Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Μην περιμένετε το Chaos, ήρθε το Zenvo Aurora με τα 1.850 άλογα

Ελλάδα 22:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Μην περιμένετε το Chaos, ήρθε το Zenvo Aurora με τα 1.850 άλογα

ΝΕΑ

Μην περιμένετε το Chaos, ήρθε το Zenvo Aurora με τα 1.850 άλογα

ΝΕΑ

Με το Chaos να μην δίνει σημεία ζωής και την Bugatti να αλλάζει μοντέλο, το Zenvo Aurora είναι μία λύση που πρέπει να σκεφτείτε αν σας περισσεύουν 2,6 εκατομμύρια ευρώ.

Advertisement
Advertisement

Ένα ακόμα υβριδικό hypercar, το Zenvo Aurora, μόλις παρουσιάστηκε από τη δανέζικη αυτοκινητοβιομηχανία. Το επίσημο ντεμπούτο του έχει οριστεί κατά τη διάρκεια του Monterey Car Week στην Καλιφόρνια.

Αυτή η έκδοση περιλαμβάνει δύο διαφορετικά μοντέλα: την Tur, που επικεντρώνεται στο grand touring, και την Agil, που έχει σχεδιαστεί για επιδόσεις στην πίστα.

Η κατασκευή του έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2026, με τις δύο εκδόσεις να περιορίζονται σε παραγωγή 50 μονάδων η καθεμία. Η τιμή εκκίνησης έχει οριστεί στα 2,59 εκατ. ευρώ

Advertisement
Advertisement

Και οι δύο εκδόσεις της Aurora ενσωματώνουν έναν τετραπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V12 6,6 λίτρων που προέρχεται από την Mahle Powertrain. Ο κινητήρας αυτός αποδίδει 1.250 ίππους με όριο στροφών τις 9.800 σ.α.λ.

Στο πισωκίνητο μοντέλο Agil, ένας πρόσθετος ηλεκτροκινητήρας συμπληρώνει την ισχύ του κινητήρα, με αποτέλεσμα τη συνδυασμένη απόδοση των 1.450 ίππων και των 1.400 Nm ροπής.

Advertisement

Τα στοιχεία επιτάχυνσης για αυτή την έκδοση είναι εντυπωσιακά, με το 0-100 χλμ/ώρα να επιτυγχάνεται σε 2,5 δευτερόλεπτα και το 0-200 χλμ/ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα. Το Agil φθάνει τελική ταχύτητα τα 446 χλμ/ώρα.

Στο Aurora Tur, δύο συμπληρωματικοί ηλεκτροκινητήρες ενσωματώνονται στους μπροστινούς τροχούς, μετατρέποντας το μοντέλο σε τετρακίνητο. Οι επιπλέον κινητήρες ανεβάζουν τη συνολική ισχύ σε 1.850 ίππους και 1.700 Nm ροπής.

Advertisement

Η επιτάχυνση του μοντέλου Tur είναι ακόμη πιο εντυπωσιακή, καθώς χρειάζεται μόλις 2,3 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ/ώρα, και η τελική του ταχύτητα φθάνει τα 450 χλμ/ώρα.

Ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων επτά σχέσεων χρησιμεύει ως συνδετικός κρίκος μεταξύ του κινητήρα και του συστήματος μετάδοσης κίνησης. Αυτό το κιβώτιο χρησιμοποιεί τον ηλεκτροκινητήρα για την όπισθεν και λειτουργεί και ως μίζα του κινητήρα.

Advertisement

Κάθε παραλλαγή του Aurora διαθέτει ξεχωριστή χαρτογράφηση των κινητήρων και του κιβωτίου ταχυτήτων, προσαρμοσμένη στα προβλεπόμενα χαρακτηριστικά επιδόσεων και στις απαιτήσεις του οδηγού.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με την χωρητικότητα της μπαταρίας. Το Agil ζυγίζει λιγότερο από 1.300 κιλά και διαθέτει αεροδυναμική σχεδίαση που παράγει 880 κιλά downforce στα 200 χλμ/ώρα. Αντίθετα, το μοντέλο Tur ζυγίζει 1.450 κιλά λόγω του πρόσθετου βάρους από τον έξτρα κινητήρα.

Τόσο η έκδοση Agil όσο και η έκδοση Tur έχουν ένα πολύ εντυπωσιακό και δυναμικό αμάξωμα. Το Agil διαθέτει μια μεγάλη πίσω πτέρυγα, ενώ το Tur παρουσιάζει μια πιο εκλεπτυσμένη εμφάνιση.

Η σχεδιαστική προσέγγιση αφήνει εκτεθειμένο περίπου το 70% του μονοκόκ πλαισίου από ανθρακονήματα, αποκαλύπτοντας τμήματα του εμπρός και πίσω υποπλαισίου, καθώς και τμήματα της εμπρός και πίσω ανάρτησης διπλών ψαλιδιών pushrod.

Όσον αφορά το εσωτερικό του Aurora, η Zenvo δεν έχει δώσει εκτενείς λεπτομέρειες. Οι εικόνες που παρέχονται απεικονίζουν μια σειρά από όργανα τοποθετημένα μπροστά από τον οδηγό.

Συγκεκριμένα, υπάρχει μια μικρή οθόνη infotainment στα αριστερά, ένα ευμεγέθες στροφόμετρο στο κέντρο και ένα όργανο που δείχνει το καύσιμο ή το υπόλοιπο της μπαταρίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:|
Πόσα TSR-GT θα κατασκευάσει η Zenvo;  
Τρέμε Chaos: Η Zenvo ετοιμάζει νέο hypercar με 1.800 άλογα!
Νέο hypercar από τη Zenvo το 2023