Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Nέες Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC SUV& Coupe με 390 άλογα

  • Θοδωρής Ξύδης

Στην αποκάλυψη της ανανεωμένης GLC 43 σε “παραδοσιακή” και Coupé έκδοση προχώρησε η Mercedes-AMG. Τα δύο μοντέλα φέρουν όλες τις αλλαγές που είδαμε προ λίγων μηνών στις “πολιτικές” εκδόσεις έχοντας δεχτεί παράλληλα τις περιποιήσεις των Γερμανών.

 

Οι Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC SUV και Coupé ξεχωρίζουν εξωτερικά από τις υπόλοιπες έως τώρα ανανεωμένες εκδόσεις των GLC και GLC Coupe από την εντυπωσιακή γρίλια της AMG που παίρνει την θέση εκείνης που είδαμε στις πρόσφατα ανανεωμένες GLC SUV και Coupe.

Ελαφρώς διαφορετικοί είναι και οι LED προβολείς. Οι αλλαγές συνεχίζονται και στους προφυλακτήρες όπου και οι δύο εκδόσεις φέρουν εκείνον της Coupe: στο SUV το κάτω μέρος θυμίζει προστατευτική ποδιά ενώ στην coupe δίνει την θέση του σε σπόιλερ. Ανάλογη είναι και η εικόνα στο πίσω μέρος με τις διπλές απολήξεις των δύο τελικών και τον διαχύτη να μαγνητίζουν τα βλέμματα.

Η εικόνα ολοκληρώνεται στο προφίλ από τα τονισμένα μαρσπιέ και τις ζάντες της AMG, με ον ενδιαφερόμενο να έχει την επιλογή μεταξύ έξι διαφορετικών σχεδίων με διαστάσεις από 19 έως και 21 ίντσες.

Η σπορ και σαφώς πιο δυναμική εικόνα των δύο Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC μεταφέρεται και στο εσωτερικό με τα στάνταρ σπορ καθίσματα αλλά και τις σκουρόχρωμες δερμάτινες-υφασμάτινες επενδύσεις σε πόρτες και κεντρική κονσόλα να χαρακτηρίζονται από τις κόκκινες ραφές τους που παρουσιάζονται και στο τιμόνι με τα αναβαθμισμένα υλικά στην επένδυσή του.

Τόσο η SUV όσο και η Coupe έκδοση φέρουν τον V6 με τα δύο τούρμπο των τριών λίτρων με αναβαθμισμένη απόδοση κατά 23 ίππους φτάνοντας έτσι συνολικά στους 390. Παράλληλα η μέγιστη ροπή που αγγίζει τα 53 κιλά είναι σταθερά διαθέσιμη στην μέγιστη τιμή της από τις 2.500 έως 4.500 σ.α.λ.

Οι κύριες αλλαγές που οδήγησαν στην αύξηση της απόδοσης έχουν να κάνουν με τους δύο νέους και μεγαλύτερους υπερσυμπιεστές αλλά και με το αναβαθμισμένο λογισμικό διαχείρισης της τροφοδοσίας. η Mercedes-AMG ανακοινώνει 4,9 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Το μοτέρ συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων που στέλνει την ισχύ του κινητήρα και στους τέσσερις τροχούς με την 4Matic 4κίνηση σε αναλογία 31:69 εμπρός-πίσω.

Την άνεση και την δυναμική συμπεριφορά των δύο μοντέλων έχει αναλάβει η στάνταρ ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και αυτορυθμιζόμενη αερανάρτηση AMG Ride Control+, που αλλάζει την λειτουργία της σύμφωνα με το πρόγραμμα οδήγησης που έχει επιλέξει ο οδηγός (Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual), το οποίο επηρεάζει παράλληλα την λειτουργία του κιβωτίου, του τιμονιού, του κινητήρα και των υπόλοιπων ηλεκτρονικών συστημάτων. Η ανάρτηση μπορεί παράλληλα να σεταριστεί και ξεχωριστά σε τρεις ρυθμίσεις Comfort, Sport και Sport+.

Η Mercedes-AMG δεν έχει ανακοινώσει ακόμη την διαθεσιμότητα των δύο νέων μοντέλων της κάτι που δεν αναμένεται να αργήσει και πολύ.

Δημοφιλή στο Protothema.gr