Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Νέο hypercar 700 ίππων από την Koenigsegg

Ελλάδα 19:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Νέο hypercar 700 ίππων από την Koenigsegg

ΝΕΑ

Νέο hypercar 700 ίππων από την Koenigsegg

ΝΕΑ

Η οικογένεια Koenigsegg μόλις πρόσφατα μεγάλωσε φτάνοντας τα τρία μέλη με την αποκάλυψη του Gemera και ήδη, η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία έχει φανταστεί ένα τέταρτο μοντέλο, αν και προς το παρόν αποκλειστικά στον εικονικό κόσμο.

Advertisement
Advertisement

Το επικό τριθέσιο που εξετάζεται είναι ευγενική προσφορά του RAW Design House, το οποίο κυκλοφόρησε η σχεδιαστής της Koenigsegg, Sasha Selipanov και τώρα επίσημο μέλος της μάρκας Koenigsegg. Υπεύθυνος για το σχεδιασμό του πρωτότυπου που ονομάζεται «RAW by Koenigsegg», είναι ο Esa Mustonen, καλλιτέχνης που δημιούργησε αυτό το ενδιαφέρον υπέρ-αυτοκίνητο για τις ανάγκες της μεταπτυχιακής του εργασίας. Το hypercar σχεδιάστηκε υπό την επίβλεψη των Selipanov και Christian von Koenigsegg.

Σε σύγκριση με τα Koenigsegg Regera και Gemera, το πρωτότυπο που βλέπετε είναι αρκετά πιο μικρό. Στηρίζεται σε ένα μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα ικανό να φιλοξενήσει τρεις επιβάτες. Ακριβώς πίσω από την καμπίνα θα μπορούσε να αναπνέει ο ίδιος 3κύλινδρος κινητήρας Freevalve του Gemera. Αυτό εξηγεί γιατί ουσιαστικά δεν υπάρχει πίσω προεξοχή, καθώς ο κινητήρας και η εξαγωγή είναι τόσο συμπαγή, σε σημείο που το αυτοκίνητο μπορεί να χαρακτηριστεί compact. Η ισχύς θα φτάσει στους 700 ίππους, ενώ το αυτοκίνητο θα ζυγίζει μόλις 700 κιλά.

Advertisement
Advertisement

Ο συνολικός σχεδιασμός του concept είναι αρκετά διαφορετικός από τα μοντέλα Koenigsegg τα οποία γνωρίζουμε. Ενώ συνεχίζει να χρησιμοποιεί το αναγνωρίσιμο ύφος της μάρκας και την double-bubble οροφή, το μπροστινό άκρο κυριαρχείται από αιχμηρές γραμμές, κάθετους προβολείς και οριζόντια φωτεινή μπάρα φωτισμού LED. Πίσω θα παρατηρήσετε έναν διαχύτη με διάκενο, δύο απολήξεις εξάτμισης όπως επίσης και μια ταινία LED από άκρη σε άκρη.

Στο εσωτερικό, η διάταξη τριών θέσεων επιτρέπει στον οδηγό να καθίσει ακριβώς στο κέντρο, σαν να βρίσκεται δηλαδή στη McLaren Speedtail.