Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

Nissan GT-R: Συνεχίζει και με ήπιο υβριδικό σύστημα

  • Γιάννης Τσιρογιάννης (gt@carmgz.gr)
nissan gt-r nismo

Το Nissan GT-R είναι μια πολεμική μηχανή που δεν θα πεθάνει. Σε κάποιο βαθμό, μπορούμε να πούμε πως το ψευδώνυμο Godzilla ισχύει τόσο για τη δύναμη όσο και για τη μακροζωία του.

Ως εκ τούτου, φαίνεται ότι κάθε έξι μήνες περίπου ακούμε νέες φήμες για το εγγύς μέλλον του supercar. Στην πραγματικότητα, παρακολουθούμε το… κουτσομπολιό γύρω από το GT-R, αλλά τώρα έχουμε κάποια καινούρια μαντάτα.

Αυτή τη φορά τα νέα προέρχονται από το Best Car της Ιαπωνίας και για να είμαστε ειλικρινείς, η πηγή είναι έγκυρη όσον αφορά τέτοια πράγματα. Έτσι λοιπόν ισχυρίζονται ότι έχουν στα χέρια τους ένα scoop με αντικείμενο το GT-R, ενώ δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε τη φράση “υβριδικό” για το θηρίο της Nissan στο διαδίκτυο, οπότε παρουσιάζουμε ευθύς αμέσως τις νέες εξελίξεις.

Σύμφωνα με πληροφορίες λοιπόν, η Nissan θα τροποποιήσει τον turbo V6 του GT-R ενσωματώνοντας ενα σύστημα μίζας-γεννήτριας 48V προκειμένου να δημιουργήσει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα. Αυτό φέρεται να εξυπηρετεί δύο σκοπούς: αφενός θα βοηθήσει το GT-R να πληροί τα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών ρύπων και αφετέρου, να προσθέσει ακόμη περισσότερη ισχύ στο Godzilla.

Το Best Car ισχυρίζεται ότι η εγκατάσταση ήπιου υβριδικού συστήματος θα προσθέσει περίπου 27 ίππους στο GT-R, αν και δεν είναι σαφές εάν αυτό ισχύει για την έκδοση των 565 ίππων ή την ισχυρότερητων 600 ίππων.

Ότι και να ισχύει, θα αντικαταστήσει προφανώς τον υπάρχοντα κινητήρα στη γκάμα του GT-R από το 2022 έως και το 2024, όταν και αναμένεται να ολοκληρωθεί η παραγωγή του. Το Best Car ισχυρίζεται επίσης ότι το κύκνειο άσμα του δημοφιλούς σπορ μοντέλου θα αποτελέσει το GT-R Final Edition, το οποίο θα κλείσει τη “βασιλεία” του Godzilla, παρέχοντας 710 ίππους χωρίς καμία “ηλεκτρική” βοήθεια. Θα πρόκειται για το πιο σπάνιο GT-R μιας και θα κατασκευαστούν μόλις 20 μονάδες του.

Φυσικά, όλα αυτά μένει να τα δούμε τελικά στην πράξη. Πέρυσι πάντως πωλήθηκαν συνολικά μόλις 304 GT-R, οπότε λογικά δημιουργούνται ερωτηματικά αν οικονομικά θα άξιζε η εξέλιξη ενός ήπιου υβριδικού συστήματος για ένα super sport μοντέλο ηλικίας 14 ετών. Από την άλλη μια MHEV έκδοση του Godzilla θα ήταν ένα σημαντικό γεγονός, όπως και μια εντυπωσιακή final edition.

Διαβάστε επίσης:
Νέο υβριδικό Nissan GT-R το 2022
Ένα Toyota GR Yaris που είναι ταχύτερο από Nissan GT-R (video)
Το Nissan GT-R (X) είναι η μορφή των πραγμάτων του 2050 (VIDEO)

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto