Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Μια σούπερ σπάνια Bugatti Type 57C Atalante του 1938 πωλείται…

Ελλάδα 10:33
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μια σούπερ σπάνια Bugatti Type 57C Atalante του 1938 πωλείται…

ΝΕΑ

Μια σούπερ σπάνια Bugatti Type 57C Atalante του 1938 πωλείται…

ΝΕΑ

Μια από τις 17 Bugatti Type 57C Atalante, πρόκειται να δημοπρατηθεί από τη Bonhams στις 19 Αυγούστου.

Advertisement
Advertisement

Η σχεδίαση του αυτοκινήτου ήταν αυτή που άλλαξε την εικόνα της μάρκας στο σύνολό της από το 1934, όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά.

Το μοντέλο είναι σχεδιασμένο από τον Jean Bugatti, γιο του ιδρυτή της μάρκας, Ettore Buggati και θεωρήθηκε ο απόλυτος συνδυασμός στυλ και απόδοσης. Η συγκεκριμένη Bugatti Type 57C (με το « να αναφέρεται στην υπερτροφοδοτούμενη έκδοση «Compresseur») που βλέπουμε στις φωτογραφίες θα διατεθεί για πρώτη φορά μέσω δημοπρασίας και είναι ένα από τα μόλις 17 παραδείγματα που κατασκευάστηκαν ποτέ.

Advertisement
Advertisement

Το αυτοκίνητο με αριθμό πλαισίου 57767, έχει συμπληρώσει ούτε λίγο, ούτε πολύ, 60 χρόνια στα χέρια ενός ιδιοκτήτη. Θα βγει σε δημοπρασία στις 19 Αυγούστου κατά τη διάρκεια της «ασημένιας επετείου» της Bonhams Quail Lodge Auction και είναι μια από τις πιο επιθυμητές εκδόσεις της coupe Αtalante της Type 57C. Το στοιχείο που την κάνει ιδιαίτερα σπάνια, είναι πως το αυτοκίνητο δεν έχει υποστεί κάποια αλλαγή σε σχέση με τα δεδομένα του όταν βγήκε από τη γραμμή παραγωγής.

Αυτό σημαίνει πως ο αριθμός του πλαισίου και εκείνος του κινητήρα, είναι ίδιοι και απαράλλαχτοι με εκείνους που είχαν δηλωθεί από την πρώτη μέρα που το αυτοκίνητο κύλισε τις ρόδες του βγαίνοντας από τη γραμμή παραγωγής. Διαθέτει το αυθεντικό αλουμινένιο αμάξωμα της Ελβετικής Gangloff Coachworks που είναι γνωστή για τη δουλειά της σε πολλές Bugatti, καθώς και το αυθεντικό εσωτερικό του. Σύμφωνα με την Bonhams, το συγκεκριμένο Type 57C είναι «ένα εκπληκτικά διατηρημένο αυτοκίνητο, για το οποίο έχει καταβληθεί ιδιαίτερη προσπάθεια προκειμένου να παραμείνει στις προδιαγραφές του εργοστασίου από το χρώμα έως τα μηχανικά του μέρη».

Advertisement

Ο κινητήρας του αυτοκινήτου είναι υπερτροφοδοτούμενος 8κύλινδρος σε σειρά, με χωρητικότητα 3,3 λίτρων και απόδοση 210 ίππων, κάτι που επιτρέπει την επίτευξη τελικής ταχύτητας της τάξης των 193 χλμ./ώρα. Για να έχουμε μια τάξη μεγέθους αναφορικά με το πόσο εντυπωσιακή ήταν αυτή η ταχύτητα τη δεκαετία του ’30, αρκεί να πούμε πως τα περισσότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν τότε, είχαν τελική κάτω από 100 χλμ./ώρα.

Η δημοπρασία στην οποία θα διατεθεί το ξεχωριστό αυτό αυτοκίνητο, θα πραγματοποιηθεί στις 19 Αυγούστου και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πόσοι θα είναι εκείνοι που θα διεκδικήσουν την απόκτησή του. Οι προβλέψεις για το κόστος που θα φτάσει το αυτοκίνητο στη δημοπρασία, κάνουν λόγο για ένα εύρος τιμής από 2,7 έως 3,3 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία είναι μάλλον «λογικά» -αν όχι λίγα- για μια τέτοια περίπτωση σπάνιου μοντέλου, σε μια τέτοια κατάσταση.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πωλείται ένα από τα Spectre Defender του 007 (+video)
Κριστιάνο Ρονάλντο: Υπάλληλος τράκαρε τη Bugatti Veyron του
Η Rimac προαναγγέλει νέες Bugatti