Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Νέο Audi RS 3: Ένα καθημερινό sportscar

Ελλάδα 21:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Νέο Audi RS 3: Ένα καθημερινό sportscar

ΝΕΑ

Νέο Audi RS 3: Ένα καθημερινό sportscar

ΝΕΑ

Μπορείτε να απολαμβάνετε τον δυναμικό σχεδιασμό και τον “αγριεμένο” ήχο του νέου Audi RS 3 στην καθημερινότητά σας, χωρίς να θυσιάζετε την άνεση και την πολυτέλεια ενός premium αυτοκινήτου.

Advertisement
Advertisement

Το νέο Audi RS 3 συνδυάζει επιτυχημένα δύο “κόσμους”: του αγωνιστικού και την καθημερινής μετακίνησης. Παρά το γεγονός ότι κάτω από το καπό “φωλιάζει” ο πεντακύλινδρος βραβευμένος κινητήρας 2.5 TFSI των 400 ίππων και 500 Nm ροπής, δεν παύει να μπορεί να οδηγηθεί στην πόλη και να μετατρέψει τη βαρετή καθημερινή σας βόλτα σε μια μοναδική οδηγική εμπειρία… κάθε φορά που κάθεστε μέσα στα σπορ RS καθισματά του.

Το αυτόματο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic ξεκουράζει τον οδηγό και ταυτόχρονα είναι αυτό που θέτει τη δύναμη του πεντακύλινδρου κινητήρα στον δρόμο – με μικρούς χρόνους αλλαγής και σπορ λόγο μετάδοσης.

Advertisement
Advertisement

Το νέο RS 3 είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει το RS Torque Splitter, ένα νέο κατανεμητή ροπής που διαμοιράζει τη ροπή κίνησης μεταξύ των πίσω τροχών με πλήρως μεταβλητό τρόπο. Σε αντίθεση με το διαφορικό του πίσω άξονα και το προηγούμενο πακέτο πολύδισκου συμπλέκτη, ο κατανεμητής ροπής χρησιμοποιεί από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη σε κάθε ημιαξόνιο.

Τα προγράμματα οδήγησης του συστήματος Audi drive select είναι πλέον επτά τον αριθμό με την προσθήκη των νέων RS Performance -για βέλτιστη απόδοση στην πίστα- και RS Torque Rear, ένα drift mode με ξεκάθαρα υπερστροφική συμπεριφορά και δυνατότητα μεταφοράς έως και 1.750 Nm ροπής σε έναν από τους πίσω τροχούς. Για πρώτη φορά το RS 3 εξοπλίζεται και με πρόγραμμα efficiency, όπου με την κατάλληλη ρύθμιση των βαλβίδων, την ενεργοποίηση της λειτουργίας coasting και τον περιορισμό της μέγιστης ροπής και ισχύος στο 80%, μειώνεται η κατανάλωση και η εκπομπή CO2 του κινητήρα.

Advertisement

Το τελευταίο είναι είναι ένα από τα “δυνατά” χαρτιά του νέου Audi RS 3 και ο λόγος που δεν θέλει κανείς να αποχωρίζεται -όποια και να είναι η περίπτωση- το ισχυρό μοντέλο. Εάν όμως δεν θέλετε να ακούτε το μεθυστικό “γουργουρητό” του πεντακύλινδρου κινητήρα, τότε ο υψηλής ποιότητας ηχοσύστημα θα χαρίσει τον κρυστάλλινο ήχο που αναζητά κανείς, χάρη στην Bang & Olufsen και τα 15 συνολικά ηχεία.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Audi RS 3: Δυναμική σχεδίαση με RS βελτιώσεις
Σχεδόν έτοιμο το Audi Q9
Δοκιμή: Audi Q4 40 e-tron

 

Advertisement