραμμή συναρμολόγησης e-powertrain στο εργοστάσιο της Nissan,στο Tochigi της Ιαπωνίας.

Η διαδικασία επιθεώρησης e-powertrain περιλαμβάνει τον έλεγχο έως και 30 διαφορετικών στοιχείων.  Στο παρελθόν, οι εκπαιδευτές εκπαίδευαν νέους εργαζόμενους, έναν προς έναν, για να τους διδάξουν τα καθήκοντά τους. Με την χρήση των γυαλιών MR, οι εικόνες και το κείμενο τοποθετούνται πάνω σε ένα πραγματικό e-powertrain, επιτρέποντας στον εκπαιδευόμενο να κατανοήσει αμέσως την εργασία, από πρώτο χέρι. Οι εκπαιδευόμενοι μπορούν να επανεξετάσουν το επίπεδο της επάρκειας τους, στοχεύοντας  τις περιοχές που πρέπει να ελεγχθούν.

Τι οδήγησε στην χρήση της MR

Η έλλειψη εργαζομένων στην Ιαπωνία, λόγω του χαμηλού ποσοστού γεννήσεων και της γήρανσης του πληθυσμού, αποτελεί μέρος του παρασκηνίου της εισαγωγής του MR από τη Nissan, στις παραγωγικές της εγκαταστάσεις.

Επιπλέον, καθώς τα οχήματα γίνονται ολοένα και πιο «εξηλεκτρισμένα», έξυπνα και συνδεδεμένα, είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον εργασίας όπου όλοι οι εργαζόμενοι θα μπορούν να εργάζονται άνετα και να βελτιώνουν τη δική τους παραγωγικότητα.

Για τον Kazuki Shimizu, τον μηχανικό εγκαταστάσεων και συστημάτων που είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη MR στο εργοστάσιο του Tochigi, αυτή η διαδικασία αντιπροσώπευε μια κερδοφόρα και παραγωγική καμπύλη μάθησης, για όλους τους εμπλεκόμενους. «Τo εργοστάσιό μας είναι το πρώτο εργοστάσιο της Nissan που παράγει κινητήρες EV, επομένως η διαδικασία επιθεώρησης ήταν μια νέα εμπειρία για όλους μας».

Για τη Nissan, το ανθρώπινο δυναμικό της και τους πελάτες της, αυτές οι τεχνολογίες αντιπροσωπεύουν ένα συναρπαστικό ταξίδι στο μέλλον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έλλειψη ημιαγωγών. Ήρθε για να μείνει;
Σημαντική πρόοδος για τη Nissan με το πλάνο μετασχηματισμού NEXT
H Nissan ετοιμάζει ηλεκτρικό Nismo

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto