Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Mercedes: Στόχος τα 45 ηλεκτρικά στα επόμενα 7 χρόνια

Ελλάδα 8:44
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Mercedes: Στόχος τα 45 ηλεκτρικά στα επόμενα 7 χρόνια

Mobility

Mercedes: Στόχος τα 45 ηλεκτρικά στα επόμενα 7 χρόνια

Mobility

Η εξέλιξη της γκάμας των μοντέλων της Mercedes-Benz προς τη νέα εποχή, θα προκύψει εν αρχή από τέσσερις παραλλαγές αρχιτεκτονικής για τα υβριδικά και τα αμιγώς ηλεκτρικά.

Advertisement
Advertisement

Η ηλεκτρική «επίθεση» που θα ξεκινήσει για τη Mercedes-Benz από το 2024, θα βασιστεί στη νέα MMA πλατφόρμα και την αμιγώς ηλεκτρική CLA.

Η Mercedes αναπτύσσει μια νέα αρχιτεκτονική ηλεκτρικών αυτοκινήτων για οχήματα των οποίων το μέγεθος θα φτάνει έως και αυτό της υπάρχουσας C-Class. Σε αυτή, η στρατηγική της Mercedes-Benz ορίζει πως θα μπορεί επίσης να φιλοξενηθεί μια νέα γενιά κινητήρων εσωτερικής καύσης, κάτι που σημαίνει πως η ταχύτερη δυνατή «στροφή» προς τα αμιγώς ηλεκτρικά, δεν είναι κάτι που απασχολεί το Γερμανικό κολοσσό σε αυτή τη φάση.

Advertisement
Advertisement

Σε εκδήλωση αντιπροσώπου στο Βανκούβερ του Καναδά, τον Μάιο του 2023, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes USA, Δημήτρης Ψιλλάκης, παρουσίασε τα επόμενα βήματα της εταιρείας. Όπως και σε προηγούμενες ενημερώσεις, από την παρουσίαση αυτή πρόκυπτε πως ο συνδυασμός ηλεκτρικών και μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα μείνει σταθερός μέχρι κάποιο σημείο.

Η Mercedes αναπτύσσει το Mercedes Modular Architecture (MMA) κάτι που θα επιτρέψει την ηλεκτρική μετάβαση στις μελλοντικές προτάσεις της εταιρείας, ειδικά στις μικρότερες κατηγορίες οχημάτων βάσει μεγέθους, των plug-in υβριδικών εκδόσεων συμπεριλαμβανομένων. Αυτό σημαίνει πως οι διάδοχοι των EQA και EQB που θεωρούνται πολύ σημαντικά μοντέλα για το μέλλον της εταιρείας, θα μπορούν να βασιστούν στην ΜΜΑ.

Advertisement

Η ΜΜΑ, θα είναι το αντίστοιχο της αρθρωτής πλατφόρμας MEB της VW, που το πλεονέκτημά της είναι πως μπορεί να υποστηρίξει διάφορα μεγέθη μοντέλων. Η MMA λοιπόν προορίζεται σε πρώτη φάση για μοντέλα με μέγεθος έως αυτό της υπάρχουσας C-Class, ενώ τεχνολογικά θα μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) που εμφανίζουν μεγάλη ενεργειακή πυκνότητα και εξασφαλίζουν αυξημένη αυτονομία.

Advertisement

Το πρώτο μοντέλο με τη νέα αρχιτεκτονική MMA, έχει προγραμματιστεί για παρουσίαση μέσα στο 2024 και όλες οι ενδείξεις μας οδηγούν στο να θεωρούμε πως θα είναι η ηλεκτρική CLA. Αυτό που αξίζει να κρατήσει κανείς, είναι πως εκτός της MMA, η Mercedes-Benz ανακοίνωσε τρεις ακόμη πλατφόρμες, που θα είναι όμως μόνο για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Advertisement

Με τον τρόπο αυτό μπορεί να επιτευχθούν οι στόχοι της εταιρείας, που θέλει έως το 2025 να έχει στη γκάμα της περισσότερα από 10 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και πάνω από 25 plug-in υβριδικά. Ο απώτερος στόχος άλλωστε είναι το 2030 να «βρει» την εταιρεία, με πάνω από 20 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, την ίδια στιγμή που ο αριθμός των υβριδικός της προτάσεων, θα παραμένει σταθερός (25)- πριν αρχίσει να συρρικνώνεται δίνοντας όλο και περισσότερο «χώρο» στα αμιγώς ηλεκτρικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πως επιβραβεύει η Mercedes-Benz τους πιστούς της πελάτες;
Ποιοι Έλληνες απέκτησαν το 25% της Mercedes-Benz Hellas;
Night Series από τη Mercedes-Maybach