Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Νέα Lamborghini Huracan EVO RWD: Με 610 ίππους στους πίσω τροχούς

Ελλάδα 16:37
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Νέα Lamborghini Huracan EVO RWD: Με 610 ίππους στους πίσω τροχούς

ΝΕΑ

Νέα Lamborghini Huracan EVO RWD: Με 610 ίππους στους πίσω τροχούς

ΝΕΑ

H Lamborghini… γυρίζει πίσω. Η Huracan EVO (RWD) συνεχίζει την παράδοση της πίσω κίνησης με την EVO των 610 ίππων και το ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης απόδοσης (P-TCS).

Advertisement
Advertisement

 

Η Automobili Lamborghini ανακοινώνει την παραγωγή μίας πισωκίνητης Huracan EVO (RWD): Mία μηχανή οδήγησης, με ισχύ 610 ίππων στις 8.000 σ.α.λ. και ροπή 560 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Ένα ελαφρύ αυτοκίνητο με πίσω κίνηση και δυναμικό σύστημα διεύθυνσης για μέγιστη διασκέδαση στην οδήγηση. Με βάρος μόλις 1.389 κιλά, η Huracan EVO RWD έχει μέγιστη ταχύτητα 325 χλμ και επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ σε 3,3 δευτερόλεπτα.

Lamborghini Huracan RWD σε ρόλο Follow-Me

Advertisement
Advertisement

Παρά τις κορυφαίες δυνατότητές της, η νέα Huracan  δεν επικεντρώνεται στην απόλυτη τελική ταχύτητα ή στα lap record, αλλά παραμένει λειτουργική και στην καθημερινή χρήση, χάρη στο αναβαθμισμένο και ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης απόδοσης (P-TCS).«Ο μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς της Huracan EVO βάζει το αυτοκίνητο στα χέρια του οδηγού» λέει ο Stefano Domenicali, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Automobili Lamborghini και προσθέτει: «Αυτό το αυτοκίνητο θυμίζει στον οδηγό τις καθαρές καταβολές της Lamborghini, όπου ο οδηγός βρίσκεται στο επίκεντρο της απόδοσης».

Ο κινητήρας V10 προσφέρει κάτι περισσότερο από την απόλυτη ισχύ. Ο ατμοσφαιρικός V10 συνδυάζεται με το ειδικά ρυθμισμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης για να προσφέρει μία συναρπαστική εμπειρία διασκεδαστικής οδήγησης σε στεγνό ή βρεγμένο οδόστρωμα, ακόμα και στο χιόνι. Το νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Performance (P-TCS) έχει ειδικό set up για το μοντέλο αυτό, παρέχοντας ροπή ακόμα και κατά τη διάρκεια της φάσης όπου το αυτοκίνητο ευθυγραμμίζεται (ισιώνει) μετά από το drift.

Advertisement

Πως δουλεύει το P-TCS

Ενώ ένα «κανονικό» σύστημα ελέγχου πρόσφυσης κόβει απότομα την δύναμη του κινητήρα, περιμένοντας το αυτοκίνητο να ισιώσει πριν ξεκινήσει την παροχή της  ξανά, το P-TCS δίνει δύναμη νωρίτερα εξασφαλίζοντας καλύτερη πρόσφυση (αλλά και αίσθηση στον οδηγό) όταν βγαίνει από μια στροφή. Η παρέμβαση του P-TCS ρυθμίζεται από το πλήκτρο ANIMA στο τιμόνι (Adaptive Network Intelligent Management).

Οδηγούμε την Lamborghini Aventador SVJ

Advertisement

Στην επιλογή «STRADA», το P-TCS ελαχιστοποιεί την ολίσθηση των πίσω τροχών για να εξασφαλίζει σταθερότητα και ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες. Στη λειτουργία «SPORT», το P-TCS μεγιστοποιεί την εμπειρία του fun-to-drive: Οι πίσω τροχοί μπορούν να γλιστρήσουν κατά την επιτάχυνση, για εύκολη διασκέδαση χωρίς να διακυβεύεται η ασφάλεια. Το σύστημα αναγνωρίζει συνθήκες όπου το αυτοκίνητο γλιστρά και η δύναμη είναι έντονη και περιορίζει την παροχή ροπής στους πίσω τροχούς, επιτρέποντας στον οδηγό να ελέγχει και να σταθεροποιεί το αυτοκίνητο. Στο πρόγραμμα «CORSA», το P-TCS έχει ρυθμιστεί για να επιτευχθεί η ολίσθηση των πίσω τροχών τόσο, όσο να κάνει καλύτερη την πρόσφυση και την ευελιξία του αυτοκινήτου όταν βγαίνει από την στροφή, επιτρέποντας στον οδηγό να έχει καλύτερη και ταχύτερη έξοδο. Το P-TCS βελτιώνει την ομαλότητα της παρέμβασης κατά 30% .

Το πλαίσιο της νέας Lamborghini ενσωματώνει ελαφρύ αλουμίνιο και ίνες άνθρακα με σώμα αλουμινίου και θερμοπλαστικής ρητίνης, συνολικού ξηρού βάρους 1.389 κιλών, με κατανομή βάρους 40/60. Το κιβώτιο ταχυτήτων επτά ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη εξασφαλίζει τις ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων, με launch control για μέγιστη επιτάχυνση από στάση εκκίνησης. Οι ζάντες 19 ιντσών (μοντέλο Kari) είναι εφοδιασμένες με ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά Pirelli P Zero. Για την επιβράδυνση φροντίζουν αεριζόμενα και εγκάρσια τρυπημένα ατσάλινα δισκόφρενα. Προαιρετικά διατίθενται 20σάρες ζάντες και carbo-ceramic φρένα.

Advertisement

Ανανεωμένο σχήμα

Η Huracan EVO RWD συνεχίζει το σχεδιαστικό μοτίβο των V10 Lamborghini με νέες χαρακτηριστικές λεπτομέρειες, ώστε να διαφοροποιείται ξεκάθαρα από το μοντέλο 4WD. Προσέξτε το νέο μπροστινό splitter και τα κάθετα πτερύγια μέσα στις μεγαλύτερες εγκάρσιες εισόδους αέρα. Επιπλέον ο πίσω προφυλακτήρας, σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, ενσωματώνει ένα νέο diffuser μοναδικό για την RWD Huracan EVO.

Στο εσωτερικό της, το cockpit διαθέτει μια νέα οθόνη αφής HMI 8.4 ιντσών στην κεντρική κονσόλα του αυτοκινήτου, για να ελέγχετε όλες τις πτυχές των λειτουργιών του καθώς και τη συνδεσιμότητα, όπως τηλεφωνικές κλήσεις, πρόσβαση στο Internet συμπεριλαμβανομένου του Apple CarPlay.

Για να τονίσει το σχήμα της, το νέο χρώμα, το Giallo Belenus (κίτρινο), έχει αναπτυχθεί μαζί με ένα αποκλειστικό χρώμα δέρματος και Alcantara για την εσωτερική επένδυση, ταιριάζοντας με το νέο εξωτερικό χρώμα.

Τιμές και παράδοση στην αγορά της Lamborghini Huracan EVO RWD

Οι πρώτοι πελάτες θα παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους την Άνοιξη του 2020 με προτεινόμενες τιμές λιανικής ως εξής:

Ευρώπη: 159.443 ευρώ (προ φόρων), Αγγλία: 137.000 λίρες (προ φόρων), ΗΠΑ: 208.571 δολάρια (προ φόρων), Κίνα: 2.540.000 Γουάν (προ φόρων) και Ιαπωνία 24.126.941 Γιέν (προ φόρων).