Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ναι, μπορείς να δεις μέσα από το προπορευόμενο όχημα!

Ελλάδα 11:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ναι, μπορείς να δεις μέσα από το προπορευόμενο όχημα!

ΝΕΑ

Ναι, μπορείς να δεις μέσα από το προπορευόμενο όχημα!

ΝΕΑ

Η νέα πατέντα της GM, μπορεί να δώσει λύση σε ένα μείζον θέμα οδικής ασφάλειας.

Advertisement
Advertisement

Έχουμε πάει όλοι εκεί. Μεγάλα οχήματα, είτε φορτηγά είτε λεωφορεία, που ταξιδεύουν μπροστά μας και εμποδίζουν το οπτικό μας πεδίο, καθιστώντας μερικές φορές αδύνατο να δούμε το χρώμα του φωτεινού σηματοδότη.

Ακόμα κι αν αυτό το σενάριο σας μοιάζει ακραίο, η πρόβλεψη του τι συμβαίνει στο δρόμο είναι εξαιρετικά σημαντική από την άποψη της ασφάλειας.

Παρόλα αυτά, το να γίνει ο δρόμος πιο προβλέψιμος αποτελεί ένα ουσιαστικό μέρος της οδικής ασφάλειας και τα αυτόνομα οχήματα αποτελούν ζωντανή απόδειξη του γιατί είναι κρίσιμο να έχουμε όλα τα δεδομένα συνεχώς διαθέσιμα.

Advertisement
Advertisement

Ένα τέτοιο αυτοκίνητο πρέπει να «διαβάζει» οδικές πινακίδες και φανάρια ανά πάσα στιγμή.

Η General Motors κατοχύρωσε πρόσφατα, με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, νέα τεχνολογία που θα μπορούσε να αντιμετωπίσει αυτή τη σημαντική συνθήκη, επιτρέποντας στους οδηγούς να βλέπουν μέσα από τα άλλα οχήματα στο δρόμο.

Κυριολεκτικά, δηλαδή, καθώς η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να χρησιμοποιήσει υλικό διαθέσιμο σε αυτοκίνητα νέας γενιάς, καθώς και προηγμένη επεξεργασία λογισμικού, για να προβάλει τι συμβαίνει μπροστά από το όχημα που ταξιδεύει.

Advertisement

Με βάση αυτά τα δεδομένα, το όχημα είναι ήδη έτοιμο να «διαβάσει» το φανάρι, όταν πλησιάζετε σε μια διασταύρωση.

Advertisement

Οι ενσωματωμένες κάμερες, συμπεριλαμβανομένου ενός συστήματος LiDAR, μπορούν να σαρώσουν το αυτοκίνητο που ταξιδεύει μπροστά σας. Ο σκοπός είναι να προσδιορίσετε τις διαστάσεις του και να υπολογίσετε εάν μπορεί να εμποδίσει το οπτικό σας πεδίο. Εάν το σύστημα καθορίσει ότι είναι αδύνατο να δείτε το φανάρι, η νέα τεχνολογία μπαίνει στο παιχνίδι.

Το επόμενο βήμα στην ιδέα της GM, είναι η λήψη πληροφοριών για τα φανάρια. Με άλλα λόγια, η ψηφιακή έκδοση που θα δείτε στην οθόνη σας, είτε πρόκειται για το ταμπλό οργάνων, είτε για head-up display, είτε για μια οθόνη AR ενσωματωμένη στο παρμπρίζ, πρέπει να υποδεικνύει σωστά το χρώμα του φαναριού. Εάν το φως γίνει κόκκινο, θα πρέπει να το δείτε στο αυτοκίνητό σας. Αν είναι πράσινο, μπορείτε να συνεχίσετε το ταξίδι σας.

Η General Motors υποστηρίζει ότι η ιδέα περιλαμβάνει τη λήψη μόνιμων πληροφοριών φωτεινού σηματοδότη. Για άλλη μια φορά, η αυτοκινητοβιομηχανία εξηγεί ότι μπορεί να χρησιμοποιήσει πολλές πηγές, συμπεριλαμβανομένης της έξυπνης υποδομής κυκλοφορίας που μπορεί να επικοινωνεί απευθείας με τα οχήματα στο δρόμο. Η ιδέα από όχημα σε όχημα θα μπορούσε να τροφοδοτήσει αμφίδρομες επικοινωνίες, επιτρέποντας στα αυτοκίνητα να ανταλλάσσουν δεδομένα, για να τροφοδοτήσουν αυτό το σύστημα.

Advertisement

Ακόμα κι αν ένα φορτηγό ή ένα λεωφορείο μπλοκάρει το οπτικό σας πεδίο, τα άλλα οχήματα εξακολουθούν να έχουν καθαρή θέα στο φανάρι. Μπορούν να παρακολουθούν το φανάρι και να τροφοδοτούν ζωντανές πληροφορίες στο ενσωματωμένο σύστημά σας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το ηλεκτρικό Hummer… ντύθηκε στα χακί
Στρατηγική εξαγορά από την GM
Αμερικανική συμμαχία…