Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Μια σπάνια Ferrari 250 GT TdF στο σφυρί, για πολλά εκατομμύρια

Ελλάδα 13:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μια σπάνια Ferrari 250 GT TdF στο σφυρί, για πολλά εκατομμύρια

ΝΕΑ

Μια σπάνια Ferrari 250 GT TdF στο σφυρί, για πολλά εκατομμύρια

ΝΕΑ

Πολλοί πιστεύουν πως αν δεν υπήρχε η 250 GT Berlinetta τότε ίσως να μην είχαμε δει ποτέ την θρυλική 250 GTO που την διαδέχθηκε. Οι συλλέκτες το γνωρίζουν καλά αυτό και περιμένουν πώς και πώς για την δημοπρασία που θα πραγματοποιηθεί σε λίγο καιρό στο Monaco. ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ ΞΥΔΗ

Advertisement
Advertisement

Η Ferrari 250 TdF, πήρε το τελευταίο συνθετικό του ονόματός της από τον μαραθώνιο αγώνα αυτοκινήτων Tour de France, όπως λέγεται δηλαδή και ο πιο διάσημος ποδηλατικός αγώνας που γνωρίζουμε σήμερα. Οι διοργανωτές έδιναν το δικαίωμα στον κατασκευαστή που θα κέρδιζε τον αγώνα να χρησιμοποιεί το όνομα αυτό. Η Ferrari δεν το χρησιμοποίησε ποτέ επίσημα εκείνη την εποχή, αλλά φρόντισε να κερδίσει τον αγώνα τέσσερις φορές σερί μεταξύ 1956-1959. Έτσι το “παρατσούκλι” της το κόλλησαν οι φίλοι της με το “ζόρι”. Η TdF κέρδισε και τον Targa Florio το 1957 αλλά και την κατηγορία GT στο Le Mans του 1959.

1957-Ferrari-250-GT-Berlinetta-Competizione-Tour-de-France-640-3

Μια τέτοια Ferrari 250 GT Berlinetta Competizione ‘Tour de France’, όπως είναι το πλήρες όνομά της, θα βγει σε δημοπρασία στο Monaco από τον οίκο Sotheby’s. Σε κόκκινο-μαύρο χρώμα με το αλουμινένιο αμάξωμά της να είναι φτιαγμένο από τον Scaglietti, πρόκειται για μοντέλο του 1957 και είναι η 15η από τις 17 που κατασκευάστηκαν εκείνη τη χρονιά. Σε σχέση με την πρώτη έκδοση του 1956, έχει σημαντικές διαφορές στο πίσω μέρος που δεν είναι πλέον “στρογγυλό” αλλά έχει “φτερά”. Διαφορές είχαν και οι επόμενες εκδόσεις από έτος σε έτος, με την συνολική παραγωγή των 250 TdF να ανέρχεται στα 72 αυτοκίνητα.

Advertisement
Advertisement

1957-Ferrari-250-GT-Berlinetta-Competizione-Tour-de-France-640-4

Για κινητήρα χρησιμοποιούσε έναν τρίλιτρο V12 με απόδοση 258 ίππους που μπορεί να μην ακούγονται πολλοί σήμερα αλλά είχαν να κινήσουν μόλις 1.50 κιλά, χωρίς να υπολογίζεται ο οδηγός και τα 100 λίτρα βενζίνης που χωράνε στο ρεζερβουάρ.

1957-Ferrari-250-GT-Berlinetta-Competizione-Tour-de-France-640

Advertisement

Οι εκτιμητές του Sotheby’s πιστεύουν ότι η συγκεκριμένη Ferrari θα συγκεντρώσει 7-9 εκατ. ευρώ, ένα ποσό λογικό για το συγκεκριμένο μοντέλο. Σκεφτείτε ότι η “1ης γενιάς” TdF και μάλιστα το αυτοκίνητο που κέρδισε το πρώτο Tour de France έπιασε το 2014 το ποσό των 12,5 περίπου εκατ. ευρώ.

1957-Ferrari-250-GT-Berlinetta-Competizione-Tour-de-France-640-2

Advertisement

Θα δούμε πού θα σταματήσει για τελευταία φορά το σφυρί στις 12 Μαΐου.